Hotararea Consiliului Local 79/01.03.2011 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 20/25.01.2011 privind caietele de sarcini întocmite pentru licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2011-3771/25.02.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. 2 lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică articolul 2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 20/25.01.2011 privind caietele de sarcini întocmite pentru licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara, prin eliminarea sintagmei "lucrări la spaţiile verzi ca lucrări de investiţii în infrastructură". Art. 2: Astfel art. 2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 20/25.01.2011 privind caietele de sarcini întocmite pentru licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara, va avea următorul cuprins: "Art.1: Pentru toate licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara, care vizează lucrări edilitare de infrastructură: apă-canalizare, lucrări rutiere aflate în proprietatea municipalităţii, şi toate lucrările care înseamnă investiţii în infrastructură, se instituie obligativitatea întocmirii Caietelor de Sarcini, în sensul evaluării ofertelor, conform legii după cum urmează: - 60% preţul; - 35% durata - 5% garanţia execuţiei." Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Tehnice; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Mass - mediei locale;
|