Hotararea Consiliului Local 625/10.12.2019 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare nr. SC2019 - 31603/06.12.2019 a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. 9913 din data de 04.12.2019 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara; Având în vedere Avizul nr. SC2019 - 31605/06.12.2019 al Serviciului Resurse Umane; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 06.12.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 9913/04.12.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere art. 370, alin. (3), lit. e) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 şi prevederile art. 406, art. 407 şi art. 612 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; În conformitate cu prevederile art. 129, alin.( 2), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ; În temeiul art. 139 alin. 1 şi 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexei nr. 1 şi Anexei nr. 2, părţi integrante din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Poliţiei Local Timişoara; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Serviciului Resurse Umane; - Serviciului Juridic; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|