keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 53/26.03.2002 pentru aprobarea Statului de funcţii şi numirea cu delegaţie a Şefului de Serviciu la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

26.03.2002

Hotararea Consiliului Local 53/26.03.2002
pentru aprobarea Statului de funcţii şi numirea cu delegaţie a Şefului de Serviciu la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatele nr. SC2002 - 4491/15.03.2002 şi nr.SC2002 - 4737/21.03.2002 - ale Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 21/26.02.2002 - privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 - privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar;
În baza art. 22 din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul Funcţionarilor Publici , modificată şi completată;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ;
În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Statul de funcţii la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Pentru funcţiile publice de conducere şi execuţie prevăzute în Anexa la prezenta hotărâre, se va solicita avizul consultativ al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici .
Începând cu data de 01.04.2002 şi până la ocuparea prin concurs a postului, dar nu mai târziu de 6 luni, doamna Sîrca Otilia Georgeta se numeşte cu delegaţie în funcţia de Şef Serviciu Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.
În această perioadă doamna Sîrca Otilia Georgeta va beneficia de indemnizaţie de conducere în procent de 30 % din salariul de bază.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Doamnei Sîrca Otilia Georgeta;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
RODICA VLAD
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI