Hotararea Consiliului Local 331/31.07.2015 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. 226611/08.05.2015 - al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, dl. Nicolae Robu; Având în vedere Referatul nr. SC 2015 - 19546/22.07.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici înregistrat sub nr. 27586/2015 conexat cu nr. 22421/2015 ; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.40/2006 - privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.450/2014- privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii, Organigramei şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 284/2015 - privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara; În conformitate cu prevederile art.107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici - cu modificările şi completările ulterioare rep. 2; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) coroborate cu prevederile alin.(3) lit.b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara - conform Anexelor nr. 1 şi 2 - care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara; - Mass-media locale.
|