Hotararea Consiliului Local 336/28.09.2010 privind reorganizarea centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2010 - 22468/21.09.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 32/2001 - pentru reglementarea unor probleme financiare; Având în vedere Hotărârea Guvernului României nr. 538/2001 - privind aprobarea Normelor metodologice pentru finanţarea învăţământului preuniversitar de stat, modificată; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(a) şi alin.(3) lit.b din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se preia activitatea financiară a centrelor bugetare existente la nivelul Municipiului Timişoara, respectiv Centrul bugetar Moisil, Centrul bugetar Energetic şi Centrul bugetar Grădiniţe. Centrele bugetare menţionate se organizează într- un serviciu de specialitate al Direcţiei Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara. Art.2: Regulamentul de organizare şi funcţionare al Primăriei Municipiului Timişoara completat va fi aprobat ulterior de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara. Art.3: Personalul angajat exclusiv în cadrul centrelor bugetare va fi preluat prin transfer odată cu activitatea financiară prin protocol de predare-preluare încheiat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş. Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice ; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş; - Mass - media locale.
|