keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 429/09.09.2019 privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

09.09.2019

Hotararea Consiliului Local 429/09.09.2019
privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 -21833/02.09.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 -21832/02.09.2019 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.09.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC 2019 -21832/02.09.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 129 alin.(2) lit.a) si alin.(3) lit.c) coroborat cu prevederile art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ.


HOTARASTE

Art.1 : Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.3 : Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P.SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: Raport_de_specialitate_02.09.2019.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA SERVICIUL RESURSE UMANE NR. SC2019- 31332,/02.09, 293 RAPORT DE SPECIALITATE Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr.SC 2019- -a Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 480 si art.481 din OG nr.57/2019 privind codul administrativ coroborat cu prevederile Capitolului IV, Sectiunea 1 si a S-a din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, Ordinul presedintelui ANEP nr.1932/2009 si HCL nr.542/2017. Facem următoarele precizări: Dezideratele cuprinse in Fxpunerea de motive se realizează prin fransformarea posturilor ca urmare a promovarii functionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timişoara , astfel: - 2 posturi de referent clasa III gradul profesional superior în consilier clasa I gradul profesional asistent; În concluzie, propunem modificarea și aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului T| imișoara , conform anexei — parte integrantă din prezentul raport. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciez că proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, îndeplineşte condițiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. ȘEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AUREL TI Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Expunere_de_motive_02.09.2019.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR ,02.09 2414 EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Sectiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situatiei actuale În prezent statul de functii pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timișoara este aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 387/25.07.2019. 2. Schimbari preconizate și rezultate aşteptate Modificarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara survine in urma examenului de promovare în clasa a functionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, în conformitate cu prevederile art. 480 si art.481 din OG nr.57/2019 privind codul administrativ coroborat cu prevederile Capitolului IV, Sectiunea 1 si a 5-a din HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, Ordinul presedintelui ANFP nr.1932/2009 si HCL nr.542/2017. Promovarea in clasa este modalitatea de dezvoltare a carierei prin ocuparea unei functii publice de executie dintr-o clasa superioara celei in care se afla functia publica detinuta de functionarul public si se concretizeaza prin transformarea postului detinut intr-unul din clasa corespunzatoare, respectiv prin transformarea celor doua posturi de referent clasa Il gradul profesional superior in consilier clasa I gradul profesional asistent. 3. Alte informatii ---- 4. Concluzii Propunem modificarea si aprobarea statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Timişoara , conform anexei . PRIMAR NICOLAE ROBU SEF SERVICIU RESURSE UMANE, RODICA AU N Cod FO53-03, Ver.1

Atasament: Anexa_-_stat_de_functii.pdf

Anexa la HCL nr.- [ STAT DE FUNCŢII APROBAT PRIMAR Nicolae Robu Funcţia publică/Post contr Nr.posturi Nr.crt Denumirea funcţiei Cls. Grad FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA T|PRIMAR 1 2|VICEPRIMAR 2 Total functii demnitate publica 3 Il APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3 Secretar general Ss 1 Director general Ss 1 4 Director executiv Ss 8 5 Arhitect Şef Ss 1 6 Sef serviciu Ss 18 7 Şef birou Ss 30 Total functii publice de conducere 59 B. Functii publice de executie er Ss l superior 235 er achizitii publice Ss l superior 6 Ss l principal 95 Ss l asistent 65 asistent 1 Ss l debutant 13 debutant 1 Ss superior 12 er juridic Ss principal 4 er juridic Ss asistent 1 juridi Ss debutant 0 Ss superior 4 20| Auditor Ss principal 1 21|Referent de specialitate SSD superior 4 22|Referent M superior 37 Referent M III principal 1 Total functii publice de executie 480 Total functii publice 539 C.1. Functii personal contractual de conducere 23| Administrator Public Ss 1 24|sef birou Ss 1 Total personal contractual de conducere 2 C.2. Functii personal contractual executie 25 |Inspector de specialitate Ss IA 17 26 |Inspector de speci Ss l 11 27 |Inspector de specialitate Ss II 24 28|Expert sportiv IA 2 29|Functionar l 1 30|Referent M 8 31|Referent M l 1 32|Referent M Il 2 33|Casier M 5 Total personal contractual de executie 71 C.3 Functii contractuale de deservire 8 2 36 |Magaziner 1 37|Sofer 5 38|Muncitor cal l 8 39| Muncitor ca NN 5 Total personal contractual de deservire 29 Total personal contractual C.1+C.2+C.3 102 D.TOTAL APARAT PROPIU 641 TOTAL GENERAL 644 SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN