Hotararea Consiliului Local 528/16.12.2008 privind modificarea tarifelor la contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr. SC2006-15414/31.07.2006 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2008-27776/04.12.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere adresa RE2008-4223/02.12.2008 si adresa nr. RE2008-4238/04.12.2008 a SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA de înaintare a documentaţiei privind modificarea tarifelor la contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr. SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza Legii nr. 51/08.03.2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, modificată; În baza Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, modificată; Având în vedere prevederile art. 24 din contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr. SC2006-15414/31.07.2006, prevederile Protocolului incheiat in data de 30.07.2008 intre reprezentantii Primariei Municipiului Timisoara, Consiliului Judetean Timis si ai SC RETIM SA, Hotărârea Consiliului Local nr. 453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului de Salubrizare al Municipiului Timişoara; In conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. d), alin (5) lit. a) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă, începând cu data de 01.01.2009, modificarea tarifelor pentru prestarea activităţilor specifice serviciului de salubrizare, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, prin incheierea unui act aditional la contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare prin concesiune nr. SC2006-15414/31.07.2006; Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA; - Mass - media locale.
|