keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 389/30.09.2008 privind organizarea concursului pentru postul de manager la S.C. COLTERM S.A.

30.09.2008

Hotararea Consiliului Local 389/30.09.2008
privind organizarea concursului pentru postul de manager la S.C. COLTERM S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2008-19812/04.09.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 295/13.05.2008 privind prelungirea contractului domnului Piţurcă Simu Ion în funcţia de director general la Compania Locală de Termoficare Colterm S.A. din Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(3) lit. c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată.


HOTARASTE



Art.1: Consiliul Local al Municipiului Timişoara organizează concurs pentru ocuparea postului de manager al S.C. COLTERM S.A.
Art.2: Se aproba constituirea Comisiei de selecţie a managerului la S.C. COLTERM S.A, care va avea urmatoarea componenţa :

Preşedinte: - Ciuhandu Gheorghe - Primarul Municipiului Timişoara;
Membri: - Grindeanu Sorin - Viceprimarul Municipiului Timişoara;
- Cojocari Ioan - Secretarul Municipiului Timişoara;
- Ioana Ionel - specialist în domeniul de activitate al societăţii
comerciale;
- Jichici Ciprian - Consilier local;
- Saracan Maria - Consilier local;
- Sarafolean Silviu - Consilier local;
- Szabo Francisc - Consilier local;
- Ţoancă Radu - Consilier local.
Secretar: - Aurelian Rodica - Şef Serviciul Resurse Umane.
Art. 3: Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager la S.C. COLTERM S.A. Timişoara, conform Anexei nr. 1; Condiţiile pentru ocuparea postului de manager, conform Anexei nr. 2 şi Bibliografia, conform Anexei nr. 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern şi Management al Calităţii;
- Companiei Locale de Termoficare Colterm SA Timişoara;
- Membrilor comisiei;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CIPRIAN BOGDAN
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa1.pdf

Anexa nr.1 Regulament de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager la S.C. COLTERM S.A. Timişoara

Cap. I. Organizarea şi desfăşurarea concursului Art. 1. În vederea asigurării eficienţei activităţii societăţilor comerciale pentru distribuirea şi producerea energiei termice şi a continuităţii actului managerial, angajarea managerului la S.C. Colterm S.A. Timişoara se face în urma concursului de proiecte de management, prin contract individual de muncă. Art. 2. (1) Concursul prevăzut la art. 1 în vederea angajării managerului la S.C. Colterm S.A. Timişoara este organizat de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. (2) Organizarea concursului prevăzut la alin. (1) se aduce la cunoştinţa publică prin grija societăţii comerciale, prin publicare în mijloacele de informare în masă şi prin afişare la sediul şi pe pagina de Internet a acesteia şi a Primăriei Municipiului Timişoara. (3) În vederea participării la concursul prevăzut la alin. (1), candidaţii pot solicita S.C. Colterm S.A. Timişoara orice informaţii pe care aceştia le considera necesare elaborării proiectelor de management prevăzute la art. 1.

(5) Dosarele candidaţilor, cuprinzând toate documentele menţionate în anunţul public, se depun şi se înregistrează cu respectarea termenului indicat în anunţul public al concursului, la registratura Primăriei Municipiului Timişoara.

(6) Proiectul de management, elaborat se înregistrează la registratura Primăriei Municipiului Timişoara, pe suport de hârtie, cu respectarea termenului indicat în anunţul public al concursului.

(7) Prezentul Regulament împreuna cu anunţul şi bibliografia sunt documentele care reglementează organizarea şi desfăşurarea concursului pentru postul de manager la S.C. Colterm S.A. Timişoara .

Art. 3. Concursul va avea loc la sediul din b-dul C.D. Loga nr.1 şi se desfăşoară în trei etape, după cum urmează:

a) etapa I - selecţia dosarelor depuse de candidaţi: - verificarea îndeplinirii condiţiilor stabilite, a existenţei, a conţinutului şi

conformităţii documentelor solicitate prin anunţul public, şi, după caz, respingerea candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile şi/ sau care nu au dosarele complete;

b) etapa II - evaluarea proiectelor de management depuse de candidaţi:

- evaluarea proiectelor de management, prin notare cu note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim) a modului şi a măsurii în care proiectele răspund la cerinţele prevăzute în anunţul de concurs, candidaţilor admişi în urma selecţiei din etapa I;

c) etapa III – interviu: - susţinerea de către candidaţi , a unui interviu, care constă în prezentarea proiectului

de management in maxim 30 minute , după care candidaţii vor răspunde la întrebările adresate de membrii comisiei în legătură cu proiectul de management .

