keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 153/11.04.2019 privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", activitate delegată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016

11.04.2019

Hotararea Consiliului Local 153/11.04.2019
privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", activitate delegată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 - 4634/ 26.10 .2019, privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 4634/ 26.02.019, întocmit de către Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr. SC2019 - 4634/26.02.2019, Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 4634/ 26.02.019;
Având în vedere Avizul Direcţiei Economice nr. SC2019 - 4634/26.02.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Adresa nr. 907/07.02.2019 a SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", precum şi aprobarea Caietului de sarcini, Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului si Contractului de delegare a gestiunii, modificată prin Hotătârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 72/21.02.2017;
Având în vedere Contractul de delegare a gestiunii nr. SC2016-12094/26.05.2016;
Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 114/2018 instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal - bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal;
În conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, modificată şi completată, precum şi prevederile Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, aprobat prin H.G. nr. 1391/2006;
Având în vedere prevederile O.G. nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local şi prevederile Reglementarilor-cadru de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, aprobate prin H.G. nr. 955/2004;
Conform prevederilor art. 3 alin. (1) şi (2), art. 8 alin. (1) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice;
Având în vedere Procesul - verbal al Sedinţei în plen a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 11.04.2019;
Având în vedere amendamentul formulat de domnul consilier Imre Farkas;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin (1) şi (2) lit. d) şi alin. (6), lit. a), pct. 19 din Legea nr. 215/2001, privind administratia publică locală, modificată şi completată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;



HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă actualizarea tarifelor, de la data adoptării prezentei hotărâri până la data de 31.12.2019, aferente serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", activitate delegată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Contractul privind delegarea de gestiune nr. SC2016-12094/26.05.2016 aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016, modificată şi completă prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 72/21.02.2017, se va modifica prin act adiţional după cum urmeză:
* Art. 6 alin. (1) din Contractul nr. SC2016-12904/26.05.2016 se modifică, astfel: ,,(1) De la data adoptării prezentei hotărâri până la data de 31.12.2019, tarifele actualizate pentru lucrările/serviciile care fac obiectul prezentului contract sunt evidenţiate în Devizele analitice întocmite pe categorii de lucrări aprobate de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi care fac parte integranta din prezentul contract".

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi ;
- Directiei Economice;
- Directiei de Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse - I EST;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse - II VEST;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Comunicare-Relationare;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- SC Drumuri Municipale Timişoara SA.;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
IMRE FARKAS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Expunere_motive.pdf

Cod FO53-03, Ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA PRIMAR SC2019- / TIMIŞOARA 2021 CAPITALĂ EUROPEANĂ A CULTURII

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului

Timişoara”, activitate delegată prin HCLMT nr. 162/10.05.2016

1. Descrierea situatiei actuale Activitatea de semnalizare rutieră este delegată către SC Drumuri Municipale Timişoara SA prin

HCLMT nr. 162/10.05.2016. Potrivit Contractului de delegare a gestiunii nr. SC2016-12094/26.05.2016 (art. 6, alin. 2), tarifele se vor actualiza periodic, conform legislaţiei în vigoare. Tariful mediu pe oră (prețul manoperei) pentru Contractul de delegare a gestiunii nr. SC2016- 12094/26.05.2016 a fost actualizat tinand seama de H.G. nr. 846/29.11 .2017, astfel incepand cu 01.01.2018 când s-a stabilit salariul de bază minim brut pe tara garantat in plată ca fiind 1.900 lei lunar pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, in medie pe luna, in anul 2018. Prin HCL Timisoara nr. 10 din 30.01.2018 s-a actualizat tariful mediu pe ora la valoarea de 22,80 lei/ora.

Conform O.U.G. nr. 114/ 2018 în perioada 1 ianuarie 2019- 31 decembrie 2019, pentru domeniul construcțiilor, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabileste în bani, fără a include sporuri și alte adaosuri, la suma de 3.000 lei lunar, pentru un program normal de lucru în medie de 167,333 ore pe lună, reprezentând 17,928 lei/ora.

Asta inseamnă o creștere de 57,89% a salariului minim brut pe țară pentru domeniul construcțiilor față de cea mai recentă actualizare, respectiv de la valoarea de 1.900 lei la 3.000 lei (tarif orar de la 11,40 lei/ora la 17,928 lei/ora). Astfel, SC Drumuri Municipale Timişoara SA solicită actualizarea tarifului mediu pe oră la valoarea de 36,00 lei/ora, începând cu data de 01.01.2019 pornind de la valoarea medie a manoperei actualizata prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 10/30.01.2018 respectiv 22,80 lei/oră (22,80 lei/ora+ 57,89%=36,00 lei/ora).

