Hotararea Consiliului Local 86/01.03.2016 privind aprobarea modului de folosinţă a bazelor sportive Sala Polivalentă Olimpia Timişoara şi Complexul Sportiv Bega Timişoara, aflate în domeniul public al Municipiului Timişoara, pentru anul 2016 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2016 - 4305/23.02.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 136 din 24.04.2007, privind tarifele de folosire a Sălii Polivalente Olimpia Timişoara şi a Complexului Sportiv Bega Timişoara; Tinând cont de Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.55/13.02.2015, privind aprobarea tarifelor de folosire a Sălii Polivalente Olimpia Timişoara şi a Complexului Sportiv Bega Timişoara; Având în vedere Adresa cu nr. 46/13.01.2016 a Direcţiei Regionale de Statistică Timiş, din cadrul Institutului Naţional de Statistică; In conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern nr.1817 din 13 decembrie 2006; In conformitate cu prevederile art.36, alin.(2) lit.c), alin(6) lita), pct. 3, 4, 5 si 6, si art.124, din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; In temeiul art. 45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: (1) Se aprobă tarifele de folosire a bazelor sportive Sala Polivalenta "Olimpia" Timişoara şi Complexul Sportiv "Bega" Timişoara, pentru anul 2016, conform Anexei 1 la prezenta hotărâre. (2) Tarifele pe categorii de utilizatori, cuprinse în Anexa 1, intra în vigoare de la data de 01.02.2016. Art. 2: Se aprobă darea în folosinţă gratuită a bazelor sportive Sala Polivalentă "Olimpia" Timişoara şi Complexul Sportiv "Bega" Timişoara, pentru activităţile/acţiunile/programele sportive ale unor structuri sportive locale fără scop lucrativ, care prevăd promovare, selecţie, pregătire sportivă, organizare de competiţii şi evenimente sportive, în conformitate cu statutul şi regulamentele federaţiilor sportive naţionale pe ramură de sport la care acestea sunt afiliate, respectiv ale unor organizaţii şi instituţii de sport, care sunt cuprinse în Anexa 2 la prezenta hotărâre. Art. 3: Perioada pentru care se acordă folosinţa gratuită structurilor sportive, în conditiile stipulate la Art.2, este 01.02.2016- 31.03.2017. Art. 4: Structurile sportive care folosesc contracost cât şi cele care au aprobată folosinţa gratuită a bazelor sportive pentru activităţile/acţiunile/programele lor sportive, au obligaţia să prezinte la începutul fiecărui sezon competiţional, calendarul sportiv competiţional şi să întocmească împreună cu Biroul Sport-Cultură la intervale de timp care se impun, programul de activităţi care se vor derula în cadrul obiectivelor sportive, respectând Regulamentul de Ordine şi Funcţionare al acestora. Art. 5: Municipiul Timişoara prin compartimentul de specialitate, va încheia cu fiecare solicitant în parte, după caz, un contract pentru punerea la dispoziţie a bazelor sportive. Art. 6: Structurile sportive vor reprograma activităţile/acţiunile/programele lor sportive, la solicitarea Municipiului Timişoara, în cazurile în care acesta organizează acţiuni de interes pentru comunitate sau cu ocazia unor lucrări de investiţii şi reparaţii curente la obiectivele sportive. Art. 7: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Sport-Cultură din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 8: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri si Dotari Diverse; - Biroului Sport-Cultura; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass - media locale.
|