keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 150/10.05.2016 privind aprobarea închirierii imobilului compus din Demisol +Parter +etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

10.05.2016

Hotararea Consiliului Local 150/10.05.2016
privind aprobarea închirierii imobilului compus din Demisol +Parter +etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2016 -10203/25.04.2016- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 65/28.02.2012 - privind închirierea imobilului situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Secţia de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara ;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.50/25.02.2014 - privind prelungirea prin act adiţional a Contractului de închiriere, încheiat între Fundaţia Caritatea şi Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, pentru imobilul situat în Timişoara, bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Secţia de Obstetrică şi Ginecologie;
Având în vedere adresele Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă cu numerele: SC2016-956/01.02.2016, SC2016-2354/01.02.2016, SC2016-3034/09.02.2016 şi CCM 2016-63/16.02.2016;
Având în vedere adresa Fundaţiei Caritatea cu nr. F84/27.01.2016;
Având în vedere extrasul din procesul Verbal nr. 3/12.04.2016 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 190^6 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, actualizată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. b) şi d) şi alin (6) lit a) pct. 3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă închirierea părţii din imobilul situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr. 24, compusă din Demisol +Parter +etajul I cu suprafaţa construită desfăşurată de 2129,50 mp şi teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 797,00 mp, proprietatea Fundaţiei Caritatea în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, cu chirie de 5100 euro/lună, pe o perioadă de 2 ani, începând cu data adoptării Hotărârii Consiliului Local, conform extrasului din Procesul Verbal nr. 3/12.04.2016, al Comisiei de negociere cu terţii, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Chiria se asigură din Cap. 66.02 Sănătate alin. 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii şi va fi achitată în lei la cursul BNR de la data facturării,prin Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art.3: Contractul de închiriere, se va încheia între Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în calitate de locatar şi Fundaţia Caritatea în calitate de proprietar (locator). Chiria neachitată de la data 01.03.2016 până la data încheierii noului contract de închiriere va fi achitată de către spital.
Cheltuielile ce se necesită pentru funcţionarea în bune condiţii a spaţiului închiriat cad în sarcina exclusivă a Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art.4: În cazul în care pe durata închirierii, Municipiul Timişoara pune la dispoziţia Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara un alt spaţiu care să asigure desfăşurarea activităţii medicale a Clinicii de Obstetrică şi Ginecologie, contractul de închiriere va înceta unilateral la iniţiativa Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara (locatar) printr-o notificare scrisă transmisă proprietarului cu 90 de zile înainte de data de la care operează încetarea contractului.

Art.5: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara în calitate de ordonator principal de credite, Directorul Direcţiei Economice şi Serviciul Juridic să avizeze contractul de închiriere prevăzut la art. 3.

Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Biroul Şcoli Spitale, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art.7:Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Şcoli -Spitale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
- Fundaţiei Caritatea;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROUL ŞCOLI - SPITALE Nicolae Robu COMPARTIMENT SPITALE Nr.SC2016 -10203/25.04.2016

REFERAT Privind aprobarea închirierii imobilului compus din Demisol +Parter +etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi

Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Biroul Şcoli – Spitale - Compartiment Spitale, privind închirierea părţii din imobilul situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24, compus din Demisol +Parter +etajul I şi teren aferent, în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, urmare a Procesului verbal nr. 3/12.04.2016 al Comisei de negociere cu terţii. Etajul II al imobilului este proprietatea publică a municipiului Timişoara Demisolul, parterul, şi etajul I, din imobilul situat în Bv. 16 Decembrie nr. 24 cu suprafaţa construită desfăşurată de 2129,50 mp şi teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 797,00 mp este proprietatea Fundaţiei Caritatea prin retrocedare şi este utilizat de Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în baza contractul de închiriere nr. 184/11.04.2012, încheiat în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 65/28.02.2012 cu o chirie negociată de 4500 euro/lună. Contractul de închiriere a fost prelungit în aceleaşi condiţii prin act adiţional, încheiat în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 50/25.02.2014, până la data de 01.03.2016. Spitalul Clinic Municipal, prin adresele cu numerele SC2016-956/01.02.2016, SC2016- 2354/01.02.2016, SC2016-3034/09.02.2016 şi CCM 2016-63/16.02.2016, a solicitat sprijinul instituţiei noastre pentru negocierea unui nou contract de închiriere pentru acest imobil. Fundaţia Caritatea prin adresa cu nr. F84/27.01.2016 şi-a exprimat intenţia de a încheia un nou contract de închiriere la preţul de 3,5 euro/mp. Având în vedere chiria negociată în anul 2012 de 4500/euro/lună, raportată la suprafaţa construită desfăşurată de 2129,50 a fost de 2,11 euro/mp, iar proprietarul imobilului şi-a exprimat intenţia de a încheia un nou contract de închiriere la preţul de 3,5 euro/mp, solicitările spitalului au fost înaintate Comisiei de negociere cu terţii în vederea negocieri chiriei. Conform extrasului din Procesul verbal nr. 3/12.04.2016, Comisia de negociere cu terţii a negociat cu reprezentatul Fundaţiei Caritatea, închirierea imobilului cu chirie de 5100 euro/lună, pe o durată de 2 ani. Chiria neachitată de la data 01.03.2016 până la data încheieri noului contract de închiriere va fi achitată de către spital. De asemenea părţile au convenit modificarea termenul de 30 de zile, referitor la încetarea unilaterală a contractului de închiriere la 90 de zile. Conform prevederilor art. 190^6 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, actualizată, bugetele locale participă la finanţarea unor cheltuieli de administrare şi funcţionare, respectiv bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale, consolidare, extindere şi modernizare, dotări cu echipamente medicale ale unităţilor sanitare cu paturi transferate, în limita creditelor bugetare aprobate cu această destinaţie în bugetele locale. Chiria va fi alocată din bugetul local de la cap. 66.02 Sănătate, alin 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţii finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii.

Cod.FO 53-01,Ver.1

Având în vedere cele expuse mai sus şi faptul că în prezent nu dispunem de un alt imobil care să asigure condiţii optime pentru desfăşurarea activităţi Secţiei de Obstetrică şi Ginecologie din cadrul Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara , supunem spre analizare şi aprobare Consiliului Local: Închirierea părţii din imobilul situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr. 24, compusă din Demisol +Parter +etajul I cu suprafaţa construită desfăşurată de 2129,50 mp şi teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 797,00 mp, proprietatea Fundaţiei Caritatea în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie din cadrul a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, cu chirie de 5100 euro/lună, pe o perioadă de 2 ani, începând cu data adoptării hotărârii Consiliului Local, conform extrasului din Procesul Verbal nr. 3/12.04.2016, al Comisiei de negociere cu terţii. Chiria se asigură din Cap. 66.02 Sănătate alin. 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţii finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii şi va fi achitată în lei la cursul BNR de la data facturări, prin Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Contractul de închiriere, se va încheia între Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în calitate de locatar şi Fundaţia Caritatea în calitate de proprietar (locator). Chiria neachitată de la data 01.03.2016 până la data încheieri noului contract de închiriere va fi achitată de către spital. Cheltuielile ce se necesită pentru funcţionarea în bune condiţii a spaţiului închiriat cad în sarcina exclusivă a Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. În cazul în care pe durata închirierii, Municipiul Timişoara pune la dispoziţia Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara un alt spaţiu care să asigure desfăşurarea activităţii medicale a Clinicii de Obstetrică şi Ginecologie, contractul de închiriere va înceta unilateral la iniţiativa Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara (locatar) printr-o notificare scrisă transmisă proprietarului cu 90 de zile înainte de data de la care operează încetarea contractului.   VCEPRIMAR, ŞEF BIROU Dan Diaconu Adrian Faur

DIRECŢIA ECONOMICĂ CONSILIERI, DIRECTOR Daniela Adam Ec. Smaranda Haracicu Ioana Ciucur ŞEF SERVICIU BUGET AVIZAT,

