Hotararea Consiliului Local 20/24.07.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2012 - 15726/02.07.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Ţinând cont de prevederile art.68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici coroborate cu prevederile Ordinului nr. 1.932/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici; Având în vedere Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1633717/14.05.2012; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1, 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Urbanism; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|