Hotararea Consiliului Local 82/28.02.2020 privind declanşarea procedurii de selecţie pentru ocuparea postului vacant din cadrul Consiliului de Administraţie la Societatea de Transport Public Timişoara SA Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. Sc2020-4201/19.02.2020, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2020 - 4201/19.02.2020 al Compartimentului Guvernanţa Corporativă; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.02.2020 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2020-4201/19.02.2020; Având în vedere Avizul Direcţiei Economice - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2020-4201/19.02.2020; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 3 pct. 2 lit. b), art. 29 alin. (3) şi alin. (5) şi art. 64 ind. 4 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) şi alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ; În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă declanşarea procedurii de selecţie pentru ocuparea postului vacant din cadrul Consiliului de Administraţie al Societăţii de Transport Public Timişoara S.A. Autoritatea publică tutelară - Consiliul Local al Municipiului Timişoara va propune candidaţi pentru funcţia vacanta din cadrul Consiliului de Administraţie la Societatea de Transport Public Timişoara S.A, propuneri făcute în baza unei selecţii efectuate de către expertul independent, care a fost contractat în acest sens, şi de către Comisia de selecţie constituită prin Hotărârea Consiliului Local nr. 308/2017, modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 622/2019. Art. 2: Procedura de selecţie se desfăşoară în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 149/03.04.2018 privind aprobarea Planului de selecţie - componenta integrală şi a Profilului personalizat al Consiliului de Administraţie pentru Societatea de Transport Public Timişoara S.A.. Anunţul privind selecţia membrilor în Consiliul de Administraţie se publică, prin grija Primarului Municipiului Timişoara, respectând prevederile legale. Sursa de finanţare a procedurii este asigurată din bugetul local pe anul 2020, la Capitolul 51.02. " Autorităţi executive". Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartiment Guvernanţa Corporativă, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Societatea de Transport Public Timişoara S.A. Art. 4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Direcţiei Generală Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Compartimentului Guvernanţa Corporativă; - Societăţii de Transport Public Timişoara S.A; - Mass - media locale.
|