Cap. II. Comisia de concurs

Art. 4. (1) Comisia pentru evaluarea candidaţilor şi a proiectelor de management

prezentate de aceştia, denumită în continuare Comisia de concurs, se constituie prin HCL a Municipiului Timişoara, este formata din preşedinte, membri şi un secretar.

(2) Lucrările comisiei sunt conduse de Preşedintele acesteia şi sunt consemnate într-un proces-verbal de către secretarul comisiei .

(3) Comisia îşi desfăşoară lucrările cu majoritatea membrilor prezenţi. Art. 5. Lucrările şi dezbaterile din cadrul Comisiei de concurs sunt confidenţiale. Art. 6. Comisia de concurs are următoarele atribuţii : a) în etapa I - selecţia dosarelor depuse de candidaţi: - verificarea îndeplinirii condiţiilor

stabilite, existenţei şi conţinutului documentelor solicitate prin anunţul public şi admiterea candidaţilor care îndeplinesc condiţiile şi care au dosarele complete sau după caz, respingerea candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile şi/sau care nu au dosarele complete.

b) în etapa a II-a, comisia dezbate în plen, proiectul/proiectele de management şi fiecare membru al comisiei acordă o notă acestuia/acestora (Nota P), consemnată în scris. Nota minima pentru a fi admis in etapa a III a este 7. Rezultatele se comunica candidaţilor la data şi ora stabilita pentru desfăşurare etapei a III a. Candidaţii nemulţumiţi de aceste rezultate pot depune contestaţie în scris la registratura Primăriei Municipiului Timişoara în termen de 24 de ore de la comunicarea rezultatelor.

c) în etapa a III-a, după interviu, fiecare membru al comisiei acordă cea de a doua notă candidatului /candidaţilor (Nota I);

d) stabilirea rezultatului la finalizarea notărilor. e) certifică, prin semnătură, notele acordate . Art. 7. (1) Secretariatul are următoarele atribuţii: a) întocmeşte anunţul de concurs şi asigură publicarea în presa naţională şi locală de

către societatea comercială, pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara şi prin afişare la avizier; b) primeşte de la registratura dosarele candidaţilor; d) verifică conţinutul documentelor din dosarul de concurs, raportat la condiţiile de

participare din anunţul public şi informează Comisia de concurs cu privire la observaţiile constatate;

e) prezintă comisiei de concurs Regulamentul, anunţul, bibliografia, dosarele candidaţilor înscrişi şi proiectele de management ale acestora;

e) întocmeşte procesul-verbal privind organizarea si desfăşurarea concursului; f) comunica rezultatul concursului; g) primeşte eventualele contestaţii; h) întocmeşte, după caz, dispoziţia de constituire a comisiei de soluţionare a contestaţiilor

şi pune la dispoziţia acesteia documentele concursului în vederea soluţionării contestaţiilor; i) păstrează documentele concursului până la arhivarea acestora; Cap. III. Evaluarea

Art. 8. (1) Evaluarea candidaţilor şi a proiectelor se face de către fiecare membru al

Comisiei prin notare cu note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim) şi prin media aritmetică se obţine nota P şi a unei note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim), pentru

prezentarea proiectului de management şi susţinerea acestuia, a răspunsurilor la întrebările adresate de Comisia de concurs, şi prin medie aritmetică se obţine nota I;

Art. 9. Nota finală se calculează prin media aritmetica a notelor P şi I .

Art. 10. (1) Va fi declarat câştigător candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare,

dar nu mai mică de 8 (opt). (2) În cazul în care doi sau mai mulţi candidaţi obţin rezultate egale, este

declarat câştigător candidatul care a obţinut rezultatul cel mai mare la proiectul de management, respectiv nota P.

(3) După încheierea procesului verbal, rezultatele sunt afişate la avizierul aflat în holul de la parterul clădirii din b-dul C.D. Loga nr.1.

Cap. IV. Soluţionarea contestaţiilor Art. 11. (1) Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul concursului pot depune contestaţie în

scris la registratura Primăriei Municipiului Timişoara în termen de 3 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

(2) Soluţionarea contestaţiilor se face în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de contestare de către comisia de soluţionare a contestaţiilor constituită prin Dispoziţie a Primarului Municipiului Timişoara.

