Hotararea Consiliului Local 400/30.07.2013 privind atribuirea în folosinţă gratuită a terenului înscris în CF nr. 422568, nr. top. 29939 în suprafaţă de 1539 mp către Episcopia Română Unită cu Roma, Greco-Catolică de Lugoj, în vederea construirii unui centru social-spiritual Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC 2013 - 18766/02.07.2013 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorotăţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Solicitarea cu numarul CT2013-016631/11.06.2013 a Episcopiei Română Unită cu Roma, Greco-Catolică de Lugoj; Având în vedere prevederile art. 874 din Codul civil; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) si art.124 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aproba atribuirea in folosinta gratuita pe o perioada de 49 ani a terenului înscris în CF nr. 422568, nr. top. 29939/2 în suprafaţă de 1539 mp catre Episcopia Română Unită cu Roma, Greco-Catolică de Lugoj în vederea construirii unui centru social-spiritual. Art.2: Episcopia Română Unită cu Roma, Greco-Catolică de Lugoj se obligă ca în 24 de luni de la intrarea în vigoare a Hotărârii Consiliului Local, să obţină avizele şi autorizaţiile necesare edificării construcţiei. Nerespectarea termenului precum si schimbarea destinaţiei terenului duce la pierderea dreptului de folosinţă, fără somaţie sau punere în întârziere şi fără intervenţia instanţelor judecătoreşti. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Directiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri , Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Compartimentului Control; - Episcopiei Române Unită cu Roma, Greco-Catolică de Lugoj; - Mass - media locala.
|