Steliana Stanciu Serviciul Juridic Daniela Ştefan

Cod.FO 53-01,Ver.1

Atasament: doc00169320160427124651.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA COMISIA DE NEGOCIERE CU TERŢII - PROCES — VERBAL NR. 3/12.04.2016 Prezenţi: Dl. Sorin Drăgoi, d-na Laura Koszegi, dl. Caius Şuli, d-na Steliana Stanciu, d-na Simona Drăgoi, dl. Dorel Boglut, dl. Constantin Sandu; Absenţi: Dl. Traian Stoia, dl. Dan Diaconu, dl. Sorin Ciurariu şi dl. Lucian Taropa ORDINE DE ZI 1.Negocierea chiriei pentru imobilul din Timişoara, Bv 16 Decembrie 1989 nr. 24, proprietar Fundația Caritatea; 2.Negocierea chiriei pentru et. 1 din imobilul din Timişoara, str. Odobescu nr. 1, proprietari Cristurean Gh. Titu şi Țirnea Eugenia; 3.Negocierea despăgubirilor cuvenite pentru garajul nr. 3 din Timişoara, str. Martir Vasile Balmus nr. 4, proprietar Sandor Cristian Mihai. Dl. Drăgoi: Reprezentantul Fundaţiei Caritatea a anuntat că întârzie, vine din Bucuresti. Propun să începem cu pct 3 de pe ordinea de zi. 3.Negocierea despăgubirilor cuvenite pentru garajul nr. 3 din Timişoara, str. Martir Vasile Balmus nr. 4, proprietar Sandor Cristian Mihai. Prezent dl. Sandor Cristian Mihai; Dl. Drăgoi: Oferta comisiei este de 2000 euro/garaj şi achitarea cheltuielilor legate de demolarea garajului şi radierea lui din carte funciară. Sunteţi de acord? Dl. Sandor: Sunt de acord 2.Negocierea chiriei pentru et. 1 din imobilul din Timişoara, str. Odobescu nr. 1, proprietari Cristurean Gh. Titu şi Țîrnea Eugenia; Prezenți: Dl. Cristurean Gh. Titu şi d-na Țirnea Eugenia; Reprezentanta Spitalului Municipal: cj. Fodor Adeline; Dl. Drăgoi: Vom negocia cu Dvs. împreună pentru că sunteți coproprietari aispațiului pe care dorim să îl închiriem. = i E D-na Tîmea: Vă rog să-mi dați voie, Să spună reprezentanta spitalului, mai au nevoie de acest spațiu? Nu au plătit chiria de 3 luni. D-na Fodor: Da, mai avem nevoie. Dl. Drăgoi: Am văzut că ultima ofertă a fost de 3,3 euro/mp. Dl. Cristurean a acceptat, d-na Târnea, nu. D-na Tîrnea: Eu doresc 4 euro/mp. Dl. Drăgoi: Este prea mult. Nu vă putem oferi atât. Este o negociere. Vă putem oferi 3,4 euro. Sunteţi de acord? D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Nu doresc sa îmi scadă chiria actuală. DL. Drăgoi: Aţi avut o chirie de 3600 lei. Noi vă oferim o chirie de 3, 5 euro/mp. pentru cei 220 mp. pe care îi aveţi, chiria nu scade mult.