(3) În comisia de soluţionare contestaţii nu pot fi numite persoane care au făcut parte din Comisia de concurs, cu excepţia secretariatului.

(4)Rezultatul contestaţiilor se afişează prin „ contestaţie admisă sau respinsă „ după caz, la avizierul aflat în holul de la parterul clădirii din b-dul C.D. Loga nr.1. După rămânerea definitivă a rezultatului concursului, numele câştigătorului este făcut public, prin afişare la avizier şi prin Compartimentul de presa din aparatul de specialitate al primarului .

. Cap. IV. Dispoziţii finale

Art. 12. În termen de max. 15 zile de la data comunicării rezultatului concursului, câştigătorul concursului este obligat să se prezinte la Primăria Municipiului Timişoara pentru încheierea contractului individual de muncă.

Art. 13. Nerespectarea termenului prevăzut la art. 12 atrage anularea rezultatului concursului şi, implicit, organizarea unui nou concurs .

Art. 14 Nerespectarea prezentului Regulament atrage după sine nulitate concursului.

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ DUMITRU ANDOR

Atasament: Anexa3.pdf

Anexa nr.3

BIBLIOGRAFIE:

1. LEGE nr. 15 din 7 august 1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale publicată în Monitorul Oficial al României nr. 98 din 8 august 1990, cu modificările şi completările ulterioare;

2. LEGEA nr. 31 din 16 noiembrie 1990 (*republicată*) privind societăţile comerciale, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 1.066 din 17 noiembrie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;

3. LEGEA nr. 213 din 17 noiembrie 1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 448 din 24 noiembrie 1998, cu modificările şi completările ulterioare;

4. LEGE nr. 215 din 23 aprilie 2001 (*republicată*) administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 123 din 20 februarie 2007, cu modificările şi completările ulterioare;

5. LEGEA nr. 53 din 24 ianuarie 2003 CODUL MUNCII, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 72 din 5 februarie 2003, cu modificările şi completările ulterioare

TITLUL I Dispoziţii generale (art. 1÷art. 9) TITLUL IV Salarizarea (art. 154÷art. 170) TITLUL V Sănătatea şi securitatea în muncă (art. 171÷art. 187) TITLUL VIII Contractele colective de muncă (art. 236÷art. 247) TITLUL IX Conflictele de muncă (art. 248÷art. 253)

6. LEGEA nr. 571 din 22 decembrie 2003 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificările şi completările ulterioare

TITLUL I. Dispoziţii generale - CAP. IV. Reguli de aplicare generală (art. 9÷art. 12)

TITLUL II. Impozitul pe profit - CAP. I. Dispoziţii generale (art. 13 ÷ art. 18) - CAP. V. Plata impozitului şi depunerea declaraţiilor fiscale (art. 34÷art. 35);

7. LEGEA nr. 51 din 8 martie 2006 serviciilor comunitare de utilităţi publice, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 254 din 21 martie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;

8. LEGEA nr. 325 din 14 iulie 2006 serviciului public de alimentare cu energie termică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 651 din 27 iulie 2006;

9. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr. 462 din 05 aprilie 2006 (*republicată*) pentru aprobarea programului "Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 556 din 23 iulie 2008, cu modificările şi completările ulterioare;

10. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr. 79 din 18 iunie 2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 465 din 23 iunie 2008;

11. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 569 din 30 iunie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;

12. H.C.L. nr. 319/29.07.2008 privind aprobarea Adaptării Strategiei Locale de alimentare cu energie termică a consumatorilor din Municipiul Timişoara racordaţi la sistemul centralizat la cerinţele Programului "Termoficare 2006-2015 căldura şi confort" (fost program - "Termoficare 2006 - 2009 calitate şi eficienţă”).

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ

DUMITRU ANDOR

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMISOARA APROBAT DIRECŢIA EDILITARĂ PRIMAR SERVICIUL ENERGETIC Dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU NR. SC2008-19812/04.09.2008

R E F E R A T

privind organizarea concursului pentru postul de manager la S.C. COLTERM S.A.

Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 208 din 09.10.2003 s-a aprobat Proiectul de fuziune dintre S.C. Calor S.A. şi S.C. Termocet 2002 S.A. în vederea constituirii unei singure societăţi comerciale pentru distribuirea şi producerea energiei termice având ca acţionar unic Consiliul Local al Municipiului Timişoara.

