keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 20/24.07.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

24.07.2012

Hotararea Consiliului Local 20/24.07.2012
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2012 - 15726/02.07.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Ţinând cont de prevederile art.68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici coroborate cu prevederile Ordinului nr. 1.932/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici;
Având în vedere Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1633717/14.05.2012;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1, 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCL nr.-_________ / ______________ STAT DE FUNCŢII

Nicolae Robu

Nr.crt Nr.posturi Cls. Grad I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar S 1 4 Director executiv S 7 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 24 7 Şef birou S 18

Total functii publice de conducere 51 B. Functii publice de executie

8 Consilier S 161 I superior 9 Consilier S 83 I principal

10 Consilier S 86 I asistent 11 Consilier juridic S 9 I superior 12 Consilier juridic S 3 I principal 13 Consilier juridic S 5 I asistent 14 Consilier juridic S 2 I debutant 15 Auditor S 5 I superior 16 Auditor S 1 I principal 17 Auditor S 1 I asistent 18 Referent de specialitate SSD 8 II superior 19 Referent M 37 III superior 20 Referent M 1 III asistent 21 Referent M 1 III debutant

Total functii publice de executie 403 Total functii publice 454 C.1 . Functii personal contractual de conducere

22 Administrator Public S 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2 . Functii personal contractual executie

23 Inspector de specialitate S 9 IA 24 Inspector de specialitate S 3 I 25 Inspector de specialitate S 12 II 26 Referent SSD 2 IA 27 Referent M 6 IA 28 Referent M 2 I 29 Referent M 2 II 30 Casier M 4

APROBAT PRIMAR

Denumirea funcţiei Nivel studii Funcţia publică/Post contr

Total personal contractual de executie 40

30 Ingrijitor 9 31 Paznic 3 32 Magaziner 2 33 Sofer 5 34 Administrator 1 I 35 Muncitor calificat 2 I 36 Muncitor calificat 2 II 37 Muncitor calificat 1 III

25 Total personal contractual 66 D.TOTAL APARAT PROPIU 520 TOTAL GENERAL 523

Total personal contractual de deservire

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

C.3 Functii contractuale de deservire

Atasament: Organigrama.pdf

VINZOUN IG NMYINIJS AVINATOA O ANIWILUVAWOI NUZINI T081INOS 5 LiANV aNYWA APROBAT PRIMAR ICOLAE ROBU LD | 6 8 5 4 + _— ÎNDWILUVENOD l ANSWILUVAWOD NMYILNIIOJNI iZ19 3IMIOLSI INIILUV NYLNIJ ear pr TAIDIAHI3S IUVNOMHOOD 3U MYINID DIRECTIA DEZVOLTARE DIRECTOR EXECUTIV 3 ra sI 3 nr 44 pa ADMINISTRATOR PUBLIC PRIMAR ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA 24.07. 2062, VIVNOILVNIYIINI ÎS VNH3INI VNV3dOUN3 3HVNDIINI IS VIVIO1 3WVINYNI4 N? 31231084 MINNAYIS IN3WILUYdWOD 3123I03d 3UVININITIWI INIMISI DIRECTIA COMUNICARE EXECUTIV DIRECTOR 18] 3 TOR UT E C TIDIANISĂ - MONI _IN3WILYVAWOD FO VSIMd SI 34 noua VNOQHMDOD E DIRE EXEC | ARHIT DIRECTIA URBANISM | 1 4 |_30 | 51 | | i d INVWYLVANI WVIONVNIA TAIDIAJ3S 13908 INMDIAYIS a O îl O Ww a ECONOMICA p_25 | EXECUTIV DIRECTIA VICEPRIMAR 74 — er 31VIHIBY1NOD INVARIN 1933 IMMODIAMIS AMO IS 1AIDIANIS DIRECTIA TEHNICA DIRECTOR EXECUTIV 1+9+1 VINVYSNDIS IS 10038 NI VYUNLINSLSVHANI IDINHI3LOYAIH noyla nenea VOINYIL 3NVLIISV3IU | 328NJ ULVLHILA 30 V3IYVZINOLINOW IS I11398IN3 TNDIAYIS INIWILYUVAWOS 30 ILLVIDOSY 1+8 IN3WILYUYVAWOD DNBNd LVNIWNTI IN3WILYYdWOD YYUNM1YI NI NI MILNId 18 IV N) IINVN IO 108 9 V 3iLILO0WJ4 3 313WMON VI IiYWYO4NOD V3NIM3A NI NIVYLSININOV 31NIN307 ANZWILSVAWOD INBINNJ 34WOJd INIWILYVdAWOD AAMINOSS 32V8 * NINOWNIYLYd INVYLSININOV <_ DINHIL B VIdIAO VIVS +9 ALY301 ANOi ANIHWILYVAINOD ÎN3WILYVAWOI VOIA X31dWO2 DIRECTOR EXECUTIV PATRIMONIU | DIRECTIA VICEPRIMAR 18 Ş7 2 _— 34 31B80WI NOU IN3WILYVANOD | + WNoMIB JILVNILS3A VLIV NI WLVdS IS 3I180d ILIZIHDY +7 TONA O 3UVULSININOV TIDIANIS DIRECTIA DE MEDIU DIRECTOR EXECUTIV CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA CONSILIUL LOCAL ANEXA NR.1 LA HCL nr. RO TMDIAWIS noua | 31LYVID AN3WILINVdWOD NOTIIdOI INZINILUVANOD VII90100Z MAIW 3ZIAY INIDIANIS Y1V301 1 INIDIAYIS 1+7 INNILS39 1V20TINISNOI 31N3WN30G 115 VAVIILOL 31VIINOLNV AINIDIAUIS +7 SECRETAR DAIA INDIASIS QNOJ 33VALSINIWNAV MNIDIAYIS 1+8 IS INOHIA SOIIN3LNOI 0JI8 VAIHĂV LN3WILYVaWNOD| 523 51 403 65 CASA DE CULTURA A MUNICIPIULUI TIMISOARA CSIKI GERGELY TIMISOARA TIMISOARA FILARMONICA BANATUL TIMISOARA TEATRUL DE STAT GERMAN TEATRUL MAGHIAR DE STAT TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică functii publice de conducere functii publice de executie personal contractual de conducere personal contractual de executie SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARA PENTRU COPII LOUIS TURCANU TIMISOARA SI PNEUMOFTIZIOLOGIE VICTOR BABES TIMISOARA SPITALUL CLINIC DE URGENTA SPITALUL DE BOLI INFECTIOASE TIMISOARA SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA MEDICALA SCOLARA DIRECTIA POLITIA LOCALA TIMISOARA DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA SERVICIUL PROTECTIA COPILULUI SI FAMILIEI TIMISOARA CENTRUL DEZI PENTRU VOI TIMISOARA CAMINUL PENTRU PENSIONARI TIMISOARA SERVICIUL PROTECTIA PERSOANELOR CU FANDICAP TIMISOARA DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA CANTINA DE AJUTOR SOCIAL TIMISOARA DIRECTIA DE EVIDENTA PERSOANEI TIMISOARA 3 IULIE 2012

