keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 63/27.03.2007 privind modificarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

27.03.2007

Hotararea Consiliului Local 63/27.03.2007
privind modificarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul cu nr. S.C.134790/16.03.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedre avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 40/28.02.2006 - privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică ;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.43/2007 privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara ;
Având în vedere Anexa nr.5/2a la Ordonanţa de Guvern nr.10/2007 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2007 personalului bugetar potrivit Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr.II şi III la Lg.154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază din sectorul bugetar;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2) lit.(a) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată ;
În temeiul art. 45 alin2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată


HOTARASTE



Art.1. Se aprobă modificarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, conform Anexei la prezenta hotărâre .

Art.2. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Anexa 2 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 43/2007 privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, se modifică în mod corespunzător .

Art.3.Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare
- Direcţiei Urbanism
- Direcţiei Patrimoniu
- Serviciului Juridic
- Serviciului Control Intern
- Biroului Relaţii Publice
- Centrului de Consiliere pentru Cetăţeni
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CORADO TOADER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_-_Stat_functii-Evid.Pers..pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR APROBAT BIROUL JURIDIC/RESURSE UMANE PRIMAR Nr.______________ GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T Privind modificarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

aprobat prin H.C.L.M.T.nr.43/2007

În statul de funcţii – Anexa 2 la H.C.L. nr.43/2007 – privind modificarea

Organigramei şi a Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara figurează 2 posturi de muncitor calificat I ( posturi înfiinţate prin H.C.L.nr.40/2006 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor ), dintre care unul este vacant iar celălalt ocupat de către un angajat care potrivit fişei postului îndeplineşte atribuţii de şofer . În actele normative anterioare care reglementau stabilirea salariilor de bază în sectorul bugetar funcţia contractuală de şofer se utiliza numai în ministere/parlament şi celălalte instituţii centrale ale administraţiei publice iar încadrarea şi stabilirea salariilor pentru angajaţii care îndeplineau atribuţii de şofer – din administraţia publică locală şi din unităţile bugetare – se făcea pe funcţia de muncitor calificat . După apariţia O.G.nr.10/2007 privind creşterile salariale ce se acordă în anul 2007 personalului bugetar (contractual) – potrivit Anexei 5/2 a – funcţia contractuală de şofer se poate utiliza şi în administraţia publică locală respectiv în unităţile bugetare . Raportat la cele de mai sus, propunem transformarea postului de muncitor calificat I (ocupat) în şofer . Anexăm : - Anexa la Proiectul de hotărâre privind statul de funcţii cu modificarea propusă ;

- Statul de funcţii –Anexa 2 la H.C.L.nr.43/2007 ; - Statul de funcţii – Anexa 2 la H.C.L. nr.40/2006; - Anexa 5/2 a – O.G.nr.10/2007 ; - Anexa 5/2 b – O.G.nr.3/2006 .

DIRECTOR EXECUTIV ŞEF SERVICIU JURIDC VASILE TĂRCIATU MIRELA LASUSCHEVICI ŞEF BIROU MEDINA MARINESCU REFERENT ADRIANA DRĂGOESCU

Atasament: Stat_de_functii_-_Evidenta_Persoanei.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIEA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR APROBAT

PRIMAR Anexa nr.1 la HCL nr. ____din_____________ GHEORGHE CIUHANDU

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi Clasă Grad

Treaptă de salarizare

1 Director executiv S 1 2 Director executiv adjunct S 1 3 Şef serviciu S 1 4 Şef birou S 1

5 consilier juridic S 1 I superior 3 6 consilier juridic S 1 I asistent 3 7 consilier S 1 I superior 3 8 consilier S 1 I principal 2 9 consilier S 1 I principal 3

10 consilier S 2 I asistent 3 11 consilier S 2 I debutant 12 referent de specialitate SSD 1 II debutant 13 referent M 13 III superior 1 14 referent M 1 III superior 3 15 referent M 2 III asistent 2

16 Şef serviciu S 2 17 Şef birou S 4

18 inginer de sistem S 1 II 19 analist programator S 1 I 20 analist programator S 1 II 21 inspector de specialitate S 4 I 22 inspector de specialitate S 7 II 23 inspector de specialitate S 8 III 24 inspector de specialitate S 3 debutant 25 referent M 6 I A 26 referent M 7 I 27 referent M 9 II 28 referent M 1 III 29 secretar dactilograf M 1 I 30 functionar M 1 I 31 casier M 1 I 32 administrator M 1 I 33 arhivar M 1 I 34 şofer M 1 35 muncitor calificat M 1 I 36 îngrijitor G 2 I

Funcţia publică Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

Total funcţii contractuale de executie + deservire 57 TOTAL GENERAL 93

C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE

Total funcţii contractuale de conducere 6 C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 4 B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 26

Număr total posturi 93 din care: 1. Funcţii publice 30 - de conducere 4 - de executie 26 2. Personal contractual 63 - de conducere 6 - de executie 55 - de deservire 2

ŞEF BIROU Referent MEDINA MARINESCU Adriana Drăgoescu