Hotararea Consiliului Local 26/25.01.2017 pentru demararea procedurilor privind acceptarea donaţiilor proprietarilor de terenuri pentru realizarea obiectivului de investiţii "Amenajare drum de legătură între Calea Moşniţei şi DC149" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017 -866 /12.01.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii contabilităţii nr. 82/1991; Având în vedere art. 1011-1016 din Codul Civil; Având în vedere procesul - verbal înregistrat cu nr. SC2017-000210/06.01.2017; În conformitate cu prevederile art. 121 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: (1) Se aprobă demararea procedurilor privind acceptarea donaţiilor proprietarilor de terenuri pentru realizarea obiectivului de investiţii "Amenajare drum de legătură între Calea Moşniţei şi DC149" cu condiţia racordării la drumul public şi utilităţile prevăzute în proiect. Prin proiect se prevede a se realiza carosabil, trotuare, pista ciclisti, spaţii verzi, staţie de transformare medie/joasă tensiune cu capacitate corespunzătoare necesităţilor zonei, iluminat stradal, reţea alimentare cu apă, canalizare pluvială, canalizare menajeră. (2) Cheltuielile impuse de perfectarea contractului de donaţie vor fi suportate de către Municipiul Timişoara, inclusiv a cheltuielilor necesare întocmirii documentaţiilor topo - cadastrale (inclusiv înscrierea în Cartea Funciară). Art. 2: Se împuterniceşte domnul Nicolae Robu - Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării documentelor de acceptare a donaţiei în forma autentică şi a documentelor necesare obţinerii cerificatului de urbanism. Art. 3: Terenurile care fac obiectul donaţiei prevăzute la art.1 vor fi evidenţiate în contabilitatea Municipiului Timişoara, după semnarea contractului de donaţie. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Juridic, Direcţia Tehnică, Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Divese şi Direcţia Economică din cadrul Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Poliţia Locală; - Direcţiei Urbanism; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Mass - media locale.
|