keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 387/25.07.2019 privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

25.07.2019

Hotararea Consiliului Local 387/25.07.2019
privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2019-18258/19.07.2019 - privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timisoara, domnul Nicolae Robu;
Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2019-18258/19.07.2019, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.07.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019-18258/19.07.2019;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
In conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit.a) si alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art. 196. alin (1) lit.a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Avand in vedere prevederile art. 139, alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama si Statul de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexelor nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.
Art. 3: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Urbanism;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Generala Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati;
- Directiei Economice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I I Vest;
- Directiei Comunicare- Relationare;
- Serviciului Scoli-Spitale;
- Biroului Sport - Cultura;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS SULI

Atasament: MX-3114N_20190722_130316.pdf

/ / Anexa la HCL nr.- APROBAT STAT DE FUNCŢII d PRIMAR Nicolae Robu Funcţia publită/Post contr | Nr.posturi Nr.ort Denumirea funcţiei Nivel studii |Cls. |Grad l. "FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1|PRIMAR 1 2|VICEPRIMAR 2 Total functii demnitate publica 3 Il APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3 Secretar general Ss 1 Director general Ss 1 4 Director executiv Ss 8 5 Arhitect Şef Ss 1 6 Sef serviciu Ss 18 n Şef birou RI 32 Total functii publice de conducere 61 B. Functii publice de executie 8|Consilier Ss l superior 235 9|Consilier achizitii publice Ss I superior 6 10|Consilier Ss I principal 95 11|Consilier Ss I asistent 61 12|Consilier achizitii publice asistent 1 13|Consilier Ss l debutant 13 14| Consilier achizitii publice debutant 1 15| Consilier juridic Ss I superior 12 16|Consilier juridic Ss l principal 4 17| Consilier juridic Ss l asistent 1 18|Consilier juridic Ss l debutant 0 19|Auditor Ss l superior 4 20| Auditor Ss I principal 1 21|Referent de specialitate SSD Il superior 4 22|Referent M "Ul superior 39 Referent M N principal 1 Total functii publice de executie 478 Total functii publice 539 C.1. Functii personal contractual de conducere 23|Administrator Public Ss 1 24|sef birou Ss I 1 Total personal contractual de conducere 2 C.2. Functii personal contractual executie 25| Inspector de specialitate Ss IA, 17 26 |Inspector de specialitate Ss I 11 27 |Inspector de specialitate s Il 24 28|Expert sportiv IA 2 29|Functionar l 1 30|Referent M IA 8 31|Referent M l 1 32|Referent M Il 2 33|Casier M 5 Total personal contractual de executie 71 C.3 Functii contractuale de deservire 34|Ingrijitor 8 35|Paznic 2 36|Magaziner 1 37 |Sofer 5 38 |Muncitor calificat l 8 39|Muncitor calificat III 5 Total personal contractual de deservire 29 Total personal contractual C.1+C.2+C.3 102 D.TOTAL APARAT PROPIU 641 TOTAL GENERAL 644 SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN UA Lt

Atasament: Expunere_de_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR SC2019- (4.258 19.07.2019 EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei si Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara a Sectiunea a2-a 1. n Motivul emiterii proiectului de hotărâre Descrierea situatiei actuale În prezent organigrama , statul de functii si regulamentul de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al primarului sunt aprobate prin Hotararea Consiliului Local nr. 611/2018. Schimbari preconizate şi rezultate aşteptate Modificarea organigramei vizează asigurarea funcţionalității aparatului de specialitate al primarului în condiții de eficiență. Acest deziderat se realizează prin reorganizarea partiala a aparatului de specialitate al primarului cu încadrarea in numarul maxim de posturi stabilit conform OUG 63/2010 si comunicat de Instituţia Prefectului Timiş prin adresa nr. 3552/S3/21.05.2018, Regulamentul de organizare şi funcţionare (R.O.F.) detaliază modul de organizare al autorităţii publice şi a subdiviziunilor sale organizatorice, stabileşte regulile de funcţionare, politicile şi procedurile autorităţii publice, normele de conduită, drepturile şi obligaţiile angajaţilor acesteia. În cadrul autorităţii publice, Regulamentul de organizare şi funcţionare ajută la îndeplinirea următoarelor funcţii: e Funcţia de instrument de management — ROF este un mijloc prin care toţi angajaţii dobândesc o imagine comună asupra organizării autorităţii publice, iar obiectivele acesteia devin mult mai clare; e Funcţia de legitimare a puterii şi obligaţiilor — ce revin fiecărui membru al organizaţiei — fiecare persoană ştie cu precizie unde îi este locul, ce atribuţii are, care îi este limita de decizie, care sunt relaţiile de cooperare şi de subordonare; e Funcţia de integrare socială a personalului — ROF conţine reguli şi norme scrise care reglează activitatea întregului personal, care lucrează la realizarea unor obiective comune. Alte informatii ---- Concluzii Propunem aprobarea Organigramei si Statului de functii pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timișoara „conform anexelor 1 si 2 . SEF SERVICIU RESURSE UMANE, RODICA/AURELIAN Cod FO53-03,Ver.1