2. Schimbari preconizate și rezultate așteptate Având în vedere această creştere determinată de prevederile legislative, precum si prevederile

art. 6 aliniatul (2), din contractul de lucrari nr. SC2016-12904/26.05.2017, se impune actualizarea conform modificarilor legislative a tarifului mediu pe ora si punerea in aplicare odata cu intrarea in vigoare a acestora.

Prin actualizarea tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”, activitate delegată prin HCLMT nr. 162/10.05.2016, se vor alinia salariile conform prevederilor legale în vigoare.

3. Alte informatii - Nu este cazul. 4. Concluzii Urmare celor de mai sus, consider necesară și oportună aprobarea actualizării tarifelor aferente

serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”, activitate delegată prin HCLMT nr. 162/10.05.2016

PRIMAR, DIRECTOR D.G.D.P.P.R.U., NICOLAE ROBU CULIŢĂ CHIŞ

=
— E a romania2019.eu Președinția României la Consiliul Uniunii Europene

Atasament: Act_aditional_2.pdf

1

ACT ADITIONAL NR. 2/ la Contractul nr. SC2016-12094/26.05.2016 privind delegarea de gestiune prin atribuire directa a serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a

circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”

In conformitate cu HOTARAREA nr. ............................. a Consiliului Local al Municipiului Timisoara - de comun acord - partile: 1. MUNICIPIUL TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, bv. C. D. Loga nr. 1, cod fiscal 14756536, tel. 0256-408480, fax 0256-408469, reprezentat prin Nicolae Robu - Primar şi Steliana Stanciu - Director economic, numit in continuare delegatar, 2. SOCIETATEA DRUMURI MUNICIPALE TIMISOARA S.A., cu sediul in Timisoara, str. Eternitatii, nr. 45, Jud. Timis, e-mail: [email protected], CIF RO3286536, numar de ordine in registrul comertului J35/3475/1994, cont curent nr. RO69BRDE360SV07486763600, deschis la B.R.D. Timisoara, reprezentata prin ing. Valentin Martânov - Director general şi ec. Marcela Fericel - Director economic, numita in continuare delegat, convin la modificarea si completarea clauzelor contractului privind delegarea de gestiune nr. SC2016- 12094/26.05.2016, dupa cum urmeaza:

Art. 1: Se modifică art. 6 alin. (1) din Contractul nr. SC2016-12904/26.05.2016, astfel: ,,(1) În perioada 01.01.2019-31.12.2019, tarifele actualizate pentru lucrările/serviciile care fac obiectul prezentului contract sunt evidenţiate în Devizele analitice întocmite pe categorii de lucrări aprobate de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi care fac parte integranta din prezentul contract”.

Art. 2: Celelalte prevederi ale contractului privind delegarea de gestiune nr. SC2016- 12904/26.05.2016, raman neschimbate.

Prezentul act aditional s-a incheiat si semnat astazi ....................., in 4 (patru) exemplare, cate 2 (doua) pentru fiecare parte contractanta. DELEGATAR DELEGAT MUNICIPIUL TIMISOARA Societatea DRUMURI MUNICIPALE TIMISOARA SA PRIMAR DIRECTOR GENERAL NICOLAE ROBU VALENTIN MARTÂNOV DIRECTIA ECONOMICA DIRECTOR ECONOMIC DIRECTOR - STELIANA STANCIU MARCELA FERICEL DIRECTIA D.G.D.P.P.R.U. AVOCAT DIRECTOR - CULITA CHIS FLORIN BAIAS ŞEF SERVICIU T., ADRIAN COLOJOARĂ ŞEF SERVICIU JURIDIC, CAIUS ŞULI CONSILIER SERVICIUL JURIDIC, CRISTINA BOZAN

Atasament: raport_de_specialitate_tarife.pdf

Cod FO53-01,Ver.1

Page 1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA GENERALĂ D.P.P.R.U. Nr. TIMIŞOARA 2021 CAPITALĂ EUROPEANĂ A CULTURII

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

RAPORT DE SPECIALITATE

privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a

circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza

municipiului Timişoara”, activitate delegată prin HCLMT nr. 162/10.05.2016

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019- a Primarului

Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”, activitate delegată prin HCLMT nr. 162/10.05.2016. Facem următoarele precizări: Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 162/10.05.2016, a aprobat delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara” către SC Drumuri Municipale Timişoara SA. Prin aceeaşi hotărâre s-a aprobat şi Contractul de delegare de gestiune, prin atribuire directă, a serviciului, tarifele aplicate, etc., iar prin HCLMT nr. 72/21.02.2017 s-a aprobat modificarea şi completarea Hotărârii nr. 162/10.05.2016.