D-na Tîrnea: Eu doresc 4 euro/mp. DI. Drăgoi: Este prea mult. Nu vă putem oferi atât. Este o negociere. Vă putem oferi 3,4 euro. Sunteţi de acord? D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Nu doresc sa îmi scadă chiria actuală. DL. Drăgoi: Aţi avut o chirie de 3600 lei. Noi vă oferim o chirie de 3, 5 euro/mp. pentru cei 220 mp. pe care îi aveţi, chiria nu scade mult. D-na Tîrnea: Doresc 3,6 euro/mp. Dl. Drăgoi: DI. Cristurean, dvs, ce spuneţi? Dl. Cristurean: Eu nu am o cotă mare, doar 80 mp. Dl. Drăgoi: Ce spuneţi? Comisia este de acord cu chiria de 3,6 euro/mp. Dl. Drăgoi: Bine, vă oferim 3,6 euro/mp. . Să încheiem contractul de închiriere pe o perioadă de 3 ani. D-na Tîrnea: Pe 2 ani. Dl. Drăgoi: Trebuie să fiți flexibilă. Vă oferim 3,5 euro/mp. pentru o durată de 2 ani sau 3,6 euro/mp. pentru 3 ani. D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Dl. Drăgoi: Vă oferim aşa, o chirie de 3,6 euro/mp./lună, durata contractului fiind de la adoptarea HCL şi până la 31decembrie 2018. Sunteţi de acord? D-na Tiîrnea: Sunt de acord. Dl. Cristurean: Sunt de acord. D-na Tîrnea: Şi solicit să fie respectate clauzele contractuale. Dl. Suli: Nu putem plăti chiria pentru lunile anterioare încheierii acestui contract de închiriere. Dl. Drăgoi: Va achita spitalul chiria pentru aceste luni? Dl. Fodor: Da, o vom achita noi. Dl. Drăgoi: Sunteţi de acord? D-na Tîrnea, dl. Cristurean: Suntem de acord. 1.Negocierea chiriei pentru imobilul din Timişoara, Bv 16 Decembrie 1989 nr. 24, proprietar Fundaţia Caritatea; Prezent: dl Samuel Izsak —Director General Executiv Fundaţia Caritatea; Dl. Drăgoi: Noi dorim sa pastrăm aceasi chirie lunară. Dl. Izsak: Nu se poate, în adresele pe care vi le-am trimis v-am comunicat că dorim o chirie mai mare, sau puteţi cumpăra imobilul. DI. Drăgoi:Deocamdată negociem închirierea. Vă oferim lunar 5000 euro, pe o perioadă de 2 ani. Dl. Izsak: Nu se poate; Dl. Drăgoi: Nu sunteţi de acord să păstrăm chiria de 5000 euro pe 2 ani? Dl Bogluţ: Sau 5000 euro pe primul an şi 5500 euro pentru al 2-lea an. Dl. Drăgoi: Vă oferim o chirie de 5100 euro/lună, pe o durată de 2 ani.

DI. Izsak: Da. Aş dori să modificăm şi termenul de 30 de zile referitor la încetarea unilaterală a contractului. Cred că 90 zile ar fi mai potrivit. Dl. Drăgoi: Suntem de acord. DIVERSE: Prezenti: d-na Pantazi Daniela și dl. Szucs; Dl. Drăgoi: În şedinţa comisiei din data de 02.03.2016 am analizat Referatul nr. BC2015 — 16/10.11.2015 al Direcţiei C.T.DD, referitor la solicitarea efectuării unui schimb de teren cu d-na Pantazi Daniela, am constatat că acest material nu trebuia să ajungă la comisia de negociere şi l-am trimis D C T D D pentru a întocmi împreună cu Direcţia Tehnică un referat motivat şi un proiect de hotărâre pentru soluţionarea cererii d-nei Pantazi Daniela. Direcţia C.T.D.D ne-a solicitat acordul înainte de prezenta proiectul de hotărâre consiliului local, datorită diferenței de valoare dintre cele 2 terenuri. D-na Pantazi a depus ieri o declarație că va plăti diferența de valoare dintre cele 2 terenuri, dacă se efectuează schimbul. DI. Szucs prezintă comisiei situația de fapt; Dl. Drăgoi: Am înțeles despre ce este vorba. Soluția nu este la comisia de negociere. Ne menţinem hotărârea anterioară prin care am trimis materialul compartimentului inițiator pentru a face un referat fundamentat şi un proiect de hotărâre care să fie supus aprobării consiliului local. Comisia de negociere cu terții Administrator public; 1. Sorin Iacob Drăgoi - Președinte Reprezentant Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse; 2. Laura Koszegi, Director - Membru Reprezentant Serviciul Juridic: 3. Caius Suli, Şef Serviciu - Membru Reprezentant Direcţia Economică: 4, Steliana Stanciu , Şef Serviciu - E Reprezentant Direcţia Urbanism: 5. Sorin Ciurariu, Director -Membru Reprezentant Secretariat General: 6. Simona Drăgoi - Membru Reprezentanți Consiliul Local: T.Dan Diaconu, Viceprimar - Membru 8. Traian Stoia, Viceprimar - Membru — 9. Constantin Sandu - Membru 10. Dorel Bogluţ - Membru 11.Lucian Taropa - Membru —_ secretar: - Dinu Diana — consilier