keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 374/27.10.2009 pentru respingerea Proiectului de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara

27.10.2009

Hotararea Consiliului Local 374/27.10.2009
pentru respingerea Proiectului de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2009 - 24741/16.10.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul verbal al Şedinţei Ordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 27.10.2009;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele şi criteriile de performanţă precum şi criteriile şi procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara;
Având în vedere Hotărârea nr. 91/15.10.2009 a Consiliului de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi art.63 alin. (7) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere faptul că Proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara, nu a întrunit condiţiile impuse de prevederile art. 45 alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se respinge Proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Drumuri şi Transporturi şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Regia Autonoma de Transport Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Economice;
- Directiei de Drumuri si Transporturi;
- Directiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Resurse Umane;
- Regiei Autonome de Transport Timisoara;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
TRAIAN STOIA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMANIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DRUMURI ŞI TRANSPORTURI SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT NR. ………………./…………….

APROBAT PRIMAR

Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T

privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului

general la Regia Autonoma de Transport Timişoara

Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 334/29.02.2009 au fost aprobate obiectivele si

criteriile de performanţă la Regia Autonoma de Transport Timişoara, precum şi modalitatea

de organizare a concursului sau examenului în vederea selectării directorului general.

Potrivit art. 1 din hotărârea mai sus menţionată în termen de 15 zile calendaristice

Direcţia Drumuri şi Transporturi are obligaţia de a revizui valorile numerice prezentate în

Anexa 1 şi de a propune valori pentru obiectivele corespunzătoare anilor 2009 - 2012.

Având în vedere Hotărârea nr. 91/15.10.2009 a Consiliului de Administraţie al Regiei

Autonome de Transport Timişoara ;

Având în vedere cele mai sus prezentate, în conformitate cu art.36 alin.(2) lit. a) şi art.63 alin.(7) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, propunem:

- aprobarea valorilor numerice prezentate în Anexa 1 din Hotărârea Consiliului

Local nr. 334/29.09.2009 revizuite, conform Anexei.

- aprobarea valorilor pentru obiectivele corespunzătoare anilor 2009 – 2012.

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

ŞEF SERICIU JURIDIC, MIRELA LASUSCHEVICI

Cod FP 53-01, ver. 1

Atasament: Anexa.pdf

Da HOL ve 314 [17 ROMÂNIA AVIZAT JUDEŢUL TIMIŞ NI = MUNICIPIUL TIMIŞOARA /- 4 CONSILIUL LOCAL IOAN GHJOCARI PROIECT DE HOTĂRÂRE privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timişoara Având în vedere Referatul nr. 24514 [18.19 8003... al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU, Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăți comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele şi criteriile de performanță precum şi criteriile şi procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara; Având în vedere Hotărârea nr. 91/15.10.2009 a Consiliului de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara ; În conformitate cu prevederile art, 36 alin. (2) lit. (a) şi art.63 alin. (7) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată și modificată; În temeiul art. 45 alin.1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTĂRĂŞTE: Art.1: Se aproba revizuirea valorilor numerice prezentate în Anexa 1 din Hotărârea Consiliului Local nr. 334/29.09.2009 privind obiectivele si criteriile de performanta precum si criteriile si procedura de selecţie a directorului general la Regia Autonoma de Transport Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre şi care cuprinde valorile pentru obiectivele corespunzătoare anilor 2009-2012. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcţia de Drumuri şi Transporturi şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Regia Autonoma de Transport Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Directiei de Drumuri si Transporturi; - Directiei Comunicare; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Patrimoniu; Cod FP 53-02, ver.1

- Direcţiei Urbanism; - Direcţiei de Mediu; - Serviciului Resurse Umane; - Regiei Autonome de Transport Timisoara - Mass - mediei locale. Preşedinte de şedinţă, Consilier Cod FP 53-02, ver. 1

ANEXA LA HCL NR..271. RT Na A, OBIECTIVE PRINCIPALE DE REALIZAT PENTRU PERIOADA 2009 - 2012 NR. OBIECTIVUL | UM. | 2010 2011 2012 CRT. 1. Linie de troleibuz pe sir. Lidia, HCL nr. 252 /21.10.1958, “m 100% 445/03.10.2006 2. | Al doilea sens de circulație linie de troleibuz pe Bv. % 100% Pârvan, HCL 156 /12.06.2001 3 Autobuze — 30 buc 100% 4 | Autocar 1 buc % | 100% 5. | Achiziţii refugii căilăitori pentru toate siatiile de mijloace Ya 100% de iranspori 6. | Muzeul de transport public de persoane m | 100% 7. | Responsabilitatea sociala parte integranta a sistemului de % 100% managemeni integrat care se va implementa incepand cu | anul 2009 in cadrul regiei - Standardul SA 8000 :2008 | 8. | Prioritizare a transportului ps trasee actuale şi în 100% perspectiva extinderii 9. Analiza si evaluarea personalului in cadrul regiei in % 100% | vederea restructurarii si reorganizarii i B. Obiective si criterii specifice de performantă CRITERII DE PEREORMANTA-SPECIFICE. | 1 Randamentul: ( călători transportați / kilometru ) căl/ iam min. 8,5 minim 9 0.10 Ponderc ture realizale : 2 (Nr.de ture realizate zilnic/Nr.de ture “% min 90 min $1 0.10 planificate zilnic)x100 Ponderea km de transport urban realizaţi: 3 (Nr. km transp.urban realizați zilnic/ % min 90 min 91 0.0600 Nr. km transp.urban programați zilnic)x100 Modul de rezolvare a petițiilor, inclusiv cele referitoare la comportarea față de publicul călător: (nr.petiții care au fost rezolvate în termen legal/ar total petiții)x100 100 100 0.10

