Hotararea Consiliului Local 257/07.07.2020 Privind abrogarea art. 8, alin. 2, 3, 5 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 371 din 30.10.2007 privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul Municipiului Timişoara, cu modificările şi completările ulterioare Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. SC2020-13911/24.06.2020 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2020- 13911/24.06.2020 al Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 25.06.2020 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2020- 13911/24.06.2020; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de autorităţile abilitate; Având în vedere prevederile art. 59, alin. 1, lit. A, h, i şi alin. 2 din Legea nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată; Având în vedere prevederile art. 6 şi 31 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului, actualizată; Având în vedere prevederile art. 2, alin. 2 şi art. 15, alin. 2 din Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor; În conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 190 din data 04.06.2020, privind aprobarea Regulamentului privind gestionarea deşeurilor rezultate din activitatea medicală în Municipiul Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (7), lit. i) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ; În temeiul art. 139 alin. (3), lit. i) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă abrogarea art. 8, alin. 2, 3, 5 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 371 din 30.10.2007 privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul Municipiului Timişoara, cu modificările şi completările ulterioare. Art. 2: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Reglementare, Monitorizare, Protecţie şi Ameliorare Mediu - Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului-Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Generală Urbanism; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Direcţiei de Mediu; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Mass- media locale.
|