Potrivit art. 3 alin. (1) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, serviciile de utilităţi publice sunt în responsabilitatea autorităţilor administraţiei publice locale sau, după caz, a asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară având ca scop serviciile de utilităţi publice, conform mandatelor acordate acestora prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale membre. Serviciile de utilităţi publice se organizează şi se gestionează cu respectarea prevederilor legale, potrivit hotărârilor adoptate de autorităţile deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale, în funcţie de gradul de urbanizare, de importanţa economico-socială a localităţilor, de mărimea şi de gradul de dezvoltare ale acestora şi în raport cu infrastructura tehnico-edilitară existentă..

În organizarea, funcţionarea şi dezvoltarea serviciilor de utilităţi publice interesul general al comunităţilor locale este prioritar. Prevederile prezentei legi vizează satisfacerea cât mai completă a cerinţelor utilizatorilor, protejarea intereselor acestora, întărirea coeziunii economico- sociale la nivelul comunităţilor locale, precum şi dezvoltarea durabilă a unităţilor administrativ- teritoriale (art. 3 alin. (2) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006).

Autorităţile administraţiei publice locale au competenţă exclusivă, în condiţiile legii, în tot ceea ce priveşte înfiinţarea, organizarea, gestionarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice, precum şi în ceea ce priveşte crearea, dezvoltarea, modernizarea, reabilitarea şi exploatarea bunurilor proprietate publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale care compun sistemele de utilităţi publice. (art. 8 alin. (1) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006).

Serviciul pentru administrarea domeniului public şi privat este reglementat prin Ordonanţa Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a

romania201%.eu Președinția României la Consiliul Uniunii Europene
LEI Ey
a SEA E
MEAT
__ at PE tn

Cod FO53-01,Ver.1

Page 2

domeniului public şi privat de interes local, si Hotărârea Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local

Potrivit art. 13 alin. (2) din Regulamentul – cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, aprobat prin Anexa 1 din Hotărârea Guvernului nr. 955/2004, gestiunea directă se realizează prin compartimente specializate, organizate în cadrul aparatului propriu al consiliului local, consiliului judeţean sau al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, după caz, ori prin serviciile publice organizate în subordinea consiliilor locale, consiliilor judeţene sau a Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Potrivit de art.2 lit.a) din O.G. nr.71/2002, serviciile de administrare a domeniului public si privat sunt definite ca reprezentând „totalitatea acţiunilor şi activităţilor edilitar-gospodăreşti prin care se asigură administrarea, gestionarea şi exploatarea bunurilor din domeniul public şi privat al unităţilor administrativ-teritoriale, altele decât cele date, potrivit legii, în administrarea altor servicii publice locale”. Acestea sunt destinate satisfacerii unor nevoi ale comunităţii locale, contribuie la ridicarea gradului de civilizaţie şi confort al acestora şi grupează activităţi edilitar- gospodăreşti şi acţiuni de utilitate şi interes public local, având ca obiect, printre altele, şi „instalarea, întreţinerea şi funcţionarea sistemelor de semnalizare şi dirijare a circulaţiei urbane, în vederea asigurării siguranţei traficului şi pentru fluidizarea acestuia", conform art.3 alin.1 lit. g) din O.G. nr.71/2002.

Potrivit art. 128 alin. (1) lit. b) şi c) din OUG nr. 195/2002 autoritatile administratiei publice locale iau masuri pentru instalarea, aplicarea şi întreţinerea mijloacelor de semnalizare rutieră şi a echipamentelor destinate siguranţei circulaţiei, conform standardelor în vigoare, ţinând evidenţa acestora; întocmesc şi actualizează planurile de organizare a circulaţiei pentru localităţile urbane şi iau măsuri pentru realizarea lucrărilor ce se impun în vederea asigurării fluentei şi siguranţei traficului, precum şi a reducerii nivelurilor de emisii poluante.

Potrivit Contractului de delegare a gestiunii nr. SC2016-12094/26.05.2016 (art. 6, alin. 2), tarifele se vor actualiza periodic, conform legislaţiei în vigoare. Prin adresa cu nr. 907/07.02.2019, SC Drumuri Municipale Timişoara SA solicită actualizarea tarifelor aferente contractului mai sus menţionat, justificat de modificările legislative privitoare la salariul minim brut pe tară garantat în plată, rezultând o crestere, în medie, cu 16% a acestora.

