Hotararea Consiliului Local 387/25.07.2019 privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2019-18258/19.07.2019 - privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timisoara, domnul Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2019-18258/19.07.2019, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Municipiului Timisoara; Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.07.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019-18258/19.07.2019; Avand in vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit.a) si alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art. 196. alin (1) lit.a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; Avand in vedere prevederile art. 139, alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama si Statul de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexelor nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Urbanism; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Generala Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati; - Directiei Economice; - Directiei de Mediu; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I I Vest; - Directiei Comunicare- Relationare; - Serviciului Scoli-Spitale; - Biroului Sport - Cultura; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|