Hotararea Consiliului Local 350/27.06.2019 privind aprobarea actualizării tarifelor aferente serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", activitate delegată prin Hotătârera Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 - 14529/11.06.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 14529/11.06.2019 întocmit de către Direcţia Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 11.06.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 14529/11.06.2019; Având în vedere Avizul Direcţiei Economice nr. SC2019 - 14529/14.06.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale si Comisiei pentru cultura, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere Adresa nr. 3367/04.06.2019 a SC Drumuri Municipale Timişoara SA; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016 privind delegarea gestiunii, prin atribuire directă, a serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", precum şi aprobarea Caietului de sarcini, Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului si Contractului de delegare a gestiunii, modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 72/21.02.2017; Având în vedere Contractul de delegare a gestiunii nr. SC2016-12904/26.05.2016; Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 114/2018 instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal - bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene; În conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal; Luând în considerare prevederile Legii nr. 50/2019 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii; În conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, modificată şi completată, precum şi prevederile Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, aprobat prin H.G. nr. 1391/2006; Având în vedere prevederile O.G. nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local şi prevederile Reglementarilor-cadru de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, aprobate prin H.G. nr. 955/2004; Conform prevederilor art. 3 alin. (1) şi (2), art. 8 alin. (1) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice; În conformitate cu prevederile art. 36 alin (1) şi (2) lit. d) şi alin. (6), lit. a), pct. 19 din Legea nr. 215/2001, privind administratia publică locală, modificată şi completată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă actualizarea tarifelor, de la data adoptării prezentei hotărâri până la data de 31.12.2019, aferente serviciului "Activitatea de semnalizare a circulaţiei rutiere, întreţinere, funcţionare şi dirijare a circulaţiei rutiere pe raza municipiului Timişoara", activitate delegată prin Hotărârea Consilliului Local al Municipiului Timişoara nr. 162/10.05.2016, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Contractul privind delegarea de gestiune nr. SC2016-12094/26.05.2016 aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.162/10.05.2016, modificată şi completă, se va modifica prin act adiţional după cum urmeză: * Art. 6 alin. (1) din Contractul nr. SC2016 - 12904/26.05.2016 se modifică, astfel: ,,(1) De la data adoptării prezentei hotărâri până la data de 31.12.2019, tarifele actualizate pentru lucrările/serviciile care fac obiectul prezentului contract sunt evidenţiate în Devizele analitice întocmite pe categorii de lucrări aprobate de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi care fac parte integranta din prezentul contract". Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Drumurui, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu, şi totodată se comunică: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis - Primarului Municipiului Timisoara; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Directiei Economice; - Directiei de Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse - I EST; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse - II VEST; - Directiei de Mediu; - Directiei Comunicare-Relationare; - Serviciului Juridic; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - SC Drumuri Municipale Timişoara SA - Mass-media locale.
|