Începând cu data de 01.01.2004 prin Hotărârea Consiliului Local nr. 313 din 16.12. 2003 noua societate rezultată prin fuziune a fost denumită Compania Locală de Termoficare Colterm S.A. având sediul principal în Timişoara str. Episcop Joseph Lonovici nr. 4 iar sediul secundar şi relaţii cu publicul în Timişoara, str. Piatra Craiului, nr.3.

Obiectul principal de activitate al societăţii constă în: producţia, transportul, transformarea, distribuţia şi furnizarea energiei termice precum şi exploatarea, întreţinerea, repararea şi dezvoltarea reţelelor termice primare şi secundare, şi a instalaţiilor din centralele termice de cartier, din cele două CET-uri şi din punctele termice urbane şi industriale aferente.

De asemenea, Compania produce la cantităţi scăzute, energie electrică în uzina hidro şi CET centru, şi livrează prin intermediul staţiilor de hidrofor din 46 puncte şi centrale termice, apă rece hidrofor.

Colterm acoperă 75% din necesarul de energie termică a oraşului, furnizând căldură şi apă caldă în proporţie de 82% din total pentru populaţie şi 18% pentru alţi consumatori(agenţi economici, instituţii, industrie) prin intermediul a 15 centrale termice de cartier şi 135 de puncte termice alimentate cu energie termică primară de la CET- CENTRU respectiv CET-SUD.

Criteriile şi obiectivele de performanţă ale S.C. Colterm S.A. pe anul 2008 au fost aprobate de Consiliul Local prin Hotărârea nr. 251 din 13.05.2008.

Având în vedere faptul că expira mandatul d-lui Piţurca Ion, în vederea ocupării postului de manager se impune organizarea concursului, în condiţiile Legii nr. 66/1993, cu modificările şi completările ulterioare şi propunem:

organizarea concursului în trei etape:

I - selecţia dosarelor depuse de candidaţi; II - prezentarea proiectului de management cu tema: <<Eficientizarea

activităţii S.C. Compania Locală de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara având la bază

criteriile şi obiectivele de performanţă aprobate de Consiliul Local în contextul programului

„Termoficare 2006-2015 căldură şi confort” >>;

III - interviu constând în susţinerea lucrării şi examinarea cunoştinţelor din materialul bibliografic, doar pentru candidaţii declaraţi admişi la Etapa I;.

constituirea comisiei de concurs, propunem constituirea unei comisii de selecţie formate din 7 membri, după cum urmează:

Preşedinte: - Ciuhandu Gheorghe - Primarul Municipiului Timişoara; Membri: - Grindeanu Sorin - Viceprimarul Municipiului Timisoara;

- Cojocari Ioan - Secretarul Municipiului Timişoara; - ___________– specialist în domeniul de activitate al societăţii comerciale; - _____________ Consilier local; - _____________ Consilier local; - _____________ Consilier local.

Secretar: - Aurelian Rodica - Şef Serviciul Resurse Umane.

aprobarea regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului, cf. anexei nr.1;

aprobarea condiţiilor pentru ocuparea postului de manager, cf. anexei nr. 2;

aprobarea bibliografiei, cf. anexei nr. 3; VICEPRIMAR,

SORIN GRINDEANU

DIRECTOR EXECUTIV, ŞEF SERVICIU ENERGETIC, DUMITRU ANDOR IOAN ZUBAŞCU

Avizat juridic, ŞEF SERVICIUL JURIDIC, MIRELA LASUSCHEVICI

Cod FP53-01

Anexa nr.1 Regulament de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager la S.C. COLTERM S.A. Timişoara

Cap. I. Organizarea şi desfăşurarea concursului Art. 1. În vederea asigurării eficienţei activităţii societăţilor comerciale pentru distribuirea şi producerea energiei termice şi a continuităţii actului managerial, angajarea managerului la S.C. Colterm S.A. Timişoara se face în urma concursului de proiecte de management, prin contract individual de muncă. Art. 2. (1) Concursul prevăzut la art. 1 în vederea angajării managerului la S.C. Colterm S.A. Timişoara este organizat de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. (2) Organizarea concursului prevăzut la alin. (1) se aduce la cunoştinţa publică prin grija societăţii comerciale, prin publicare în mijloacele de informare în masă şi prin afişare la sediul şi pe pagina de Internet a acesteia şi a Primăriei Municipiului Timişoara. (3) În vederea participării la concursul prevăzut la alin. (1), candidaţii pot solicita S.C. Colterm S.A. Timişoara orice informaţii pe care aceştia le considera necesare elaborării proiectelor de management prevăzute la art. 1.

