Hotararea Consiliului Local 20/25.01.2011 privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 431/30.11.2010 privind caietele de sarcini întocmite pentru licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2011 - 1065/18.01.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 431/30.11.2010 - privind caietele de sarcini întocmite pentru licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Prin excepţie de la prevederile art. 1, 2 şi 3 din Hotărârea Consiliului Local nr. 431 / 30.11.2010, pentru proiectele finanţate din fonduri europene nerambursabile pentru care studiile de fezabilitate şi documentaţiile de atribuire se întocmesc de către consultanţi angajaţi de către alte entităţi, factorii de evaluare se stabilesc conform legii şi cerinţelor finanţatorului. Art. 2: Se modifică Art.1 al Hotărârii Consiliului Local nr. 431/30.11.2010, care va avea următorul cuprins: "Art1: Pentru toate licitaţiile publice organizate de Primăria Municipiului Timişoara, care vizează lucrări edilitare de infrastructură: apă-canalizare, lucrări rutiere aflate în proprietatea municipalităţii, lucrări la spaţiile verzi ca lucrări de investiţii în infrastructură şi toate lucrările care înseamnă investiţii în infrastructură, se instituie obligativitatea întocmirii Caietelor de Sarcini, în sensul evaluării ofertelor, conform legii, după cum urmează: - 60% preţul; - 35% durata; - 5% garanţia execuţiei." Art. 3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|