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2012 –15726/ 02.07.2012

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 352, fax:+40 256 490 635, 0356-819 909 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Nicolae Robu

R E F E R A T

privind modificarea şi aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

Modificarea organigramei şi a statului de funcţii este impusă de unele hotărâri judecătoreşti; Luând în considerare cele de mai sus şi în conformitate cu anexele nr. 1 şi 2 la prezentul referat, părţi

integrante ale acestuia, în continuare vom detalia modificările propuse : - Având în vedere Sentinţa Civilă nr. 1683/21.12.2010 pronunţată de Tribunalul Timiş şi Decizia Civilă a Curţii de

Apel Timişoara nr.754/22 martie 2012, propunem înfiinţarea postului de Director executiv în subordinea Arhitectului Şef , reducerea unui post de şef birou şi transformarea Biroului Dezvoltare Urbană si Avizare PUZ/PUD în Compartimentul Dezvoltare Urbană si Avizare PUZ/PUD.

- Având în vedere Sentinţa Civilă nr. 1323/PI/2012 a Tribunalului Timis propunem infiintarea postului de referent la Biroul Comunicare ;

- Având în vedere Sentinţa Civilă nr. 1322/PI/2012 a Tribunalului Timis propunem infiintarea postului de îngrijitor la Compartimentul Gradina Zoologică ;

- Având în vedere prevederile art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, art. 26 alin.(3), art.5 punctul B din Capitolul I –Anexa I şi art.4 alin.(2) punctul L din Capitolul II –Anexa I din Legea- cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr.284/2010 , coroborate cu prevederile Ordinului nr. 1.932 / 2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici - propunem transformarea următoarelor posturi ca urmare a promovării examenului de promovare a personalului încadrat pe funcţii cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea, astfel :

o 7 posturi de referent, clasa III, gradul profesional superior în 7 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional asistent;

o 4 posturi de referent, clasa III, gradul profesional principal în 4 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional asistent;

o 1 post de referent de specialitate , clasa II, gradul profesional superior într-un post de consilier, clasa I, gradul profesional asistent;

o 2 posturi de referent gradul IA în 2 posturi de inspector de specialitate gradul II; o 1 post de muncitor calificat II într-un post de inspector de specialitate gradul II;

- Având în vedere Avizul Agenţiei Funcţionarilor Publici nr. 1633717/ 14.05.2012- privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Timişoara, judeţul Timiş. - Având în vedere cele de mai sus, propunem aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara - anexele nr.1, 2 la prezentul referat .

Avizat juridic, Şef Serviciu Resurse Umane Sorin Chira Rodica Aurelian