Hotararea Consiliului Local 480/20.12.2017 privind aprobarea delegării gestiunii serviciului "Întreţinere a serviciului de iluminat public şi iluminat festiv de sărbători din Timişoara" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2017- 31542/14.12.2017 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2017- 31542/14.12.2017 al Direcţiei Edilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 14.12.2017 Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2017 - 31542/14.12.2017; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 251/2017- privind aprobarea Studiului de oportunitate privind delegarea gestiunii serviciului "Întreţinere a serviciului de iluminat public şi iluminat festiv de sărbători din Timişoara"şi Hotărârea Consiliului Local nr. 271/2017 privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Timişoara în Societate Comercială pe acţiuni; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Conform prevederilor art. 1 alin. (2), art. 3 alin. (1), (2), art. 8 alin. (1) şi alin. (3) lit. d) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit.c), d) şi alin. (6) lit. a) pct. 14 şi 19 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă delegarea gestiunii serviciului "Întreţinere a serviciului de iluminat public şi iluminat festiv de sărbători din Timişoara" către S.C. SOCIETATEA DE TRANSPORT PUBLIC TIMISOARA S.A. Art.2: Caietul de sarcini pentru activităţile de întreţinere şi reparaţii a sistemului de iluminat public, verificarea/repararea, montarea/demontarea ornamentelor şi asigurare ornamente noi pentru sărbători în municipiul Timişoara, Contractul de delegarea a gestiunii serviciului "Întreţinere a serviciului de iluminat public şi iluminat festiv de sărbători din Timişoara" şi tarifele pentru pentru activităţile de întreţinere şi reparaţii a sistemului de iluminat public, verificarea/repararea, montarea/demontarea ornamentelor şi asigurare ornamente noi pentru sărbători vor fi aprobate prin Hotărâri ale Consiliului Local după obţinerea Avizului Consiliului Concurenţei. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. SOCIETATEA DE TRANSPORT PUBLIC TIMISOARA S.A. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Serviciului Juridic; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. SOCIETATEA DE TRANSPORT PUBLIC TIMISOARA S.A. - Mass-media locale.
|