Tariful mediu pe oră (prețul manoperei) pentru contractul de lucrări „Activitatea de semnalizare a circulatiei rutiere, intretinere, functionare si dirijare a circulatiei rutiere pe raza municipiului Timisoara" a fost actualizat tinand seama de H.G. nr. 846/29.11 .2017, astfel incepand cu 01.01.2018 când s-a stabilit salariul de bază minim brut pe tara garantat in plată ca fiind 1.900 lei lunar pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, in medie pe luna, in anul 2018, reprezentând 11,40 lei/ora. Prin HCL Timisoara nr. 10 din 30.01.2018 s- a actualizat tariful mediu pe ora la valoarea de 22,80 lei/ora.

Conform O.U.G. nr. 114/ 2018 în perioada 1 ianuarie 2019- 31 decembrie 2019, pentru domeniul construcțiilor, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabileste în bani, fără a include sporuri și alte adaosuri, la suma de 3.000 lei lunar, pentru un program normal de lucru în medie de 167,333 ore pe lună, reprezentând 17,928 lei/ora.

Asta inseamnă o creștere de 57,89% a salariului minim brut pe țară pentru domeniul construcțiilor față de cea mai recentă actualizare, respectiv de la valoarea de 1.900 lei la 3.000 lei (tarif orar de la 11,40 lei/ora la 17,928 lei/ora).

Având în vedere această creștere determinată de prevederile legislative, precum și prevederile art. 6 aliniatul (2), din contractul de lucrări nr. SC2016-12904/26.05.2017, se impune actualizarea conform modificărilor legislative a tarifului mediu pe oră și punerea in aplicare odată cu intrarea in vigoare a acestora.

Cod FO53-01,Ver.1

Page 3

Astfel, SC Drumuri Municipale Timişoara SA solicită actualizarea tarifului mediu pe oră la valoarea de 36,00 lei/ora, începând cu data de 01.01.2019 pornind de la valoarea medie a manoperei actualizata prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 10/30.01.2018 respectiv 22,80 lei/oră (22,80 lei/ora+ 57,89%=36,00 lei/ora).

Potrivit art. 71 din O.U.G. nr. 114/ 2018, prin derogare de la prevederile art. 164 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, în perioada 1 ianuarie 2019 - 31 decembrie 2019, pentru domeniul construcţiilor, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată se stabileşte în bani, fără a include sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.000 lei lunar, pentru un program normal de lucru în medie de 167,333 ore pe lună, reprezentând 17,928 lei/oră. Prevederile de mai sus se aplică exclusiv domeniilor de activitate prevăzute la art. 66 pct. 1 din prezenta ordonanţă de urgenţă, respectiv: (i) activitatea de construcţii definită la codul CAEN 41.42.43 - secţiunea F – Construcţii.

Menţionăm faptul că în obiectul de activitate al SC Drumuri Municipale Timişoara SA se regăseşte activitatea de construcţii definită la codul CAEN 41.42.43 aşa cum rezultă din Actul Constitutiv nr. 710/31.01.2018 şi Certificatul constatator nr. 5861/23.01.2019.

În cadrul aceleași O.U.G. nr. 114/2018 se stabilește că în perioada 1 ianuarie 2019 - 31 decembrie 2028 inclusiv, cota contribuției asiguratorii pentru muncă se reduce la nivelul cotei care se face venit la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale constituit în baza Legii nr. 200/2006 privind constituirea și utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanțelor salariale, cu modificarile ulterioare, în cazul angajatorilor care desfasoară activitati în sectorul constructii și care se încadreaza în conditiile prevăzute la art. 60 pct. 5 din Legea 227/2015 - Codul fiscal cu modificările și actualizările ulterioare, respectiv de la valoarea de 2,25% se reduce la valoarea de 0,3375%.

Salariile angajaților societății sunt cu caracter curent, ele putând fi modificate în cazul în care legislația în vigoare o impune sau datorită modificărilor/completărilor Contractului Colectiv de Muncă la nivelul societății.

Având în vedere cele mai sus menţionate, se impune aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului ”Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara”, prin act adiţional la Contractul privind delegarea de gestiune nr. SC2016-12094/26.05.2016 aprobat prin HCLMT nr. 162/10.05.2016, modificată şi completă prin HCLMT nr. 72/21.02.2017, după cum urmează:

• Art. 6 alin. (1) din Contractul nr. SC2016-12904/26.05.2016 se modifică, astfel: ,,(1) În perioada 01.01.2019-31.12.2019, tarifele actualizate pentru lucrările/serviciile care fac obiectul prezentului contract sunt evidenţiate în Devizele analitice întocmite pe categorii de lucrări aprobate de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi care fac parte integranta din prezentul contract”.

ŞEF BIROU T.S.C., ŞEF BIROU M.I.P.E,

CRISTINA GAVRA NASTASIA POP

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU T, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