keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 95/14.09.2012 privind aprobarea proiectului complex de investiţii "Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II", a documentaţiei tehnico-economice şi a Analizei cost-beneficiu, precum şi a cheltuielilor legate de proiect ce revin Municipiului Timişoara, în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1. - "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere"

14.09.2012

Hotararea Consiliului Local 95/14.09.2012
privind aprobarea proiectului complex de investiţii "Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II", a documentaţiei tehnico-economice şi a Analizei cost-beneficiu, precum şi a cheltuielilor legate de proiect ce revin Municipiului Timişoara, în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1. - "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2012 - 21238/ 06.09.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu Ghidul Solicitantului aferent Axei prioritare 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1. - "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere", din cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013;
În baza Hotărârii de Guvern nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;
Luând în considerare Ordinul nr. 863 din 2 iulie 2008 al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor (în prezent Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului) pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii";
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.137/27.04.2010 privind aprobarea Planului Integrat de Dezvoltare al Polului de Creştere Timişoara;
În conformitate cu Decizia Comitetului de Management pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale (CMC) nr. 7/17.05.2010, Decizia nr. 14/31.03.2011 şi Decizia nr. 23/17.01.2012;
În conformitate cu Ordinul Ministerului Economiei şi Finanţelor nr. 1938/29.04.2011 şi Ordinul Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului nr. 1.360 din 20.04.2011 privind aprobarea categoriilor de cheltuieli eligibile pentru domeniul major de intervenţie "Planuri integrate de dezvoltare urbană" ale axei prioritare "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere" din cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013;
Conform prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă;
Luând în considerare prevederile Hotărârii de Guvern nr. 218/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta;
Având în vedere Hotărârea de Guvern nr. 1135/2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 256/29.05.2012 privind aprobarea proiectului complex de investiţii "Amenajare Complex rutier zona Michelangelo etapa II", a documentatiei tehnico-economice si a Analizei cost-beneficiu, precum si a cheltuielilor legate de proiect ce revin Municipiului Timisoara, în vederea accesarii fondurilor nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1. - "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere", Domeniul major de interventie 1.1. - "Planuri integrate de dezvoltare urbana", Sub-domeniul: "Poli de crestere";
În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin.(2), lit. e), alin.(7) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă proiectul complex de investiţii "Amenajare Complex rutier zona Michelangelo etapa II", în valoare totală de 37.421.144,28 lei (T.V.A. inclus), în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1.- "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere".

Art. 2: Se aprobă documentaţia tehnico-economică şi Analiza cost-beneficiu în vederea realizării proiectului "Amenajare Complex rutier zona Michelangelo etapa II", elaborate de către S.C. SEARCH CORPORATION S.R.L., cu principalii Indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Se aprobă valoarea totala a proiectului în suma de 37.421.144,28 lei (inclusiv T.V.A), precum si alocarea în bugetul local a sumei de 1.064.423,34 lei, reprezentând contributia proprie a Municipiului Timisoara, suma alcatuita din:
- suma de 741.973,90 lei, reprezentând cofinantarea proprie la valoarea eligibila a proiectului;
- suma de 260.039,87 lei reprezentând cheltuieli neeligibile, fără T.V.A.;
- suma de 62.409,57 lei reprezentând T.V.A. aferent cheltuielilor neeligibile;
Art. 4: Se aprobă alocarea în bugetul local a sumei de 9.000.000,00 lei reprezentând avans executie.
Art. 5: La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 256/29.05.2012.
Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Politiei Locale Timisoara;
- Directiei Comunicare;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

1

Anexa la H.C.L. nr…………........

INDICATORII TEHNICO – ECONOMICI AI INVESTIŢIEI “Amenajare Complex Rutier zona Michelangelo etapa II”

conform documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii elaborate de către S.C. SEARCH CORPORATION

S.R.L., în cadrul contractului de prestări servicii nr. 155 / 23.09.2009 şi a Actului Adiţional nr.1/06.09.2010

VALOAREA TOTALĂ A PROIECTULUI (T.V.A. inclusă) : 37.421.144,28 lei din care: C + M (T.V.A. inclusă) : 33.295.861,22 lei

SURSE DE FINANŢARE ALE PROIECTULUI (cheltuieli eligibile): - Asistenţă financiară nerambursabilă (F.E.D.R.+Buget de stat): 36.356.720,94 lei - Buget local (2%) 741.973,90 lei

STRUCTURA DE COST Costuri eligibile 37.098.694,84 lei Costuri neeligibile 260.039,87 lei TVA aferent costurilor neeligibile 62.409,57 lei

TOTAL PROIECT (T.V.A. inclusă) 37.421.144,28 lei

Contribuţia proprie din Bugetul Local al Municipiului Timişoara: 1.064.423,34 lei Contribuţie Buget Local – cheltuieli eligibile: 741.973,90 lei Contribuţie Buget Local – cheltuieli neeligibile fără TVA: 260.039,87 lei TVA aferent cheltuielilor neeligibile: 62.409,57 lei Asistenţă finaciară nerambursabilă solicitată: 36.356.720,94 lei Sumă totală alocată în Bugetul Local al Municipiului Timişoara: 1.064.423,34 lei + 9.000.000,00 lei (avans execuţie) = 10.064.423,34 lei

Avansul necesar execuţiei se va recupera conform legislaţiei în vigoare.

Durata de realizare a investiţiei: 18 luni CAPACITĂŢI FIZICE:

• Suprafaţă carosabil 20.650 mp • Suprafaţă trotuare 7.600 mp • Zone verzi 2.900 mp • Pavaj tactil pt. persoane cu dizabilităţi 225 mp • Parcare ecologică 2.700 mp

DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, CHIŞ CULIŢĂ ŞEF SERVICIU DRUMURI ŞI PODURI CONSILIER IOAN GANCIOV LOREDANA SIBIAN

Atasament: Referat.pdf

România SE APROBĂ Judeţul Timiş PRIMAR, Municipiul Timişoara Nicolae Robu Direcţia Tehnică Serviciul Drumuri şi Poduri Nr. SC 2012 –

REFERAT privind aprobarea proiectului complex de investiţii ,,Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II”, a

documentaţiei tehnico-economice şi a Analizei cost-beneficiu, precum şi a cheltuielilor legate de proiect ce revin Municipiului Timişoara, în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1.

– „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: „Poli de creştere

Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat, prin Hotărârea nr. 256/29.05.2012, proiectul complex de

investiţii ,,Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II”, documentaţia tehnico-economice şi Analiza cost- beneficiu, precum şi a cheltuielilor legate de proiect ce revin Municipiului Timişoara, în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1. - „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1. – „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub- domeniul: „Poli de creştere

Proiectul “Amenajare complex rutier zona Michelangelo” este inclus în Planul Integrat de Dezvoltare al Polului de Creştere Timişoara, obiectivul Dezvoltarea unei infrastructuri tehnice integrate, complexe şi flexibile, politica 2.1 „Interconectarea teritorială şi creşterea accesibilităţii polului”, Programul 2.1.3. „Realizarea unui sistem coerent de căi de comunicaţie în interiorul localităţilor”.

Proiectul de amenajare a zonei Michelangelo a fost conceput ca un complex de 5 obiective investiţionale ce urmăresc fluidizarea traficului, creşterea mobilităţii persoanelor şi a gradului de siguranţă rutieră în zonă. Astfel, în 2009, Primăria Municipiului Timişoara a iniţiat demersurile necesare elaborării documentaţiei tehnice pentru realizarea celor 5 obiective, respectiv reabilitarea şi modernizarea Podului Michelangelo, construirea Pasajului subteran Vasile Pârvan, lărgirea Aleii F.C.Ripensia, largirea străzii Surorile Martir Caceu şi realizarea a două pasarele pietonale, una pe Strada Cluj şi una pe Aleea F.C.Ripensia.

