keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 33/25.02.2014 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

25.02.2014

Hotararea Consiliului Local 33/25.02.2014
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2014 - 3891/17.02.2014 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Referatul nr. 125615/04.02.2014 al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 40/2006 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 583/21.11.2013 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii, Organigramei şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici - cu modificările şi completările ulterioare rep. -2;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) coroborate cu prevederile alin. (3) lit. b) ale art. 36 - din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ;
În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1:Se modifică şi se aprobă Anexa 1 - Statul de Funcţii - la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 583/21.11.2013 privind aprobarea Statului de Funcţii, Organigramei şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara - conform prezentei Anexe - Statul de Funcţii -care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

ROMÂNIA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

Anexa la H.C.L.M.T. nr.______

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi Clasă Grad

1 Director executiv S 1 II 2 Şef serviciu S 3 I 3 Şef birou S 2 I

4 consilier S 10 I superior 5 consilier S 8 I principal 6 consilier juridic S 1 I principal 7 consilier S 14 I asistent 8 referent M 12 III superior 9 referent M 1 III principal

10 referent M 1 III asistent

11 referent M 1 II 12 casier M 1

13 administrator M 1 I 14 arhivar M 1 15 şofer M 1 I 16 muncitor calificat M 1 I 17 îngrijitor G 1

Număr total posturi 60 din care: 1. Funcţii publice 53 - de conducere 6 - de executie 47 2. Personal contractual 7 - de conducere 0 - de executie 7

DIRECTOR EXECUTIV ŞEF BIROU VASILE TĂRCIATU MEDINA CODRUŢA MARINESCU

Funcţia publică/contractuală Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

Total funcţii contractuale de executie 7 TOTAL GENERAL 60

C. FUNCŢII CONTRACTUALE DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 6 B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 47

    Atasament: Referat.pdf

    ROMÂNIA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat, DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR PRIMAR BIROUL JURIDIC RESURSE UMANE COMUNICARE NICOLAE ROBU Nr. _________________________

    R E F E R A T Privind propunerea de modificare a Statului de Funcţii - Anexa 1 la

    H.C.L.M.T.nr.583/2013 privind aprobarea Statului de Funcţii, Organigramei şi a R.O.F. la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

    Prin Hotărârea C.L.M.T. nr.583/2013 s-a aprobat Statul de Funcţii, Organigrama şi R.O.F. la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara ; În cadrul Serviciului Stare Civilă există 2 funcţii publice de execuţie vacante respectiv de consilier principal şi de referent superior . Întrucât există posibilitatea modificării acestora, avându-se în vedere complexitatea şi varietatea activităţii în domeniul Stării Civile - generate de multiplele modificări legislative şi noile reglementări, statuate prin actele normative solicităm modificarea celor două funcţii vacantate , după cum urmează : Modificarea funcţiilor publice de : - Referent cls.III gr. superior în consilier cls. I gradul superior, şi respectiv funcţia de : - Consilier cls. I gr. principal în consilier cls. I gr. superior . Raportat la cele de mai sus, propunem aprobarea modificării Statului de Funcţii, conform Anexei ataşate prezentului referat. În susţinere anexăm următoarele înscrisuri : - Proiect de Hotărâre ; - Statul de Funcţii – Anexa 1 ; - H.C.L.M.T.nr.583/2013 - Anexa 1 - Statul de Funcţii (existent); - Adresa nr.1394/2014 a A.N.F.P. Bucureşti . DIRECTOR EXECUTIV ŞEF BIROU VASILE TĂRCIATU MEDINA C. MARINESCU

    REFERENT DRĂGOESCU ADRIANA

    Cod FP 53-01, ver.1