Hotararea Consiliului Local 499/24.10.2018 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. 6336/28.09.2018 a Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, aprobată de Primarul Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. 6343/28.09.2018 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 04.10.2018, Anexă la Raportul de specialitate nr. 6343/28.09.2018; Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC2018 - 22932/04.10.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 107 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Ţinând cont de avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 45712/2018, înregistrat la Direcţia Poliţiei Locale Timişoara cu nr. 5491/25.09.2018. În baza art. 36, alin (2), lit. a) şi alin (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată. În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2, părţi integrante din prezenta hotărâre. Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Anexa la Hotărârea nr. 376/17.07.2018 a Consiliului Local al Municipiului Timişoara privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site -ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Serviciului Şcoli - Spitale; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei Poliţia Locală; - Mass-media locale.
|