Datorită complexităţii lucrărilor, a ariei extinse afectată de proiect, precum şi a costurilor ridicate ale investiţiei pentru amenajarea întregii zone şi pentru a se putea accesa fonduri nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007 – 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1 „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, sub-domeniul „Poli de creştere”, în septembrie 2010 proiectul a fost împărţit în două etape, respectiv etapa I – reabilitarea şi modernizarea Podului Michelangelo (obiectul 1) şi construirea Pasajului subteran Vasile Pârvan (obiectul 2) şi etapa II - lărgirea Aleii F.C. Ripensia (obiectul 3), largirea străzii Surorile Martir Caceu (obiectul 4) şi realizarea a două pasarele pietonale, una pe Strada Cluj şi una pe Aleea F.C. Ripensia (obiectul 5).

În luna iunie 2011 a fost depusă la ADR Vest Cererea de finanţare pentru proiectul ,,Amenajare Complex rutier zona Michelangelo”, care cuprinde obiectele 1 şi 2 din complexul de 5 obiective investiţionale prevăzute iniţial, iar în luna decembrie 2011 s-a semnat contractul de finanţare nr.2725/29.12.2011, în valoare totală de 69.022.742,72 lei.

Obiectivul general al proiectului constă în reabilitarea infrastructurii publice urbane în municipiul Timişoara – nucleul Polului de creştere - în vederea stimulării dezvoltării socio-economice durabile şi a creşterii calităţii vieţii locuitorilor din această zonă. Obiectivele specifice ale proiectului constau în:

- Lărgire str. F.C. Ripensia (Aleea Sportivilor) - Lărgire str. Surorile Martir Caceu (Negoiu) - Pasarele pietonale Lărgire str. F.C. Ripensia (Aleea Sportivilor) Strada F.C. Ripensia (fosta aleea Sportivilor) este în prezent o stradă de categoria a III-a. De la intersecţia cu bdul V. Pârvan până la intersecţia cu str. Eroilor de la Tisa pe partea dreaptă nu există trotuar (artera fiind mărginită de un parc) iar pe partea stângă există o zonă verde de 3 m urmată de un trotuar de 2 m. De la str. Eroilor de la Tisa la str. Surorile Caceu există trotuare cu lăţime variabilă de aproximativ 3 m pe ambele părţi. Reglementarea traficului la intersecţia cu străzile adiacente se face prin intermediul semafoarelor. Pe strada Ripensia (Aleea Sportivilor) în dreptul cantinei studenţeşti sunt amplasate treceri de pietoni. În această zonă traficul pietonal este intens şi provoacă blocarea circulaţiei vehicolelor. Partea carosabilă va fi lăţită între Bdul V. Pârvan şi bdul Eroilor de la Tisa pe partea dreaptă cu 3,50 m (km 0+000-km 0+400)în detrimentul zonei verzi existente.Partea carosabilă va ajunge la 3 benzi de 3,50 m în partea dreaptă realizându-se un trotuar nou de 1,50 m. În partea stângă în această zonă limita carosabilului rămâne cea existentă fiind încadrată de zona verde de aprozimativ 2,50 m-3,00 m şi trotuar de 4,00 m. Se

propune amplasarea unui parapet pietonal de la km 0+000 pană la 0+220 în zona pasarelei pietonale proiectate în vederea limitării traversărilor prin locuri neamenajate. Pe sectorul cuprins între bdul Eroilor de la Tisa şi bdul 1 Decembrie lăţimea părţii carosabile rămâne cea existentă de 13 m reprezentând 3 benzi de circulaţie de 3,50m şi între km 0+430 – km 0+580 o bandă de 2,50 m lăţime pentru parcare în lungul străzii. Trotuarele pe partea dreaptă au lăţimea de 1,50 m iar pe partea stângă de 4,30 m. Pentru tronsonul dintre bdul 1 Decembrie şi str. Surorile Martir Caceu lăţimea părţii carosabile rămâne cea existentă de 10,50 m având 3 benzi pe sens. Trotuarele pe partea dreaptă au lăţimea de 1,50 m iar pe stânga de 4,30 m. În zona km 0+650 – km 0+840 pe partea dreaptă se amenajează în faţa blocurilor o parcare cu 100 locuri de parcare în zona verde existentă. Parcarea va fi amenajată cu pavele ecologice astfel încât să se diminueze impactul negativ asupra zonei verzi. Trotuarelele sunt prevăzute cu piste de ciclişti în zona cuprinsă între str. Eroii de la Tisa la str. Surorile Martir Caceu pe partea stângă. Trotuarele noi sunt amplasate la marginea părţii carosabile păstrându-se configuraţia zonei verzi şi a trotuarelor adiacente existente. - Lărgire str. Surorile Martir Caceu (Negoiu) Strada Surorile Caceu este în prezent strada de categoria aIII-a cu două benzi de circulaţie mărginită de o zonă verde de aproximativ 5 m urmată de 2 m de trotuar. Partea carosabilă va fi lăţită între str. Arieş şi str. Ripensia pe partea stângă cu 3,50m (km 0+160 – km 0+420) în detrimentul zonei verzi existente. Partea carosbilă va ajunge la 3 benzi de 3,50 m în partea stângă realizându-se o zonă verde de 1,00 m şi un trotuar nou de 3,00 m.În partea dreaptă carosabilul este lăţit cu 0,80 m în detrimentul zonei verzi rămânând de 2,00m şi trotuar de 4,00 m. Trotuarele de pe ambele părţi ale străzii sunt prevăzute cu piste de ciclişti. Trotuarele noi sunt amplasate la marginea parţii carosabile având la margine zona verde şi apoi pistele de ciclişti şi apoi trotuarele cu lăţimi variabile. În anumite zone lărgirea părţii carosabile se face prin restrângerea zonei verzi iar trotuarele existente se păstrează urmând doar ca acestea să se refacă. - Pasarele pietonale Pe strada Ripensia (Aleea Sportivilor) în dreptul cantinei studenţeşti şi pe str.Cluj în dreptul Liceului de muzică Ion Vidu sunt amplasate treceri de pietoni. În această zonă traficul pietonal este intens şi provoacă blocarea circulaţiei vehiculelor. În vederea reglementării şi fluidizării circulaţiei în „nodul” Michelangelo se vor înlocui trecerile de pietoni semaforizate de pe strada Cluj din dreptul Liceului de muzică Ion Vidu şi a celei de pe strada Ripensia (Aleea Sportivilor) din dreptul cantinei studenţeşti cu pasaje pietonale supraterane. Aceste pasarele vor deservi şi traficul de biciclişti din această zonă prin amenajarea de pasarele şi pe rampele acestora a pistelor de biciclişti. Gabaritul pe verticală de liberă trecere pe sub pasarele este de 5,50 m.corespunzător străzilor cu troleibuze. Pasarela pietonală pe strada F.C. Ripensia (Aleea Sportivilor) La această locaţie profilul transversal proiectat al Aleei Sportivilor cuprinde o parte carosabilă cu lăţimea de 10,50 m mărginită în partea stângă de un trotuar de 1,50 m iar în partea dreaptă de o fâşie liberă de 3 m lăţime. Între trotuarul de pe partea dreaptă a străzii a cărei lăţime este de 4,0 m şi fâşia liberă s-a amenajat o pistă de ciclişti de 2,00 m lăţime. Pasarela are o singură deschidere de 23,50 m care asigură supratraversarea întregii lăţimi a Aleei Sportivilor. Pentru rampele de acces la pasarelă s-a adoptat soluţia de dispunere în plan a acestora simetric faţă de axul longitudinal al pasarelei fiind realizate sub forma unor succesiuni de planuri înclinate cu întoarcere la 180°. Lungimea rampei de acces la pasarelă amplasată pe partea stângă a aleei este de 87,45 m iar lungimea rampei de pe partea dreaptă a alei este de 106,50m. Gabaritul de liberă trecere pe verticală la rampe acolo unde planurile înclinate sunt supraetajate este de 3 m. Pasarela pietonală pe strada Cluj La această locaţie profilul transversal al străzii Cluj cuprinde o parte carosabilă cu lăţimea de 12,20 m mărginită de fâşii libere de 3 m şi trotuare de 4,0 m lăţime. Pasarela are o singură deschidere de 23,50 m care asigură supratraversarea atât a părţii carosabile cât şi a fâşiei libere şi a trotuarului dinstre liceul de muzică. Rampa de acces dinspre liceul de muzică Ion Vidu are o lungime de 82,70 m şi dinspre cantina studenţească 92,80 m.

