Hotararea Consiliului Local 68/26.02.2013 privind aprobarea întocmirii documentaţiei pentru cercetarea prealabilă în vederea declarării utilităţii publice pentru terenul, situat în intravilanul Municipiului Timişoara str. Ardealul nr. 4 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere expunerea de motive Nr. 4764/19.02.2013 - a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Nota de fundamentare tehnică Nr.SC.2012-24491/16.10.2012 întocmită de Direcţia Tehnică - Biroul Hidrotehnic; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Ţinând cont de faptul că, proprietar al terenului situat în Timişoara str. Ardealul nr. 4 este numitul SZEMEREDY ANDREI aşa cum reiese din extrasul de CF al imobilului în cauză; Având în vedere prevederile Legii nr. 33/1994 privind exproprierea pentru utilitate publică şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 583/1994 referitoare la aprobarea Regulamentului privind procedura de lucru a Comisiilor pentru efectuarea cercetării prealabile în vederea declarării utilităţii publice pentru lucrări de interes naţional sau de interes local; În baza prevederilor art. 36, alin (2), lit. c) din Legea nr. 215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: (1) Se aprobă întocmirea documentaţiei pentru cercetarea prealabilă în vederea declarării utilităţii publice pentru terenul în suprafaţă de 79 m.p., situat în intravilanul Municipiului Timişoara, pe str. Ardealul nr.4, înscris în CF nr. 1683 Freidorf, nr. top.412/1/b, proprietatea numitului SZEMEREDY ANDREI, domiciliat în Timişoara, str. Ardealul, nr.4. (2) Datele de identificare a terenului prevăzut la alin.1 sunt cuprinse în Anexele 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: (1) Documentaţia prevăzută la art. 1 se întocmeşte de către o comisie constituită în acest scop prin dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara şi va cuprinde: a) Date generale: - denumirea lucrării; - amplasamentul lucrării; - iniţiatorul lucrării; - expropriatorul propus; b) Memoriul Justificativ: - date despre lucrare şi prezentarea generală a situaţiei juridice a imobilelor propuse pentru expropriere; - descrierea încadrării lucrării în documentaţia de urbanism sau de amenajare a teritoriului; - date care să justifice; - interesul local; - avantajele economico-sociale, ecologice sau de orice altă natură care susţin necesitatea lucrării; - realizarea lucrării numai prin expropriere; - date care să descrie inconvenientele de ordin economic, social, ecologic sau de orice altă natură ale exproprierii; c) Evaluarea costurilor (mii lei); d) Evaluarea duratei de realizare a lucrării; e) Extras din documentaţia de urbanism sau de amenajare a teritoriului aprobată, în ale cărei prevederi se înscrie lucrarea; f) Planul de situaţie al lucrării, cu evidenţierea imobilelor propuse pentru expropriere şi a situaţiei lor juridice, la data întocmirii dosarului pentru cercetarea prealabilă. (2) Documentaţia de la alin.1 se va supune spre aprobare consiliului local în condiţiile legii. Art. 3: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să constituie comisia pentru cercetarea prealabilă în vederea declarării utilităţii publice a terenului identificat prin dispoziţie la art. 1, formată din specialişti din aparatul de specialitate al acestuia. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Comisia pentru cercetarea prealabilă în vederea declarării utilităţii publice a terenului identificat la art.1 formată din specialişti din cadrul următoarelor direcţii şi servicii : Direcţia Tehnică, Direcţia Urbanism, Serviciul Banca de Date Urbane, Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Direcţia de Mediu şi Direcţia Dezvoltare. Secretariatul acestei comisii va fi asigurat de Serviciul Juridic prin Biroul Consultanţă Juridică. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare ; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Membrilor Comisiei; - Mass - media locale.
|