(5) Dosarele candidaţilor, cuprinzând toate documentele menţionate în anunţul public, se depun şi se înregistrează cu respectarea termenului indicat în anunţul public al concursului, la registratura Primăriei Municipiului Timişoara.

(6) Proiectul de management, elaborat se înregistrează la registratura Primăriei Municipiului Timişoara, pe suport de hârtie, cu respectarea termenului indicat în anunţul public al concursului.

(7) Prezentul Regulament împreuna cu anunţul şi bibliografia sunt documentele care reglementează organizarea şi desfăşurarea concursului pentru postul de manager la S.C. Colterm S.A. Timişoara .

Art. 3. Concursul va avea loc la sediul din b-dul C.D. Loga nr.1 şi se desfăşoară în trei etape, după cum urmează:

a) etapa I - selecţia dosarelor depuse de candidaţi: - verificarea îndeplinirii condiţiilor stabilite, a existenţei, a conţinutului şi

conformităţii documentelor solicitate prin anunţul public, şi, după caz, respingerea candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile şi/ sau care nu au dosarele complete;

b) etapa II - evaluarea proiectelor de management depuse de candidaţi:

- evaluarea proiectelor de management, prin notare cu note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim) a modului şi a măsurii în care proiectele răspund la cerinţele prevăzute în anunţul de concurs, candidaţilor admişi în urma selecţiei din etapa I;

c) etapa III – interviu: - susţinerea de către candidaţi , a unui interviu, care constă în prezentarea proiectului de

management in maxim 30 minute , după care candidaţii vor răspunde la întrebările adresate de membrii comisiei în legătură cu proiectul de management .

Cap. II. Comisia de concurs

Art. 4. (1) Comisia pentru evaluarea candidaţilor şi a proiectelor de management prezentate

de aceştia, denumită în continuare Comisia de concurs, se constituie prin HCL a Municipiului Timişoara, este formata din preşedinte, membri şi un secretar.

(2) Lucrările comisiei sunt conduse de Preşedintele acesteia şi sunt consemnate într-un proces-verbal de către secretarul comisiei .

(3) Comisia îşi desfăşoară lucrările cu majoritatea membrilor prezenţi. Art. 5. Lucrările şi dezbaterile din cadrul Comisiei de concurs sunt confidenţiale. Art. 6. Comisia de concurs are următoarele atribuţii : a) în etapa I - selecţia dosarelor depuse de candidaţi: - verificarea îndeplinirii condiţiilor

stabilite, existenţei şi conţinutului documentelor solicitate prin anunţul public şi admiterea candidaţilor care îndeplinesc condiţiile şi care au dosarele complete sau după caz, respingerea candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile şi/sau care nu au dosarele complete.

b) în etapa a II-a, comisia dezbate în plen, proiectul/proiectele de management şi fiecare membru al comisiei acordă o notă acestuia/acestora (Nota P), consemnată în scris. Nota minima pentru a fi admis in etapa a III a este 7. Rezultatele se comunica candidaţilor la data şi ora stabilita pentru desfăşurare etapei a III a. Candidaţii nemulţumiţi de aceste rezultate pot depune contestaţie în scris la registratura Primăriei Municipiului Timişoara în termen de 24 de ore de la comunicarea rezultatelor.

c) în etapa a III-a, după interviu, fiecare membru al comisiei acordă cea de a doua notă candidatului /candidaţilor (Nota I);

d) stabilirea rezultatului la finalizarea notărilor. e) certifică, prin semnătură, notele acordate . Art. 7. (1) Secretariatul are următoarele atribuţii: a) întocmeşte anunţul de concurs şi asigură publicarea în presa naţională şi locală de către

societatea comercială, pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara şi prin afişare la avizier; b) primeşte de la registratura dosarele candidaţilor; d) verifică conţinutul documentelor din dosarul de concurs, raportat la condiţiile de

participare din anunţul public şi informează Comisia de concurs cu privire la observaţiile constatate; e) prezintă comisiei de concurs Regulamentul, anunţul, bibliografia, dosarele candidaţilor

