keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 196/16.07.2002 privind suplimentarea numărului de posturi la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

16.07.2002

Hotararea Consiliului Local 196/16.07.2002
privind suplimentarea numărului de posturi la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002 -10602/28.06.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.21/26.02.2002 - privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.53/26.03.2002 pentru aprobarea Statului de funcţii şi numirea cu delegaţie a Şefului de Serviciu la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
În baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.24/2000 - privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar;
În conformitate cu art.1 şi art.11 din Legea nr.82/1991 a contabilităţii, republicată;
Având în vedere prevederile Legii nr.345/2002 privind taxa pe valoarea adăugată;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă suplimentarea numărului de posturi la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, cu un post de inspector de specialitate gradul III, cu studii superioare economice de lungă durată, în subordinea directă a Şefului Birou Chirii.

Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se modifică în mod corespunzător Hotărârile Consiliului Local nr.21/26.02.2002 şi nr. 53/26.03.2002.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Biroului Resurse Umane
- Mass - media locale;



Presedinte de sedinta
PETRU BUJOR
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI