keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 368/06.07.2018 privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile

06.07.2018

Hotararea Consiliului Local 368/06.07.2018
privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având in vedere Expunerea de motive nr. SC 2018- 14822/25.06.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având in vedere Raportul de specialitate nr SC2018-14823/25.06.2018 al Serviciului Relaţionare Directă cu Cetăţenii;
Având in vedere avizul Serviciului Juridic din data de 28.06.2018, Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2018-14823/25.06.2018;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local 165/2017 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;
Având in vedere Hotărârea Consiliului Local 532/2017 privind aprobarea metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi de autorizare a persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara;
Ţinând cont de Procesul-Verbal nr. SC2018- 014509/ 20.06.2018 al Comisiei de atestare a persoanelor fizice şi de autorizare a persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator imobile, numită prin Dispoziţia Primarului nr. 395/29.04.2018, privind rezultatele examenului de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile organizat in data de 18 iunie 2018;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 - privind înfiinţarea,organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari;
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.1588/2007 - pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 230/2007;
În conformitate cu prevederile art.36. alin.(2) lit.d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată:


HOTARASTE

Art. 1: Se atestă persoanele fizice, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice
- Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri Dotări Diverse I EST;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri Dotări Diverse II VEST;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Serviciului Relaţionare Directă cu Cetăţenii;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
ELENA ŞIPOŞ
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_1.pdf

1

ANEXA 1 LA HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. Crt.

Nume şi prenume solicitant Punctaj

1. ALBU SORIN 70 2. ALEXANDRESCU ADRIAN 78 3. ANGHEL AUREL 75 4. BAJENESCU ERIKA 88 5. BALU ANDREEA MONICA 87 6. BANDULA CONSTANTIN 77 7. BÂRSAN DIANA 86 8. BIRGEAN SORIN 75 9. BOSTOACĂ LUMINIŢA-CLAUDIA 87 10. BRAŞOVEANU FLORIN 73 11. BUDĂU LUCIA-VICTORIA 77 12. BURADA-PUŞCAŞ ANA-MARIA 71 13. CHELARU RODICA 76 14. CIUCIUC GEORGE 75 15. CÎRSTULESCU RADU-CONSTANTIN 79 16. DAESCU CRISTIAN ROMULUS 76 17. DANCIU PAVEL CLAUDIU 76 18. DANILEVICI ELSA 76 19. DĂNILA DORIAN-VIRGIL 91 20. DOME GEORGETA-CORINA 72 21. DUCOIU RALUCA-LIANA 91 22. DUMITRESCU GABRIEL-CODRUŢ 74 23. FĂRĂU-SÂNTOMA RODICA – LEONTINA 87 24. FLORICA FLAVIUS-DANIEL 82 25. GAIDARJI ANCA-OLGA 80 26. GANCIOV PAUL-RAFAEL 86 27. GOLCEA DOINA MARIA 93 28. GRECU LAVINIA 91 29. GREDINĂ ZENO 80 30. HADA VASILE-CRISTIAN 78 31. HEGEDUS DANA FLORICA 75 32. HISOM SIMONA 70 33. HREBENACI MIHAI 90 34. ILIE NASTASE LAURENŢIU 85 35. MARCOANE DANIELA 89 36. MATEŞ SORIN 95 37. MĂRGEANU ISABELA 75 38. MOISE ANAMARIA ALINA 73 39. MOLDOVAN AUREL 83 40. NICU VALI 73 41. OLTEAN ELENA-MINODORA 81 42. OTÎNJAC MIHAELA 84

2

43. PLESEA VALERIA 84 44. POPOVICI RAHELA-SUSANA 87 45. PRELIPCEAN CORNELIA 71 46. PRETORIAN IONIL LUCIAN 91 47. ROIBAN MITA NICUŞOR 70 48. RUJAN DIDA 74 49. STANCIU MARINA MIRABELA 70 50. ŞANDREA VALERICA 87 51. TRUŢESCU CĂTĂLINA MARIANA 75 52. VIAŞU MARIN 72 53. VLADU PETRIA 78 54. VONTEAN ADAM 76

Atasament: Expunere_motive.pdf

Cod FO53-03,Ver.2

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA SC2018-14822/25.06.2018

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Proiect de hotărâre privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile

Prin Hotărârea Consiliului Local 165/08.05.2017 privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de Funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii a preluat atribuțiile privind relaționarea cu asociațiile de proprietari.