înscrişi şi proiectele de management ale acestora; e) întocmeşte procesul-verbal privind organizarea si desfăşurarea concursului; f) comunica rezultatul concursului; g) primeşte eventualele contestaţii; h) întocmeşte, după caz, dispoziţia de constituire a comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi

pune la dispoziţia acesteia documentele concursului în vederea soluţionării contestaţiilor; i) păstrează documentele concursului până la arhivarea acestora; Cap. III. Evaluarea

Art. 8. (1) Evaluarea candidaţilor şi a proiectelor se face de către fiecare membru al Comisiei

prin notare cu note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim) şi prin media aritmetică se obţine nota P şi a unei note de la 1 la 10 (1 nivel minim, 10 nivel maxim), pentru prezentarea proiectului de management şi susţinerea acestuia, a răspunsurilor la întrebările adresate de Comisia de concurs, şi prin medie aritmetică se obţine nota I;

Art. 9. Nota finală se calculează prin media aritmetica a notelor P şi I .

Art. 10. (1) Va fi declarat câştigător candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare, dar

nu mai mică de 8 (opt).

(2) În cazul în care doi sau mai mulţi candidaţi obţin rezultate egale, este declarat câştigător candidatul care a obţinut rezultatul cel mai mare la proiectul de management, respectiv nota P.

(3) După încheierea procesului verbal, rezultatele sunt afişate la avizierul aflat în holul de la parterul clădirii din b-dul C.D. Loga nr.1.

Cap. IV. Soluţionarea contestaţiilor Art. 11. (1) Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul concursului pot depune contestaţie în scris la

registratura Primăriei Municipiului Timişoara în termen de 3 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

(2) Soluţionarea contestaţiilor se face în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de contestare de către comisia de soluţionare a contestaţiilor constituită prin Dispoziţie a Primarului Municipiului Timişoara.

(3) În comisia de soluţionare contestaţii nu pot fi numite persoane care au făcut parte din Comisia de concurs, cu excepţia secretariatului.

(4)Rezultatul contestaţiilor se afişează prin „ contestaţie admisă sau respinsă „ după caz, la avizierul aflat în holul de la parterul clădirii din b-dul C.D. Loga nr.1. După rămânerea definitivă a rezultatului concursului, numele câştigătorului este făcut public, prin afişare la avizier şi prin Compartimentul de presa din aparatul de specialitate al primarului .

. Cap. IV. Dispoziţii finale

Art. 12. În termen de max. 15 zile de la data comunicării rezultatului concursului, câştigătorul concursului este obligat să se prezinte la Primăria Municipiului Timişoara pentru încheierea contractului individual de muncă.

Art. 13. Nerespectarea termenului prevăzut la art. 12 atrage anularea rezultatului concursului şi, implicit, organizarea unui nou concurs .

Art. 14 Nerespectarea prezentului Regulament atrage după sine nulitate concursului.

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ DUMITRU ANDOR

Anexa nr.2

Condiţii pentru ocuparea postului de manager la S.C. Colterm S.A. Timişoara;

- să fie cetăţean român;

- să aibă capacitate de exerciţiu deplină; - să nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce ar face incompatibil cu funcţia

pentru care candidează - să prezinte cazier judiciar; - să prezinte o recomandare de la ultimul loc de muncă. Recomandarea trebuie să

cuprindă, în mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional şi moral al persoanei şi referinţe profesionale favorabile de la ultimul loc de muncă sau de la manageri ori administratori ai unor societăţi comerciale sau regii autonome de profil identic sau asemănător cu cel al societăţii;

- să aibă stare de sănătate corespunzătoare exercitării acestei funcţii; - să prezinte curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată; - studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă;

- vechime în specialitate min. 10 ani; - vechime în funcţii de conducere de min. 5 ani;

- să nu fi suferit sancţiuni disciplinare grave (desfacerea disciplinară a contractului de muncă); - cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;

- cunoştinţe operare PC. Nu se pot înscrie la concurs persoanele fizice care: a) mai au calitatea de manager sau administrator la o altă societate comercială; b) au suferit condamnări penale definitive care le fac incompatibile cu aceasta calitate; c) figurează pe lista managerilor şi administratorilor cărora li s-a revocat mandatul; d) au fost sancţionate pentru încălcarea dispoziţiilor legale în materie fiscală; e) deţin părţi sociale sau acţiuni ei, rudele şi afinii lor până la gradul al II-lea la alta societate comercială al cărei obiect de activitate este asemănător cu cel al societăţii comerciale interesate în încheierea contractului de management.

