keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 317/29.07.2008 Privind aprobarea Statului de Funcţii si a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

29.07.2008

Hotararea Consiliului Local 317/29.07.2008
Privind aprobarea Statului de Funcţii si a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 120344/07.07.2008 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având ân vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotarârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.40/2006 - privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică ;
Având în vedere Hotarârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.326/2007 privind modificarea Organigramei a Statului de funcţii şi a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara ;
Având în vedere Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr.1441050/07.07.2008 pentru funcţiile publice din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara ;
Având în vedere prevederile art.107 din Lg.188/99 (rep. 2) privind Statutul funcţionarilor publici ;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit.(a) si alin.3 lit.(b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Statul de Functii şi funcţiile publice la Directia de Evidenţă a Persoanelor Timisoara, conform Anexei care fac parte integranta din prezenta hotarâre.

Art.2: La data emiterii prezentei hotarâri se modifică în mod corespunzător Anexa nr.1 la Hotarârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 326/2007 privind modificarea Organigramei, a Statului de funcţii şi a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinţeaza Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Art.4: Prezenta hotarâre se comunica :
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Directiei Patrimoniu;
- Dircţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass-media locale.





Presedinte de sedinta
BÂRLEA ROMEO
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA APROBAT DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR PRIMAR

GHEORGHE CIUHANDU

Anexa la HCL nr. _______din_______________

STAT DE FUNCŢII

Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

Funcţia publică Nr.

posturi Clasă Grad Treaptă

de salarizare

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 1 Director executiv S 1

2 Director executiv adjunct S 1

3 Şef serviciu S 3 4 Şef birou S 4

Total funcţii publice de conducere 9 B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

5 consilier juridic S 1 I superior 2 6 consilier juridic S 1 I asistent 2 7 consilier S 3 I superior 1 8 consilier S 1 I superior 2 9 consilier S 1 I superior 3

10 consilier S 3 I principal 1 11 consilier S 13 I principal 3 12 consilier S 2 I asistent 1 13 consilier S 3 I asistent 2 14 consilier S 8 I asistent 3 15 referent de specialitate SSD 1 II debutant 16 referent M 28 III superior 1 17 referent M 1 III superior 2 18 referent M 7 III superior 3 19 referent M 1 III principal 2 20 referent M 1 III principal 3 21 referent M 1 III asistent 1 22 referent M 1 III asistent 2 23 referent M 1 III asistent 3

Total funcţii publice de execuţie 78 C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE

24 Şef birou S 1 Total funcţii contractuale de conducere 1

C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE 25 referent M 1 I A

26 referent M 1 I

27 referent M 3 II 28 secretar dactilograf M 1 I 29 casier M 1 I 30 administrator M 1 I 31 arhivar M 1 I 32 şofer M 1 33 muncitor calificat M 1 I 34 îngrijitor G 2 I

Total funcţii contractuale de executie + deservire : 11+2= 13 TOTAL GENERAL 101

Număr total posturi 101 din care: 1. Funcţii publice 87 - de conducere 9 - de executie 78 2. Personal contractual 14 - de conducere 1 - de executie 11 - de deservire 2

SEF BIROU Referent MEDINA CODRUŢA MARINESCU Adriana Drăgoescu

  • Foaie1

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat , DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR PRIMAR BIROUL JURIDIC/RESURSE UMANE GHEORGHE CIUHANDU Nr._____________________

R E F E R A T Privind aprobarea Statului de funcţii şi a Funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor

Timişoara

În temeiul prevederilor art. 111 din Legea 188/1999 republicată (2) , privind Statutul funcţionarilor publici se impun modificări în Statul de Funcţii ,- fără afectarea numărului de angajaţi, ci numai a calităţii posturilor, - în sensul transformării posturilor de natură contractuală, care presupun exercitarea unor prerogative de putere publică (astfel cum sunt definite de legiuitor la art.2 alin.3 din Lg.nr.188/99 –rep.2) , conform Anexei la prezentul referat. Astfel, în conformitate cu prevederile inserate la alin.3 al art.46 din O.G.nr.6/2007 modificată şi completată de O.G.nr.9/2008, s-a procedat la solicitarea Avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici Bucureşti, Aviz care ne-a fost acordat de Agenţie în acest sens . Ca atare, în aplicarea dispoziţiilor inserate la art.107 din Lg.188/99 – rep.2 – privind Statutul funcţionarilor publici „ Funcţiile publice se stabilesc pentru fiecare autoritate şi instituţie publică , în parte, de conducătorul acesteia (…) prin hotărâre a consiliului local , pe baza activităţilor prevăzute la art.2 alin.(1) şi (3) şi cu Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici” , solicităm : - aprobarea transformării posturilor de natură contractuală în funcţii publice respectiv stabilirea funcţiilor publice, conform Anexei – Statul de Funcţii - la prezentul Referat . Anexăm :

- Proiect de hotărâre ; - Anexă – Stat de Funcţii (modificat ); - Anexa 2 – Stat de Funcţii – la H.C.L.M.T.nr.326/2007 ; - Adresa nr.118809/2008 privind solicitarea Avizului pentru stabilirea funcţiilor publice ; - Aviz ANFP – nr.1441050/20.06.2008 .

DIRECTOR EXECUTIV CONSILIER JURIDIC Jr. VASILE TĂRCIATU MIRELA CIOBANU ŞEF SERVICIU JURIDIC MIRELA LASUSCHEVICI FP 53-01, Ver.1