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SERVICIUL RESURSE UMANE NR. SC2019- 1425%/ |9 .07.2019 RAPORT DE SPECIALITATE Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei si Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr.SC 2019- 1825: g / 19.07.2019 a Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Organigramei si Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara; Facem următoarele precizări: Dezideratele cuprinse in Expunerea de motive se realizează prin reorganizarea partiala a aparatului de specialitate al primarului cu încadrarea in numarul maxim de posturi stabilit conform OUG 63/2010 si comunicat de Instituţia Prefectului Timiş, după cum urmează: - Direcţia Secretariat General o Postul de secretar este reorganizat in secretar general , in conformitate cu prevederile art.242 din Codul administrative aprobat prin OUG 57/2019. o Functiile publice din cadrul Serviciului Achizitii Publice se aproba : consilier achizitii publice; Se desfiinteaza structura Biroul Comunicare (1 post) . Celelalte elemente structurale ale directiei raman nemodificate . Se desfiinteaza Biroul Sport- Cultura si se infiinteaza Compartiment Sport si se reorganizeaza activitatea in cadrul Serviciului Scoli, Spitale care se va numi Serviciul Scoli, Spitale Baze Sportive; Se infiinteaza Compartimentul Asociatii de Proprietari in cadrul Directiei Secretariat General; Se reduce un post de auditor din cadrul Biroului Audit. Regulamentul de organizare şi funcţionare (R.O.F.) se va actualiza in conformitate cu prevederile Codului administrativ. În concluzie, propunem modificarea și aprobarea organigramei si a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara „conform anexelor- 1,2 — părţi integrante din prezentul raport. ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AU, l Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Organigrama_B.pdf