Prin Hotărârea Consiliului Local 532/20.12.2017 a fost aprobată metodologia de atestare a persoanelor fizice și de autorizare a persoanelor juridice pentru indeplinirea funcției de administrator de imobile in Municipiul Timișoara.

Consiliul Local sprijină activitatea asociațiilor de proprietari pentru realizarea scopurilor și sarcinilor ce le revin, conform prevederilor legale in vigoare.

Persoanele fizice care au calitatea de administrator de imobile sunt atestate de către primar, la propunerea compartimentelor specializate din cadrul autorităţii administraţiei publice locale, în baza unei hotărâri a consiliului local. Atestatul are drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de administrare a imobilelor la asociaţiile de proprietari. In data de 18 iunie 2018 a fost organizat examenul de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcției de administrator de imobile. Urmare a celor de mai sus considerăm necesară și oportună promovarea proiectului de hotărâre privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile.

PRIMAR SECRETAR NICOLAE ROBU SIMONA DRĂGOI

Atasament: Raport_specialitate.pdf

Cod FO53-01,Ver.1

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SC2018-14823/25.06.2018

RAPORT DE SPECIALITATE

Proiect de hotărâre privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de

administrator de imobile

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC 2018- 14822/25.06.2018 a Primarului Municipiului

Timișoara și proiectul de hotărâre privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de

administrator de imobile, facem următoarele precizări:

Prin Hotărârea Consiliului Local 165/08.05.2017 privind modificarea și aprobarea Organigramei

și Statului de Funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, Serviciul

Relationare Directă cu Cetățenii a preluat atribuțiile privind relaționarea cu asociațiile de proprietari.

Prin Hotărârea Consiliului Local 532/20.12.2017 a fost aprobată metodologia de atestare a

persoanelor fizice și de autorizare a persoanelor juridice pentru indeplinirea funcției de administrator de

imobile in Municipiul Timișoara.

Potrivit art. 52 alin. 1 din Legea 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea

asociațiilor de proprietari „consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi ale sectoarelor

municipiului Bucureşti sprijină activitatea asociaţiilor de proprietari pentru realizarea scopurilor şi

sarcinilor ce le revin, în conformitate cu prevederile legale în vigoare”.

Articolul 54 alin 1 si 2 din aceeasi lege prevede că “persoanele fizice care au calitatea de

administrator de imobile sunt atestate de către primar, la propunerea compartimentelor specializate din

cadrul autorităţii administraţiei publice locale, în baza unei hotărâri a consiliului local. Atestatul are

drept scop certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice activitatea de

administrare a imobilelor la asociaţiile de proprietari”.

Ținând cont de Procesul-Verbal nr. SC2018- 014509/ 20.06.2018 al Comisiei de atestare a

persoanelor fizice şi de autorizare a persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator

imobile, numită prin Dispoziția Primarului nr. 395/29.04.2018, privind rezultatele examenului de

Cod FO53-01,Ver.1

atestare a persoanelor fizice pentru indeplinirea funcției de administrator de imobile organizat in data de

18 iunie 2018.

Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre

privind atestarea persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile, îndeplinește

condițiile pentru a fi supus dezbaterii și aprobării plenului consiliului local.

Secretar Șef Serviciu Relaționare Directă cu Cetățenii Simona Drăgoi Ioana Georgiu Întocmit Mihaela Popescu