Hotararea Consiliului Local 112/27.03.2012 privind administrarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC 2012-7075/19.03.2012 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale şi al Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 167/10.05.2011 privind inchirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta unitatilor de invatamant preuniversitar de stat; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art.1: Se aproba exercitarea atributiilor de administrare a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, inclusiv a inchirierilor spatiilor temporar disponibile situate in incinta acestora, de catre Directia Economica, Serviciul Financiar Invatamant din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art.2: In termen de 30 de zile de la emiterea prezentei hotarari, Serviciul Financiar Invatamant are obligatia de a elabora un proiect de hotarare privind aprobarea metodologiei de inchiriere a spatiilor temporar disponibile situate in incinta institutiilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara. Art.3: Pentru situatiile in care spatiile din incinta unitatilor de invatamant vor fi scoase la licitatie, Serviciul Financiar Invatamant din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, are obligatia intocmirii tuturor documentelor necesare in vederea demararii procedurilor de licitatie, urmand ca acestea sa fie inaintate Biroului Licitatii Contracte si Spatii cu alta Destinatie din cadrul Directiei Patrimoniu, in vederea desfasurarii procedurilor de licitatie. Art.4: Contractele de inchiriere pentru spatiile din incinta unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Municipiul Timisoara, vor fi urmarite de catre Serviciul Financiar Invatamant din cadrul Directiei Economice. Art.5: Banii rezultaţi din încasarea chiriilor de la şcoli vor intra în contul ordonatorului principal de credite şi se vor aloca procesului de învăţământ prin grija Direcţiei Economice. Art.6: Contractele de închiriere vor fi supervizate de Direcţia Patrimoniu în privinţa valorii financiare şi a perioadei de închiriere. Art.7: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Economica- Serviciul Financiar Invatamant si Directia Patrimoniu- Biroul Licitatii Contracte si Spatii cu alta Destinatie din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.8: Prezenta hotarâre se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Economice; - Directiei Tehnice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Directiei Patrimoniu; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Comunicare - Directiei de Mediu; - Directiei Politiei Locale; - Biroului Managementul Calitatii; - Compartimentului Control Intern - Inspectoratului Scolar Judetean Timis; - Mass - media locale.
|