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ DUMITRU ANDOR

Anexa nr.3

BIBLIOGRAFIE:

1. LEGE nr. 15 din 7 august 1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale publicată în Monitorul Oficial al României nr. 98 din 8 august 1990, cu modificările şi completările ulterioare;

2. LEGEA nr. 31 din 16 noiembrie 1990 (*republicată*) privind societăţile comerciale, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 1.066 din 17 noiembrie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;

3. LEGEA nr. 213 din 17 noiembrie 1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 448 din 24 noiembrie 1998, cu modificările şi completările ulterioare;

4. LEGE nr. 215 din 23 aprilie 2001 (*republicată*) administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 123 din 20 februarie 2007, cu modificările şi completările ulterioare;

5. LEGEA nr. 53 din 24 ianuarie 2003 CODUL MUNCII, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 72 din 5 februarie 2003, cu modificările şi completările ulterioare

TITLUL I Dispoziţii generale (art. 1÷art. 9) TITLUL IV Salarizarea (art. 154÷art. 170) TITLUL V Sănătatea şi securitatea în muncă (art. 171÷art. 187) TITLUL VIII Contractele colective de muncă (art. 236÷art. 247) TITLUL IX Conflictele de muncă (art. 248÷art. 253)

6. LEGEA nr. 571 din 22 decembrie 2003 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificările şi completările ulterioare

TITLUL I. Dispoziţii generale - CAP. IV. Reguli de aplicare generală (art. 9÷art. 12)

TITLUL II. Impozitul pe profit - CAP. I. Dispoziţii generale (art. 13 ÷ art. 18) - CAP. V. Plata impozitului şi depunerea declaraţiilor fiscale (art. 34÷art. 35);

7. LEGEA nr. 51 din 8 martie 2006 serviciilor comunitare de utilităţi publice, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 254 din 21 martie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;

8. LEGEA nr. 325 din 14 iulie 2006 serviciului public de alimentare cu energie termică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 651 din 27 iulie 2006;

9. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr. 462 din 05 aprilie 2006 (*republicată*) pentru aprobarea programului "Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 556 din 23 iulie 2008, cu modificările şi completările ulterioare;

10. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr. 79 din 18 iunie 2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 465 din 23 iunie 2008;

11. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 569 din 30 iunie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;

12. H.C.L. nr. 319/29.07.2008 privind aprobarea Adaptării Strategiei Locale de alimentare cu energie termică a consumatorilor din Municipiul Timişoara racordaţi la sistemul centralizat la cerinţele Programului "Termoficare 2006-2015 căldura şi confort" (fost program - "Termoficare 2006 - 2009 calitate şi eficienţă”).

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ

DUMITRU ANDOR

Atasament: Anexa2.pdf

Anexa nr.2

Condiţii pentru ocuparea postului de manager la S.C. Colterm S.A. Timişoara;

- să fie cetăţean român;

- să aibă capacitate de exerciţiu deplină; - să nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce ar face incompatibil cu funcţia

pentru care candidează - să prezinte cazier judiciar; - să prezinte o recomandare de la ultimul loc de muncă. Recomandarea trebuie să

cuprindă, în mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional şi moral al persoanei şi referinţe profesionale favorabile de la ultimul loc de muncă sau de la manageri ori administratori ai unor societăţi comerciale sau regii autonome de profil identic sau asemănător cu cel al societăţii;

- să aibă stare de sănătate corespunzătoare exercitării acestei funcţii; - să prezinte curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată; - studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă;

- vechime în specialitate min. 10 ani; - vechime în funcţii de conducere de min. 5 ani;

- să nu fi suferit sancţiuni disciplinare grave (desfacerea disciplinară a contractului de muncă); - cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;

- cunoştinţe operare PC. Nu se pot înscrie la concurs persoanele fizice care: a) mai au calitatea de manager sau administrator la o altă societate comercială; b) au suferit condamnări penale definitive care le fac incompatibile cu aceasta calitate; c) figurează pe lista managerilor şi administratorilor cărora li s-a revocat mandatul; d) au fost sancţionate pentru încălcarea dispoziţiilor legale în materie fiscală; e) deţin părţi sociale sau acţiuni ei, rudele şi afinii lor până la gradul al II-lea la alta societate comercială al cărei obiect de activitate este asemănător cu cel al societăţii comerciale interesate în încheierea contractului de management.

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ DUMITRU ANDOR