Hotararea Consiliului Local 429/09.09.2019 privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 -21833/02.09.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 -21832/02.09.2019 al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Timisoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.09.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC 2019 -21832/02.09.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 129 alin.(2) lit.a) si alin.(3) lit.c) coroborat cu prevederile art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ; În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ. HOTARASTE Art.1 : Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3 : Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|