Hotararea Consiliului Local 3/26.01.2010 privind modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.124/24.04.2007 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2009-30215/07.12.2009 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul dr.ing. Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 124/24.04.2007 - privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2) lit.a din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.124/24.04.2007 se completează la art.45 - Centrul de Coordonare pentru Reabilitarea Cartierelor Istorice GTZ - Atribuţii, prin adăugarea literei n), având următorul conţinut: "n) asigură prin aportul propriu de specialitate şi în colaborare cu Direcţia Judeţeană pentru Cultură, Culte şi Patrimoniul Cultural Naţional a Judeţului Timiş, aplicarea însemnelor distinctive şi a siglelor de monumente istorice înscrise în Lista monumentelor istorice şi controlează întreţinerea lor de către proprietar, pe raza Municipiului Timişoara." Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3 : Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei de Mediu; - Serviciului Resurse Umane; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|