Hotararea Consiliului Local 65/21.02.2017 privind indexarea cu rata inflaţiei corespunzătoare anului 2016, a tarifelor pentru serviciile funerare, a tarifelor permiselor de lucru şi a concesiunii locurilor de veci pentru anul 2017 practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017 - 2800/06.02.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având in vedere Ordonanţa Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, aprobată prin Legea nr.3/2003; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. nr. 354/25.10.2011 privind aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi al crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 266/2005 privind concesionarea prin licitaţie deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie în perimetrul cimitirelor, activităţilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirul din Calea Lipovei, Cimitirul din Strada Stuparilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. nr. 291/2013 privind concesionarea prin licitaţie deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie în perimetrul cimitirelor, activităţilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirul din Calea Buziaşului, Calea Şagului şi din Rusu Şirianu; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 74/01.03.2016 privind indexarea cu rata inflaţiei corespunzătoare anului 2015 şi reactualizarea cu cota TVA 20% conform Legii 227/08.09.2015 privind codul fiscal, a tarifelor pentru serviciile funerare, a tarifelor permiselor de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Legea nr. 227/08.09.2015 art.291, alin.1, lit.(b), privind Codul fiscal; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) coroborat cu art.36 alin.5 lit.(a) şi art.36 alin.2 lit.(d) coroborat cu art.36 alin.6 lit.(a) pct.17 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publica locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modoficată; HOTARASTE Art.1 : Se aprobă modificarea pentru anul 2017, prin indexarea cu rata inflaţiei corespunzătoare anului 2016, a tarifelor pentru serviciile funerare, a tarifelor permiselor de lucru şi a concesiunii locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, conform Anexei Notă de fundamentare, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3 : Prezenta hotărâre se comunică la: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. AdhMatkons S.R.L.; - S.C. DenisAlex S.R.L.; - S.C. GOD Company S.R.L.; - Mass - media locale.
|