Hotararea Consiliului Local 665/12.12.2018 privind prelungirea Contractului de inchiriere nr. 1543/24.09.2010, incheiat cu DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA TIMIS Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018-28679/03.12.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018-28679/03.12.2018 al Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II Vest din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 04.12.2018 - Anexă la raportul de specialitate nr. SC2018 - 28679/03.12.2018; Având în vedere Adresa nr.CT2018-003649/25.07.2018 a DIRECTIEI DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA TIMIS. Avand in vedere Extrasul din Procesul Verbal al şedinţei din data de 15.11.2018 a Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 12/26.06.2012 şi modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 549/24.10.2018. Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aproba prelungirea Contractului de inchiriere nr. 1543/24.09.2010, incheiat cu DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA TIMIS, pentru spatiul din Timisoara, str.Lenau nr.10, pe o perioada de 3 ani, incepand cu data de 24.09.2018 pana la 23.09.2021. Art.2: Se aproba incheierea actului aditional. Art.3: Cu aducerea la indeplinire se incredinteaza Directia Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II VEST din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|