ţ Gradul de curățenie şi dezinfecție zilnică al | mijl.de transport în comun: vw oa 100 0.05 5 (nr. de autoveh.curate controlate la ieşire din “ 1 UT depou /nr. autovehicule controlate) x 100 6 Viteza medie comercială la tramvaie km/h 13 15 0.10 7 Viteza medie comercială la troleibuze km/h 14 14 0.10 8 Viteza medie comercială la autobuze km/h 16.5 16.5 0.10 Coeficientul de utilizare a parcului (nr. a , - . - G 1 .05 9 vehicule active/or vebicule inventar)x100 n min 6 min 63 00 Respectarea graficului de circulatie: (total 1266 [min] în 1266 [min] î 10 minute întarziere din vina regiei, în medie pentru nr / luna (6 [min] 7 una -, Prin] n 0.06 e /1 vehicul Jluna / 1 vehicul un autovehicul pentru una luna) Numarul incidentelor de circulatie din vina n proprie a angajatilor regiei: (ur. Incidentepentru | 23 fan 525 470 0.06 un an) Numarul de reclamatii cu privire la atitudinea 12 personalului RATT: (nr.reclamatii pentru una ar / luna 36 30 0.06 luna) , (49.000.000 lei) 13 Reducerea volumului de subventii anual, % un 0.06 masura procentuala 0% Gradul global de îndeplinire a criteriilor 1.00 OBIECTIVE DE PERFORMANTA Gradul de îndeplinire a criteriilor de 1 parfo vă % 100 100 0.50 2 eta de afuceri/u salariat) eifpers minim 44000 minim 46000 0.05 Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuieli 3 totale: (cheltuieli cu salariile/cheltuieli % max. 38 max. 58 0.03 totale)x100 rad de îndatorare: ii 4 Ia ( datorii totale/total % max 60 0.03 Perioada de recuperare a creanţelor: 3 (otal creanţe/cifira de afaceri) x nr.zile de la zile max.30 max.30 0.10 înc.anului 6 Cheltuieli la 1000 lei venituri: lei maxim 999.48 maxim 999,48 0.03 |

-a | Achitarea obligațiilor în termenele legale: [(Total obligaţii - penalit. şi majorări) /total % 100 100 oblig. la bugete şi fonduri speciale]x100 0.10 Menţinerea şi îmbunăt. sistemului de management integrat calitate-mediu-securitate şi sănătaie în muncă în vederea respectării standardelor europene în vigoare % 100 100 0.10 Solvabilitate patrimonială: (capital 0; ] in 4 propriu/capital propriu + total crediie)x100 ? min 40 main 40 10 Indice de crestere venituri raportat la cheltuieli - reducere pierderi - (veniturile perioadei realizate/veniiurile perioadei anterioare celei analizate)x(cheltuielile perioadei anterioare celei analizate/cheltuielile perioadei realizate) - min 1 min 1 0.03 Gradul global de îndeplinire a obiectivelor 100.00 1,00 Obs. La calcularea obiectivelor si criteriilor specifice de performanta s-a ținut seama de următoarele: 1. 2. 3. 4. Creanțele au fost diminuate cu valoarea T.V.A. de recuperat şi subvenții de încasat. Datoriile au fost diminuate cu valoarea datoriilor la furnizori, ce urmau a fi onorate din alocații bugetare și valoarea creditelor pe termen lung. Solvabilitatea patrimonială a fost calculată în funcție de total credite pe termen scuri și de patrimoniul propriu, neluându-se în calcul patrimoniul public. Plata creditului pentru achizitia celor 50 de troleibuze skoda se va realiza din subventia acordata fara a ___afecta veniturile proprii ale repiei conform HCl, 232 din 24 05 2005 respectiv criteriile și obiectivele 3. 6. 7. 8. de performanta. Propunerile vizand criteriile specifice activitatii de exploatare au tinut cont de conditiile de trafic existente side influenta datelor generate de sistemul de eficientizarea veniturilor si cheltuielilor RATT,; Au fost prevăzute obiectivele şi criteriile specifice de performanță aprobate prin HCL, ur. 200% 2005: Valoarea numerica propusa a indicatorului „Respectarea graficului de circulație” a fost calculat tinandu-se cont în principal de următoarele cauze: - Traficul general aglomerat, - Lipsa benzilor destinate special transportului în comun; - Lipsa măsurilor de prioritizare a transportului în comun. Consiliul de Administraţie al RATT a propus ca valoarea numerica a indicatorului de la punctul 13,Reducerea volumului de subventii anual, masura procentuala” a capitolului B. Obiective si criterii specifice de performanta, să fie 0% pe perioata rambursarii creditului aferent achizitiei celor 50 de troleibuze. fer RVICIU, ATIRIAN POLOIOARĂ