keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 91/28.02.2012 privind închirierea imobilului situat în Timişoara, str. Abrud nr.19, fostă Aleea Detunata nr. 6, înscris în CF nr. 402743 Timişoara cu nr. top 5668, în care se desfăşoară activitatea Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 16

28.02.2012

Hotararea Consiliului Local 91/28.02.2012
privind închirierea imobilului situat în Timişoara, str. Abrud nr.19, fostă Aleea Detunata nr. 6, înscris în CF nr. 402743 Timişoara cu nr. top 5668, în care se desfăşoară activitatea Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 16


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-797/23.02.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara nr. 1686/15.06.2006, emisă în baza Legii nr. 10/2001;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 11/31.01.2012 prinvind împuternicirea Comisiei de Negociere cu Terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în vederea negocierii chiriei aferente imobilului situat în str. Abrud nr. 19 (fostă Detunata nr. 6), în care funcţionează Grădiniţa PP nr. 16;
Având în vedere notificarea cu nr. 184/15.11.2011 făcută prin Birou Executor Judecătoresc Jurchescu Cristian-Mihai, înregistrată la Direcţia Patrimoniu cu nr. SC2011-25598/16.11.2011 privind închirierea imobilului - grădiniţă, situat în Timişoara, str. Abrud nr. 19 (fostă Aleea Detunata nr. 6);
Având în vedere extrasul din Procesul - Verbal de şedinţă ale Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 21.02.2012;
Ţinând seama de prevederile art. 3 şi art. 5, alin.4 din Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/21.12.2011 şi prevederile art. 103 alin. (2) şi art. 104 alin. (2) lit. d) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/05.01.2011;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b), (c) şi d) şi alin. (6) lit. a) pct. 1 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă închirierea imobilului situat în Timişoara str. Abrud nr. 19 (fostă Aleea Detunata nr. 6) înscris în CF nr. 402743 Timişoara provenită din conversia de pe hârtie a CF nr. 3061, cu nr. top 5668, cu destinaţia de unitate de învăţământ - Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 16, imobil proprietatea dl. Marincu Irinel-Ionel la o chirie lunară de 2500 euro/lună pentru o perioadă de 3 ani, începând cu data emiterii Hotărârii de Consiliu Local conform extrasului din Procesul verbal din şedinţa din data de 21.02.2012 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 : Modalitatea privind utilizarea imobilului se va stabili printr-un contract de închiriere, încheiat între proprietarul imobilului şi Grădiniţa cu program prelungit nr.16 în calitate de locatar, contract care va fi avizat şi de Direcţia Economică, Serviciul Juridic şi Ordonatorul de credite.
În Contractul de închiriere vor fi cuprinse şi clauzele privind sarcina reparaţiilor imobilului, conform reglementărilor cuprinse în art. 1788 din Codul Civil, clauze prevăzute în Procesul verbal din şedinţa din data de 21.02.2012 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Art. 3: Plata chiriei se va efectua din cap 65 "Învăţământ" respectiv cod indicator 65.02.03.01 "Învăţământ preşcolar ", Titlul II Bunuri şi servicii.

Art. 4: Prelungirea contractului de închiriere încheiat între părţi se va putea face doar cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Art.5 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică - Serviciul Învăţământ şi Serviciul Juridic din cadrul Primariei Municipiului Timişoara.

Art.6 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Domnului Marincu Irinel-Ionel
- Grădiniţei cu program prelungit nr. 16;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA Aprobat DIRECŢIA PATRIMONIU PRIMAR , BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE NR.SC2012-797/23.02.2012 Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu REFERAT

Privind închirierea imobilului situat în Timişoara , str. Abrud nr.19, fostă Aleea Detunata nr. 6 , înscris în CF nr. 402743 Timişoara cu nr. top 5668 , în care se desfăşoară activitatea

Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 16. Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara, materialul întocmit de Direcţia Patrimoniu, Biroul Administrare Imobile şi Direcţia Economică, urmare a extrasului din Procesul verbal din data de 21.02.2012 al Comisiei de negociere cu terţii, împuternicită prin HCL nr. 11/31.01.2012 să negocieze chiria cu proprietarul imobilului situat în Timişoara , str. Abrud nr.19, fostă Aleea Detunata nr. 6, imobil cu destinaţia de unitate de învăţământ în care funcţionează Grădiniţa cu program prelungit nr. 16. Imobilul construcţie şi teren situat în Timişoara str. Abrud nr.19, fostă Aleea Detunata nr. 6 înscris în CF nr. 402743 Timişoara provenită din conversia de pe hârtie a CF nr. 3061, cu nr. top 5668 a fost retrocedat către Schreyer Ivan, Schreyer Dana şi Schreyer Rony cu Dispoziţia nr. 1686/15.06.2006, emisă în baza Legii nr. 10/2001. Conform art. 16 alin 1 din Legea nr. 10/2001 titularul dreptului de proprietate a respectat obligaţia de a menţine afectaţiunea de interes public – grădiniţă, pe o perioadă de 5 ani de la data emiteri dispoziţiei de restituire, adică 15.06.2006- 15.06.2011, fără a percepe o chirie prevăzută de HG 1886/2006 modificată şi completată prin HG. nr.343/2007. Prin contractul de vânzare – cumpărare autentificat cu nr. 2730/24.10.2011 de notar public Topaşă Florin-Gheorghe, încheiat între Schreyer Ivan, Schreyer Dana, Schreyer Rony în calitate de vânzători şi Marincu Irinel-Ionel în calitate de cumpărător, acesta din urmă devine proprietarul imobilului din str. Abrud nr. 19 (fostă Aleea Detunata nr. 6). Proprietarul imobilului dl. Marincu Irinel-Ionel prin notificarea cu nr. 184/15.11.2011 făcută prin Birou Executor Judecătoresc Jurchescu Cristian-Mihai, înregistrată la Direcţia Patrimoniu cu nr. SC2011-25598/16.11.2011 şi-a exprimat dorinţa privind încheierea unui contract de închiriere pentru imobilul de mai sus. Prin HCL nr.11/31.01.2012 a fost împuternicită Comisia de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara,constituita în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 350/2008 modificata prin Hotărârea Consiliului Local nr. 66/2009 şi prin Hotărârea Consiliului Local nr.379/2010 să negocieze cu noul proprietar cuantumul chiriei, perioada de închiriere şi clauzele contractului de închiriere, pentru folosinţa imobilului situat în Timişoara, str. Abrud nr. 19 (fostă Aleea Detunata nr. 6), în care funcţionează Grădiniţa PP nr. 16. Conform extrasului din procesul verbal al Comisiei de negociere cu terţii, din data de 21.02.2012, proprietarul imobilului a făcut o ofertă de închiriere a imobilului cu o chirie lunară de 3500euro/lună, chirie care în final a fost negociată la suma de 2500 euro/lună pe durata de 3 ani , dar cu posibilitatea prelungirii sau încetării contractului de comun acord de către părţi, începând cu data emiterii Hotărârii de Consiliu Local.

Tot din extrasul procesului verbal al Comisiei de negociere cu terţii, din data de 21.02.2012, reiese că s-a căzut de acord şi asupra clauzelor privind sarcina reparaţiilor imobilului, acestea fiind conform reglementărilor cuprinse în art. 1788 din Codul Civil. Achitarea chirilor pentru unităţile de învăţământ sunt prevăzute de art. 3 şi art. 5 alin 4 din Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr.293/21.12.2011 , precum şi de art. 103 alin 2 şi art.104 alin. 2 lit. „d” din Legea educaţiei naţionale nr.1/05.01.2011.

Plata chiriei se va efectua din cap 65 “învăţământ” respectiv cod indicator 65.02.03.01 “Învăţământ preşcolar “, Titlul II Bunuri şi servicii. Avînd în vedere cele de mai sus,

Cod.FP53-01, ver1

Propunem: Emiterea unei Hotărâri de Consiliul Local care să aprobe: 1. Închirierea imobilului situat în Timişoara str. Abrud nr. 19 (fostă Aleea Detunata nr. 6) înscris în CF nr. 402743 Timişoara provenită din conversia de pe hârtie a CF nr. 3061, cu nr. top 5668, cu destinaţia de unitate de învăţământ - Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 16, imobil proprietatea dl. Marincu Irinel-Ionel la o chirie lunară de 2500 euro/lună pentru o perioadă de 3 ani, începând cu data emiterii Hotărârii de Consiliu Local. conform extrasului din Procesul verbal din şedinţa din data de 21.02.2012 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. 2. Modalitatea privind utilizarea imobilului se va stabili printr-un contract de închiriere, încheiat între proprietarul imobilului şi Grădiniţa cu program prelungit nr.16 în calitate de locatar, contract care va fi avizat de Direcţia Economică , Serviciul Juridic, şi Ordonatorul de credite. În Contractul de închiriere vor fi cuprinse şi clauzele privind sarcina reparaţiilor imobilului, conform reglementărilor cuprinse în art. 1788 din Codul Civil, clauze prevăzute în Procesul verbal din şedinţa din data de 21.02.2012 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara 3. Plata chiriei se va efectua din cap 65 “învăţământ” respectiv cod indicator 65.02.03.01 “Învăţământ preşcolar “, Titlul II Bunuri şi servicii. 4. Prelungirea contractului de închiriere încheiat între părţi se va putea face doar cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

VICEPRIMAR,

Ing. Adrian Orza DIRECTOR, DIRECTOR,

DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECŢIA PATRIMONIU Ec. Smaranda Haracicu Ec. Martin Staia

BIROU ADMINISTRARE IMOBILE, ŞEF BIROU, Ing. Călin N. Pîrva

Avizat Serviciul Juridic,

Jr. Mirela Lasuschevici Cod.FP53-01, ver1