keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 599/10.12.2019 privind modificarea şi aprobarea Organigramei si a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

10.12.2019

Hotararea Consiliului Local 599/10.12.2019
privind modificarea şi aprobarea Organigramei si a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 31349/04.12.2019 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 04.12.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 31349/04.12.2019;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit.a) si alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art. 196. alin (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Având în vedere prevederile art. 139, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama si Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1 si 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I I Vest;
- Direcţiei Comunicare- Relaţionare;
- Serviciului Şcoli-Spitale;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS SULI

Atasament: Orga_04.12.pdf

Atasament: rectificare.pdf

COMPARTIMENT | ADMINISTRARE FOND FUNCIAR 04.12.2019 SERVICIUL AUTORITATE TUTELARA CONSILIUL LOCAL DIRECTIA SECRETARIAT GENERAL n sa 22 mm 23 "5 SERVICIUL DE ADMINISTRATIE LOCALA = COMPARTIMENT GRADINA ZOOLOGICA. COMPARTIMENT SECRETARIAT ILUMINAT SERVICIUL COMPARTIMENT SERVICIILOR DE —1 TERMOFICARE UTILITATI PUBUCE. RETELE DE GAZ SERVICIUL DRUMURI PODURI [PARCAJE. CANALIZARE ALIMENTARE CU APA, MONITORIZARE TRAFIC SERVICIUL TRANSPORT BIROUL MANAGEMENT, SERVI ILIA pre oi COMPARTIMENT RIPDTPIM DIRECTIA GENERALA DIRECTOR GENERAL DRUMURI, PODURI, PARCAJE SI RETELE DE UTILITATI DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA MONITORI. IMPLEMENTARE PROIECTE EDILITARE BIRGUL EVIDENTA PATRIMONIULUI BIROUL CONTABILITATE DIRECTIA [| sucer EZZI DIRECTOR EXECUTIV BIROUL BANCA DE DATE COMPARTIMENT URBANA DISCIPLINA IN CONSTRUCTII DR CTIA GENERALA URBANISM ARHITECT SEF, COMPARTIMENT ATEUER DE URBANISM = EXECUTIV. e m o 9 2) < o m vu 8 = > a COMPARTIMENT] SECRETARIAT STATISTICI SI ARHIVARE DIRECTIA DISCIPLINA IN CONSTRUCTII, AUTORIZATII URBANISM Si STATISTICA COMPARTIMENT PROIECTE SERVICIUL DIVERSE GENERARE SI MANAGEMENT PROIECTE CU ICOMPARTIMENT INTERNATIONALA REABILITARE CLADIRI, NATIONALA DE PATRIMONIU SI LOCALA [DIRECTOR] EXECUTIV, x ş 2 DEZVOLTARE DIRECTA 1 COMPARTIMENT BIROUL MORI TARIE ATRAGERE ericienTIzRE IMPLEMENTARE INVESTITII nencerIcA socuri GESTIUNE PARCURI PROIECTE INDUSTRIALE SI IRELATIONARE CU MEDIUL ECONOMIC, BIROUL ACTUALIZARI VERIFICARI |— [COMPARTIMENT FURNIZARI DATE. [PRELUARE ELIBERARE [ACTE DE IDENTITATE DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA DIRECTIA ANDANRI CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA PERSOANELOR |—] DIRECTOR EXECUTIV DE EVIDENTA A [ZI] BIROUL PROCEDURI speciatE |-—l DE STARE CIVILA BIROUL GARAJE IMITIRE COSERIT SI SPATII UTILITARE. OR CUTV BIROUL CLADIRI TERENURI | EST BIROUL LOCUINTE BIROUL CLADIRI TERENURI II VEST IREC XECU" > 3 TOI TI SI DOTARI R Iv. COMPARTIMENT COMUNICARE SPORT CLUB MUNICIPAL TIMISOARA COMPARTIMENT DE CUVANT| SI INFORMATII BIROUL RELATII PUBLICE INTERNATIONALE DIRECTIA COMUNICARE- RELATIONARE DIRECTOR EXECUTIV — — — — 4 — — — — — — — — — — —_ — —_— — — — — —— PROIECTE DE INFRASTRUCTURA INTRU CULTURA < o m Tv 3 s A BIRSUL SALUBRIZARE l l l l L SERVICIUL BAZE SPORTIVE TOR SERVICIUL PU! COMPARTIMENTUL SPORT ADMINISTRARE A CENTRULUI REGIONAL DE COMP! LIC DE TI DEZVOLTARE A FURNIZORILOR L AUTOMOTIVI NTE si BIROUL COMPARTIMENT MONUMENTE MINISTRATOR PUBLIC COMPARTIMENT RELATIONARE CU MINORITATILE ETNICE ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA

COMPARTIMENT. SECRETARIAT STATISTICI SI ARHIVARE NA IN TORIZATII, TISTICA COMEARUNENT ERIE ECE Semi ICOMPARTIMENT INTERNATIONALA REABILITARE CLADIRI, NATIONALA DE PATRIMONIU SI LOCALA COMPARTIMENT BIROUL AREA, ATRAGERE EFIGIENTIZRE E a a IMPLEMENTARE [GESTIUNE PARCURI INDUSTRIALE SI |RELATIONARE CU MEDIUL ECONOMIC BIROUL ACTUALIZARI VERIFICARI |— FURNIZARI DATE DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA CTOR UTIV. PERSOANELOR | DIREI EXECI BIROUL PROCEDURI sPECIALE |— DE STARE CIVILA. —| PRIMAR DIRECTIA DE EVIDENTA A EZVOLTARI IRECTOR| EXECUTIV EAI 333 SEE $ DIRECTOR EXECUTIV. BIROUL CLADIRI TERENURI | EST BIROUL CLADIRI TERENURI Il VEST DIRECTOR EXECUTIV SPORT CLUB MUNICIPAL TIMISOARA |PURTATOR DE CUVANT | A BIROUL RELATII INTERNATIONALE SI INFORMATII PUBLICE a az ] 5 FA o = > D m DIRECTIA COMUNICARE- ] DIRECTOR ] EXECUTIV TUT UNITATEA DE IMPLEMENTARE PROIECTE DE INFRASTRUCTURA ENTRU CULTURA VICEPRIMAR IGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA — — <— —_ SERVICIUL SCOLI-SPITALE| BAZE SPORTIVE 1 l | t l | | COMPARTIMENTUL SPORT Ş 3 E > € S 8 o sr m COMPARTIMENT MONUMENTE >= se E 53 8 3 COMPARTIMENT RELATIONARE CU MINORITATILE ETNICE COMPARTIMENT SERVICII INFORMATICE BIROUL ADMINISTRATIV BIROUL CONSTRUCTII INSTALAȚII COMPARTIMENT BIROUL SECRETARIAT CABINET PRIMAR COMPARTIMENT PROTOCOL COMPARTIMENT RELAŢII LOCALE RE E SI NATIONALE DIRECTIA POLITIA LOCALA TIMISOARA SERVICIUL PUBLIC CRESE TIMISOARA BIROUL PROMOVARE CULTURALA SI TURISTICA TIMISOARA BIROUL MANAGEMENTUL SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA MEDICALA SCOLARA CALITAŢII SPITALUL DE BOLI INFECTIOASE Si PNEUMOFTIZIOLOGIE VICTOR BABES TIMISOARA BIROUL AUDIT SERVICIUL BIROUL CONSULTANTA JURIDICA BIROUL CONTENCIOS SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SERVICIUL JURIDIC SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARA LOUIS TURCANU TIMISOARA TEATRUL DE STAT GERMAN TIMISOARA FILARMONICA BANATUL TIMISOARA TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică COMPARTIMENT STATE DE PLATA SERVICIUL RESURSE UMANE functii publice de conducere functii publice de executie COMPARTIMENT PERFECTIONARE PROFESIONALA personal contractual de conducere personal contractual de executie CASA DE CULTURA A SECURITATE MUNICIPIULUI TIMISOARA 845 59 481 2 100 TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKI GERGELY TIMISOARA WC. De da 0/2. 20/59

Atasament: rectificare2.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIȘOARA PRIMARIA DIRECTIA SECRETARIAT GENERAL Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030, Timişoara, tel/fax: +40 256 -220311, www.primariatrm.ro RECTIFICARE la Hotărârea Consiliului Local nr.599/10.12.2019 privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara În cuprinsul Anexei nr.1 la Hotărârea Consiliului Local nr.599/10.12.2019 — privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, se face următoarea rectificare: - La alineatul Funcţii publice de conducere”, în loc de ”61”, se va citi ”59”; - Laalineatul "Funcţii publice de execuție”, în loc de ”479”, se va citi 481”. p. SECRETAR GENERAL,

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA SECRETARIAT GENERAL SERVICIUL DE ADMINISTRAȚIE LOCALĂ NR.SC2019- 3 73 PROCES-VERBAL DE AFIŞARE Azi, 17.12.2019, s-a afişat la vedere publică la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, B-dul C.D. Loga nr.1, RECTIFICARE la Hotărârea Consiliului Local nr.599/10.12.2019 privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, în ceea ce priveşte cuprinsul Anexei nr.1, astfel: - La alineatul "Funcții publice de conducere”, în loc de ”61”, se va citi ”59”; - Laalineatul "Funcţii publice de execuţie”, în loc de ”479”, se va citi ”481”. p,SECRETĂR GENERAL, | CAIUSŞ NORI : Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii

Atasament: Stat_de_functii.pdf

Anexa la HCL nr.- [ STAT DE FUNCŢII PRIMAR VICEPRIMAR Total functii demnitate publica Secretar general Director general IT PROPRIU | PTT A, Functii publice de conducere Ss | Funcţia publică/Post contr Denumirea funcţiei Nivel studii [i FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA APROBAT PRIMAR Nicolae Robu Nr.postur s 5 Arhitect Şef s 6 Sef serviciu s 7 ef birou s Total functii publice de conducere B. Functii publice de executie Consiller Consiller achizitii publice Consliler Consilier Conșilier achizitii publice Consilier Consilier achizitii publice Consilier juridic Consilier Juridic Consilier juridle Consiller jurldie Auditor, m aia a a a | sn a a Dojo Doja root] Io m. ma DDB superior superior debutant superior a rincipal asistent l PL debutant principal asistent asistent [debutant superior N , 21 |Referent de specialitate ssD M Referent M | Total functii publice de executie Total functii publice C.1. Functii personal contractual de conducere | 28lAdministrator Public s 24|sef blrou Ss Total personal contractual de conducere C,2. Functii personal contractual executie Inspector de specialitate s Inspector de specialitate Inspector de specialitate s 28|Expert sportiv 29 |Functionar Referent Casier personal contractual de executie C.3 Functii contractuale de deservire 36 |Magaziner PI ml A Referent Mr M rm tr 34| Ingrljltor : 35|Paznie ea 37|Sofer 38|Muncitor calificat Muncitor calificat | [Total personal contractual de deservire Total personal contractual C.1+C.2+C.3 D.TOTAL APARAT PROPIU TOTAL GENERAL

Atasament: Anexa_1.pdf

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SERVICIUL RESURSE UMANE NR. SC2019- / RAPORT DE SPECIALITATE privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. SC2019- al Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara; Facem următoarele precizări: Dezideratele cuprinse în Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre se realizează prin reorganizarea parțială a aparatului de specialitate al primarului , cu încadrarea în numărul maxim de posturi stabilit conform OQUG 63/2010 si comunicat de Instituţia Prefectului Timiş, după cum urmează: - Direcţia Secretariat General e Postul de secretar general se va numi secretar general al UAT in conformitate cu prevederile art. 242 din Codul administrative aprobat prin OUG 57/2019. - Direcţia Urbanism din cadrul structurii organizatorice aprobate prin HCL nr. 387/25.07.2019 se reorganizează în Direcţia Generală de Urbanism şi este coordonată de architect şef şi director executiv, după cum urmează: e Arhitectul Șef va avea în subordine: Serviciul Certificări și Autorizări și Biroul Banca de Date Urbană, e Directorul executiv va avea în subordine: Compartimentul Disciplina în Construcții, Compartimentul Atelier de Urbanism şi Compartimentul Secretariat, Statistici, şi Arhivare. - Reducerea unui post de execuție vacant existent în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, în vederea suplimentării numărului de posturi la Serviciul Public CERC Timişoara. - Având în vedere Referatul Direcţiei Secretariat General nr. SC2019-25149/04.10.2019, în temeiul art. 612 alin. (1) din Codul Administrativ, se transformă două posturi de natură contractuală din cadrul Biroului aparatului permanent de lucru al Consiliului Local în funcţii publice de execuție și se preiau în cadrul Direcţiei Secretariat General - Serviciul Administrație Locală. În acord cu cele de mai sus, Regulamentul de Organizare şi Funcţionare (R.O.F) se va actualiza corespunzător. În concluzie, propunem modificarea și aprobarea Organigrame și a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform anexelor nr. 1 și , 2, care fac parte integrantă din prezentul raport. ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Referat_de_aprobare_proiect_de_hotarare.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR SC2019- REFERAT DE APROBARE A PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE Sectiunea 1 Tirlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru 1. as aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Sectiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre Descrierea situatiei actuale În prezent, Organigrama și Statul de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara sunt aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 387/2019. Schimbari preconizate și rezultate aşteptate Modificarea organigramei vizează asigurarea funcţionalității aparatului de specialitate al primarului în condiții de eficiență. Acest deziderat se realizează prin reorganizarea parţiala a aparatului de specialitate al primarului cu încadrarea în numarul maxim de posturi stabilit conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 63/2010 şi comunicat de Instituţia Prefectului Timiș prin adresa nr. 3552/S3/21.05.2018. Regulamentul de organizare şi funcţionare detaliază modul de organizare al autorităţii publice şi a subdiviziunilor sale organizatorice, stabileşte regulile de funcţionare, politicile şi procedurile autorităţii publice, normele de conduită, drepturile şi obligaţiile angajaţilor acesteia. În cadrul autorităţii publice, Regulamentul de organizare şi funcţionare ajută la îndeplinirea funcțiilor de instrument de management, de legitimare a puterii şi obligaţiilor, precum și de integrare socială a personalului. Alte informatii - Concluzii Propunem aprobarea Organigramei și Statului de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara , conform anexelor nr. 1şi 2 PRIMAR, SEF SERVICIU RESURSE UMANE, NICOLAE ROBU RODICA AURELIAN Cod FO53-03,Ver.1