keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 154/11.04.2019 privind revizuirea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 531/24.10.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii

11.04.2019

Hotararea Consiliului Local 154/11.04.2019
privind revizuirea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 531/24.10.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 - 4482/25.02.2019 - privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 4482 din data de 25.02.2019 al Direcţiei Generale de Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciul Juridic din data de 01.03.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 4482 din data de 25.02.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 104/31.03.2017 privind atribuirea contractului pentru activitatea de reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 11/30.01.2018 privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 531/24.10.2018 privind revizuirea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/30.01.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 114/28.12.2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene;
Având în vedere Adresa nr. 908/07.02.2019 a SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit.c) şi d), alin. (6) lit. a) pct. 11, 13 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă actualizarea preţurilor aprobate prin art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 531/24.10.2018 conform Devizului ofertă care face parte integrantă din prezenta hotărâre şi întocmirea unui act adiţional la contractul nr. SC2017 - 10724/02.05.2017 pentru activitatea de reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Generale de Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Serviciului Scoli - Spitale;
- Direcţiei Comunicare - Relationare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- SC Drumuri Muncipale Timişoara SA;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
IMRE FARKAS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECŢIA GENERALA DE DRUMURI, PODURI, PARCAJE ȘI REȚELE DE UTILITĂŢI SERVICIUL DRUMURI, PODURI, UTILITĂŢI HIDROTEHNICE BIROUL DRUMURI, PODURI SC2019-44f2 din ZIS 02 20/9 RAPORT DE SPECIALITATE privind revizuirea preţurilor stabilite prin HCLTM nr.531/24,10.2018 aferente activităților de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 — 4482/25.02.2019 a Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de Hotărâre privind revizuirea preţurilor stabilite prin HCLTM nr.531/24.10.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituționale a municipalităţii; Facem următoarele precizări: Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 104/31.03.2017, a aprobat atribuirea contraciului pentru activitatea de reparații şi întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalității, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art, 31 din Legea nr. 98/2016. Prin aceeaşi hotărâre, mai sus amintită, s-a aprobat: - Caietul de sarcini pentru activitatea de reparații şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituționale a municipalității; - preţurile ce urmează a fi practicate pentru fiecare categorie de lucrări în parte; - contractul pentru activitatea de reparații şi întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii. Prin Hotărârea nr, 142/24.04.2017 au fost aprobate cheltuielile indirecte şi profitul pentru preţurile aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017. În urma modificărilor legislative conform H.G. nr. 846/29.11.2017, respectiv O.U.G. nr. 79/08.11.2017 pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul Fiscal, prin HCLTM ar. 11/30.01.2018 au fost actualizate preţurile stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017. Conform articolului 4.2(2) din contractul nr. SC2018 — 10724/02.05.2017 "Revizuirea preţurilor unitare la principalele materiale se va efectua anual, după finalizarea procedurilor de achiziție inițiate de către executant, şi vor fi supuse aprobării Consiliului Local al Municipiului Timişoara”. Astfel prin HCLTM 531/24.10.2018 au fost actualizate preţurile aprobate prin HCLTM nr.11/30.01.2018. Conform O.U.G. nr.11428.12.2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabileşte la suma de 3.000 lei lunar, Totodată conform aceleaşi O.U.G. nr.114/28.12.2018, cota contribuției asiguratorii valoarea de 2,25% la valoarea de 0,3375%. Prin adresa cu nr. 908/07.02.2019, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2019- 000294/07.02.2019, SC Drumuri Municipale Timişoara SA înaintează:

- Devizul ofertă actualizat conform modificărilor legislative pentru lucrările de reparații și întreţinere şi justificarea privind modificarea tarifului mediu pe oră. - Devize comparative (devize calculate la nivelul anului 2018 respectiv după aplicarea modificărilor legislative din 2019) pentru diferite tipuri de lucrări, conform cărora valoarea lucrărilor creşte cu 5% pentru lucrări de reparații, 11% pentru lucrări la carosabil şi parcări, respectiv cu 7% pentru covor asfaltic, rezultând o medie a creşterii de 7,66%. Ținând cont de cele mai sus prezentate vă înaintăm spre analiză și aprobare: - solicitarea S.C. Drumuri Municipale S.A. nr. 908/07.02.2019 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2019-000294/07.02.2019 - Devizul ofertă actualizat pentru preţurile aferente contractului pentru activitatea de reparații şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, atribuit către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016 şi aprobate prin art. 3 din HCLMT nr. 104/31.03.2017 - încheierea unui act adiţional la contractul nr. SC2017 — 10724/02.05.2017 pentru activitatea de reparații și întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timişoara precum şi a infrastructurii jntrainstituţionale a municipalității. ŞEF SERVICIU D.P.P.C.A.A,, CONSILIER, LILIA RO Î Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Expunere_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR Nr…………………………

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

privind revizuirea prețurilor stabilite prin HCLTM nr.531/24.10.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara

precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii

Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situației actuale Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 104/31.03.2017, a aprobat atribuirea contractului pentru activitatea de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul art. 31 din Legea nr. 98/2016. 2. Schimbări preconizate și rezultate așteptate În urma modificărilor legislative conform H.G. nr. 846/29.11.2017, respectiv O.U.G. nr. 79/08.11.2017 pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul Fiscal, prin HCLTM nr. 11/30.01.2018 au fost actualizate preţurile stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/31.03.2017. Conform contractului nr. SC2018 – 10724/02.05.2017, art. 4.2.(2) ”Revizuirea preţurilor unitare la principalele materiale se va efectua anual, după finalizarea procedurilor de achiziţie inițiate de către executant, şi vor fi supuse aprobării Consiliului Local al Municipiului Timişoara”. Ca urmare prin HCLTM nr.531/24.10.2018 a fost aprobată revizuirea prețurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 11/30.01.2018. În perioada 01 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2019 conform O.U.G. nr.114/28.12.2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabilește la suma de 3.000 lei lunar. Totodată conform aceleași O.U.G. nr.114/28.12.2018, cota contribuției asiguratorii pentru muncă, în cazul angajatorilor care desfășoară activități în sectorul construcții, se reduce de la valoarea de 2,25% la valoarea de 0,3375%. Prin adresa cu nr. 908/07.02.2019, înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. RE2019- 000294/07.02.2019, SC Drumuri Municipale Timişoara SA înaintează Devizul ofertă actualizat conform modificărilor legislative pentru lucrările de reparații și întreținere și justificarea privind modificarea tarifului mediu pe oră. 3. Concluzii Prin urmare consider oportună promovarea Proiectului de hotărâre privind revizuirea prețurilor stabilite prin HCLTM nr.531/24.10.2018 aferente activităţilor de reparaţii şi întreţinere a a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara precum şi a infrastructurii intrainstituţionale a municipalităţii şi în conformitate cu art.45 alin.2 lit.e din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, supun spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara proiectul de hotărâre mai sus menționat. PRIMAR DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ NICOLAE ROBU CHIŞ CULIŢĂ Cod FO53-03,Ver.2