Hotararea Consiliului Local 199/04.06.2020 Privind aprobarea operaţiunii de rectificare a suprafeţei imobilului situat în spl. Tudor Vladimirescu nr. 32 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. CT2020 -1650 / 26.05.2020 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. CT2020 -1650 / 26.05.2020 al Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse II Vest din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr. CT2020-1650/27.05.2020 - Anexă la Raportul de specialitate nr.CT2020 -1650 / 26.05.2020; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/23.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de serviciile abilitate; Luând în considerare Ordinul 700/2014, art. 78 - privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, modificat prin Ordinul nr. 1304/2015; În conformitate cu prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, actualizată; În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (1) şi alin. (2), lit. c), art. 196, alin. (1), lit. a) şi art. 361, alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ; În temeiul art. 139 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă operaţiunea de rectificare a suprafeţei imobilului situat în spl. Tudor Vladimirescu nr. 32, cu nr. cad. 413089 (nr. top. vechi 16928), înscris în CF nr. 413089 Timişoara (CF vechi 8465) de la 904 mp (suprafaţa înscrisă în cartea funciară), la 896 mp (suprafaţa măsurată), în vederea înscrierii imobilului în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară, conform documentaţiei întocmite de SC AB-CAD SRL, Proiect nr. 13/2020, recepţionată la O.C.P.I. Timiş cu Procesul Verbal de Recepţie nr. 1229/19.05.2020, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre constituind Anexa 1 şi Anexa 2. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse II Vest din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara, pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală, Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Generală Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Locuinţe; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Timiş; - Mass - media locale.
|