Hotararea Consiliului Local 241/27.06.2017 privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 26/25.01.2017 pentru demararea procedurilor privind acceptarea donaţiilor proprietarilor de terenuri pentru realizarea obiectivului de investiţii "Amenajare drum de legătură între Calea Moşniţei şi DC149" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017 -14602/ 14.06.2017, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii contabilităţii nr. 82/1991; Având în vedere art. 1011-1016 din Codul Civil; Având în vedere procesul - verbal înregistrat cu nr. SC2017-000210/06.01.2017; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 26/25.01.2017 pentru demararea procedurilor privind acceptarea donaţiilor proprietarilor de terenuri pentru realizarea obiectivului de investiţii "Amenajare drum de legătură între Calea Moşniţei şi DC149"; În conformitate cu prevederile art. 121 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă modificarea şi completarea art. 1 alin. (2) din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 26/25.01.2017, după cum urmează: ,,(2) Toate cheltuielile impuse de întocmirea şi avizarea documentaţiilor topo - cadastrale, perfectarea contractelor de donaţie, dezmembrări, partaje şi ieşiri din indiviziune pentru toate părţile contractante din toate aceste acte notariale vor fi suportate de către Municipiul Timişoara". Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Juridic, Direcţia Edilitară, Direcţia Generală de Urbanism şi Dezvoltare Urbană, Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Divese şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass - media locale.
|