LOCALA TIMISOARA DIRECTIA POLITIA SERVICIUL PUBLIC CRESE TIMISOARA TIMISOARA SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA MEDICALA SCOLARA VICTOR BABES TIMISOARA SPITALUL DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII LOUIS TURCANU TIMISOARA SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARA FILARMONICA BANATUL TIMIRQARA TEATRUL DE STAT GERMAN TIMISOARA TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKI GERGELY TIMISOARA MUNICIPIULUI TIMISOARA CASA DE CULTURA A personal contractual de conducere personal contractual de executie 2 100 functii publice de conducere functii publice de executie 61 478 TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică 844 COMPARTIMENT DISCIPLINA IN CONSTRUCTII COMPARTIMENT ATELIER DE URBANISM COMPARTIMENT, SECREȚARIAT STATISTICI SI ARHIVARE COMPARTIMENT PROIECTE DIVERSE ICOMPARTIMENT REABILITARE CLADIRI DE PATRIMONIU COMPARTIMENT ATRAGERE INVESTITII GESTIUNE PARCURI INDUSTRIALE SI IRELATIONARE CU SERVICIUL DIRECTIA URBANISM ARHITECT SEF, IDIRECTOR EXECUTIV, b BIROUL EFICIENTIZRE ENERGETICA BLOGURI IMPLEMENTARE PROIECTE MEDIUL ECONOMIC BIROUL ACTUALIZARI VERIFICARI |— FURNIZARI DATE [DIRECTOR EXECUTIV. DIRECTIA EZVOLTARI DE E BIROUL PROCEDURI SPECIALE DE STARE CIVILA. BIROUL GARAJE IMITIRE COSERIT DIRECTIA VIDENTA A PERSOANELOR DIRECTOR EXECUTIV, 3 VICEPRIMAR ai BIROUL CLADIRI TERENURI | EST [| fprou LOCUINTE| RECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT COMUNICARE ELECTRONICA, PRIMARIEI BIROUL CLADIRI TERENURI I VEST DE CUVANT SIINFORMATII PUBLICE BIROUL RELATII INTERNATIONALE RENLRI SI DOTARI MERSE -IV REC XECI sT TOR UTV. CTIA CLADIRI E DIRE EXEI IMPLEMENTARE CTOR CUTIV DIRECTIA COMUNICARE- |—] RELATIONARE [—] [PROIECTE DE [INFRASTRUCTURA [PENTRU CULTURA BIROUL SALUBIIZARE SERVICIUL SCOLI-SPITALE BAZE SPORTIVE COMPARTIMENTUL SPORT COMPARTIMENT BIROUL MONUMENTE COMPARTIMENT RELATIONARE CU MINORITATILE ETNICE COMPARTIMENT SECRETARIAT COMPARTIMENT PROTOCOL STATIE CANI DERATIZARE DEZINFECTIE —] BIROUL ADMINISTRATIV BIROUL CONSTRUCTII INSTALATII BIROUL CABINET PRIMAR COMPARTIMENT PROTECTIA MUNCI COMPARTIMENT COMPARTIMENT STATE DE PLATA COMPARTIMENT FERFE SECURITATE BIROUL PROMOVARE CULTURALA Si ARTISTICA BIRGUL SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE CONSULTANTA BIROUL JURIDICA BIROUL SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS SERVICIUL RESURSE UMANE VICEPRIMAR PRIMAR JADMINISTRATOR PUBLIC NICOLAE ROBU PRIMAR APROBAT ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA

18.07.2019 COMPARTIMENT] ADMINISTRARE FOND FUNCIAR. DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA COMPARTIMENT ARHIVĂ SERVICIUL AUTORITATE TUTELARA, SERVICIUL DE ADMINISTRATIE LOCALA SECRETAR GENERAL DIRECTIA LS SECRETARIAT —| GENERAL ERAI pacii SI AMELIORARE MEDIU E MI CONSILIUL LOCAL ANEXA NR.1 LA HCL nr. CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA SERVICIUL Sa verzi st 4 35 LOCURI DE JOACA DIRECTIA [1] ou FI COMPARTIMENT ZOOLOGICA COMPARTIMENT TERMOFICARE RETELE DE GAZ SERVICIILOR DE || COMPARTIMENT SERVICIUL DRUMURI PODURI [PARCA CANALIZARE. ALIMENTARE CU APA | MONITORIZARE TRAFIC SERVICIUL TRANSPORT BIROUL. TRANSPORT. SERVICIUL PROIECTE EDILITARE RIPDTPIM DIRECTIA GENERALA DIRECTOR GENERAL. DRUMURI, PODURI, PARCAJE [SI RETELE DE UTILITATI [PROIECTE EDILITARE BIROUL MONITORIZARE IMPLEMENTARE PROIECTE EDILITARE BIROUL EVIDENTA PATRIMONIULUI DIR EXI BIROUL CONTABILITATE 38 25 DIRECTIA COMPARTIMENT DISCIPLINA IN CONSTRUCTII DIRECTIA EXECUTIV COMPARTIMENT ATELIER DE URBANISM URBANISM E] COMPARTIMENT SECRETARIAT STATISTICI SI ARHIVARE COMPARTIMENT PROIECTE SEC /ERSE a MANAGEMENT ICOMPARTIMENT INTERNATIONALA VICEPRIMAR REABILITARE CLADIRII NATIONALA DE PATRIMONIU SI LOCALA. DIRECTIA (DEZVOLTARI [DIRECTOR EXECUTIV. FI ş = COTEI mori SERVICIUL DTTT—T———————————-: ORGANIGRAMA |