Hotararea Consiliului Local 663/12.12.2018 privind prelungirea Contractului de inchiriere nr.1586/25.07.2014, incheiat cu PFA IVONICIU PAUL IOAN Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2018-28670/03.12.2018 privind oportunitatea proiectului de hotarare a Primarului Municipiului Timisoara- domnul Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2018-28670/03.12.2018 al Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II Vest din cadrul Primariei Municipiului Timisoara; Avand in vedere avizul Serviciului Juridic din data de 04.12.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 28670/03.12.2018; Avand in vedere Adresa nr.CT2018-004037/21.08.2018 a PFA IVONICIU PAUL IOAN; Avand in vedere Extrasul din Procesul Verbal al sedintei din data de 15.11.2018 a Comisiei de Analiza a Spatiilor cu Alta Destinatie decat aceea de Locuinta situate in imobile proprietatea Primariei Timisoara precum si in proprietatea Statului Roman in administrarea Consiliului Local al Municipiului Timisoara infiintata prin Hotararea Consiliului Local nr. 12/26.06.2012 si modificata prin HCLMT nr. 549/24.10.2018; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe , Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), c) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; In temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art.1: Se aproba prelungirea Contractului de inchiriere nr.1586/25.07.2014, incheiat cu PFA IVONICIU PAUL IOAN, pentru spatiul din Timisoara, str.Pop de Basesti nr.43, ap.3, pe o perioada de 3 ani, incepand cu data de 29.08.2018 pana la 28.10.2021. Art.2: Se aproba incheierea actului aditional . Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II VEST din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Directiei Urbanism; - Directiei Generala Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati; - Directiei Economice; - Directiei de Mediu; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II Vest; - Directiei Comunicare-Relationare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control Si Antifrauda al Primarului; - Mass-media locale.
|