keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 531/24.10.2018 privind revizuirea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/30.01.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii

24.10.2018

Hotararea Consiliului Local 531/24.10.2018
privind revizuirea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/30.01.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018 - 21078/10.09.2018 - privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 21078 din 10.09.2018 al Direcţiei Edilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciul Juridic din 11.09.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 21078/10.09.2018;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 104/31.03.2017 privind atribuirea contractului pentru activitatea de reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 11/30.01.2018 privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 846/29.11.2017 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/08.11.2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal;
Având în vedere adresa nr. 4736/23.08.2018 a SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi d), alin. (6) lit. a) pct. 11, 13 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă actualizarea preţurilor aprobate prin art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/30.01.2018 conform Devizului ofertă care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism si Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Serviciului Scoli - Spitale;
- Direcţiei Comunicare - Relationare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- SC Drumuri Muncipale Timişoara SA;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR CAIUS ŞULI

Atasament: Raport_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA TEHNICĂ SERVICIUL DRUMURI, PODURI, UTILITĂȚI HIDROTEHNICE BIROUL DRUMURI, PODURI SC 2018 – _______ din ______________

RAPORT DE SPECIALITATE privind revizuirea prețurilor stabilite prin HCLTM nr.11/30.01.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere

a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018 - a Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de Hotărâre privind revizuirea prețurilor stabilite prin HCLTM nr.11/30.01.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii; Facem următoarele precizări: Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 104/31.03.2017, a aprobat atribuirea contractului pentru activitatea de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016. Prin aceeaşi hotărâre, mai sus amintită, s-a aprobat: - Caietul de sarcini pentru activitatea de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii; - preţurile ce urmează a fi practicate pentru fiecare categorie de lucrări în parte; - contractul pentru activitatea de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii.

Prin Hotărârea nr. 142/24.04.2017 au fost aprobate cheltuielile indirecte şi profitul pentru preţurile aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017. În urma modificărilor legislative conform H.G. nr. 846/29.11.2017, respectiv O.U.G. nr. 79/08.11.2017 pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul Fiscal, prin HCLTM nr. 11/30.01.2018 au fost actualizate preţurile stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017. Conform articolului 4.2(2) din contractul nr. SC2018 – 10724/02.05.2017 ”Revizuirea preţurilor unitare la principalele materiale se va efectua anual, după finalizarea procedurilor de achiziţie inițiate de către executant, şi vor fi supuse aprobării Consiliului Local al Municipiului Timişoara”. Prin adresa cu nr. 4736/23.08.2018, înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. RE2018- 001845/29.08.2018, SC Drumuri Municipale Timişoara SA înaintează Devizul ofertă actualizat pentru lucrările de reparații și întreținere, în urma finalizării procedurilor de achiziții materiale. Ţinând cont de cele mai sus prezentate vă înaintăm spre analiză și aprobare adresa S.C. Drumuri Municipale SA nr. 4736/23.08.2018 înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. RE2018- 001845/29.08.2018 precum şi Devizul ofertă actualizat pentru preţurile aferente contractului pentru activitatea de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, atribuit către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016 şi aprobate prin art. 3 din HCLMT nr. 104/31.03.2017.

DIRECTOR DIRECȚIA EDILITARĂ ȘEF SERVICIU D.P.P.C.A.A. CULIȚĂ CHIȘ IOANGANCIOV ȘEF BIROU D.P.P. CONSILIER VASILE OLAR LILIANA PÎRVU

Cod FO53-01,Ver.1