În vederea realizării obiectivelor de investiţie vor fi necesare mutări şi protejări de instalaţii şi utilităţi, fiind necesare următoarele categorii de lucrări : pentru reţeaua de termoficare, pentru reţeaua de alimentare cu apă, pentru reţeaua de canalizare, pentru reţeaua de gaze, pentru reţeaua de instalaţii electrice, pentru instalaţii RATT, pentru reţele de telecomunicaţii.

Prin adresa cu nr. 57816/03.08.2012, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a comunicat Nota pentru aplicarea Hotărârii de Guvern nr. 1135/2011 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr.

759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale pentru axa prioritară "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1.- "Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere". În conformitate cu această notă solicitantul trebuie să revizuiască bugetul proiectului şi să îl supună spre aprobare Consiliului Local.

Hotărârea de Guvern nr. 1135/2011 introduce un nou articol, art. 111 potrivit căruia cheltuiala cu taxa pe valoarea adăugată nedeductibilă, potrivit legii, este eligibilă pentru toate programele operaţionale finanţate din instrumente structurale.

Drept urmare este necesară o hotărâre pentru aprobarea întregului proiect de investiţii şi revocarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 256/29.05.2012. Având în vedere cele menţionate mai sus, propunem următoarele: 1. aprobarea proiectului complex de investiţii ,,Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II”, în valoare totală de 37.421.144,28 lei în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007- 2013 aferent Axei prioritare 1. - „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1. – „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: „Poli de creştere”. 2. aprobarea Documentaţiei tehnico-economice şi a Analizei cost-beneficiu în vederea realizării proiectului „Amenajare complex rutier zona Michelangelo etapa II” elaborate de către S.C. SEARCH CORPORATION S.R.L., cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa la prezentul referat. 3. Aprobarea valorii totale a proiectului în suma de 37.421.144,28 lei (inclusiv T.V.A), precum si alocarea în bugetul local a sumei de 1.064.423,34 lei, reprezentând contributia proprie a Municipiului Timisoara, suma alcatuita din: - suma de 741.973,90 lei, reprezentând cofinantarea proprie la valoarea eligibila a proiectului; - suma de 260.039,87 lei reprezentând cheltuieli neeligibile, fără T.V.A.; - suma de 62.409,57 lei reprezentând T.V.A. aferent cheltuielilor neeligibile; 4. Alocarea în bugetul local a sumei de 9.000.000,00 lei reprezentând avans executie. 5. Revocarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 256/29.05.2012.

VICEPRIMAR, SORIN GRINDEANU

DIRECTOR D.E., DIRECTOR, EC. SMARANDA HARACICU ING. CULIŢĂ CHIŞ

ŞEF SERVICIU, CONSILIER, ING. IOAN GANCIOV EC. LOREDANA SIBIAN

CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, JR. NASTASIA MIRCEA

FP 53-01, Ver.1