keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 326/25.09.2007 privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii şi a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

25.09.2007

Hotararea Consiliului Local 326/25.09.2007
privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii şi a funcţiilor publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul cu nr. 136999/29.08.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu ;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 40/28.02.2006 - privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică ;
Având în vedere Hotărâra Consiliului Local nr.43/2007 privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara ;
Având în vedere prevederile art.9 alin.(2) (3) şi respectiv prevederile art.33 din Ordonanţa Guvernului nr.6/2007 privind unele măsuri de de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale ce se acordă funcţionarilor publici în anul 2007;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată ;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă modificarea Organigramei , Statul de Funcţii şi funcţiile publice la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara , conform Anexelor 1 şi 2 la prezenta hotărâre .

Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Anexele 1 şi 2 la Hotărârea Consiliului Local nr. 43/2007 privind modificarea Organigramei, Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, se modifică în mod corespunzător .

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara .
Art.4: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
FLORICĂ BÎRSĂŞTEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Organigrama.pdf

Organigrama Direct ei de Evidență a Persoanelor Consiliul Local al Municipiului Consiliul Local al Municipiului Timişoara Sali Timişoara Anexanr.___la HCL nr. Aprobat PRIMAR Dr.ing. Gheorghe Ciuhandu rector Executiv 1 Director xecutiv Adjunct 1 Evidenţa Persoanelor 1+2+39, EVIT Financiar Administrativ 1+2+16, Serviciul Stare il 1122 ompartimentul Relații Publice 3 Compartimentul Informat 3 ompartimentul Ghişeu Unic 3 Biroul Verificări TOTAL POSTURI Din care: FUNCŢII PUBLICE 30 101 Biroul Acte de Identitate Furnizări Date - de conducere 4 1427 12 E cu - de execuție 26 _ PERSONAL CONTRACTUAL 71 - de conducere 6 Seti ice - de execuție 63 - de deservire 2

Atasament: Stat_de_functii.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIEA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR APROBAT

PRIMAR Anexa nr.1 la HCL nr. ____din_____________ GHEORGHE CIUHANDU

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi Clasă Grad

Treaptă de salarizare

1 Director executiv S 1 2 Director executiv adjunct S 1 3 Şef serviciu S 1 4 Şef birou S 1

5 consilier juridic S 1 I superior 2 6 consilier juridic S 1 I asistent 2 7 consilier S 1 I superior 2 8 consilier S 2 I principal 1 9 consilier S 1 I principal 3

10 consilier S 2 I asistent 3 11 consilier S 2 I debutant 12 referent de specialitate SSD 1 II debutant 13 referent M 12 III superior 1 14 referent M 1 III superior 3 15 referent M 1 III asistent 1 16 referent M 1 III asistent 2

7 Şef serviciu S 2 18 Şef birou S 4

19 inginer de sistem S 1 II 20 analist programator S 1 I 21 analist programator S 1 II 22 inspector de specialitate S 1 IA 23 inspector de specialitate S 4 I 24 inspector de specialitate S 7 II 25 inspector de specialitate S 8 III 26 inspector de specialitate S 3 debutant 27 referent M 13 IA 28 referent M 7 I 29 referent M 9 II 30 referent M 1 III 31 secretar dactilograf M 1 I 32 functionar M 1 I 33 casier M 1 I 34 administrator M 1 I 35 arhivar M 1 I

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE

Total funcţii contractuale de conducere 6

C. FUNCŢII PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 4

B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 26

Funcţia publică Nr. Crt.

36 şofer M 1 37 muncitor calificat M 1 I 38 îngrijitor G 2 I

Număr total posturi 101 din care: 1. Funcţii publice 30 - de conducere 4 - de executie 26 2. Personal contractual 71 - de conducere 6 - de executie 63 - de deservire 2

CONSILIER JURIDIC Referent MEDINA MARINESCU Adriana Drăgoescu

Total funcţii contractuale de executie + deservire 63+2=65 TOTAL GENERAL 101

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMI OARA DIREC IA DE EVIDEN A PERSOANELOR APROBAT, BIROUL JURIDIC RESURSE UMANE PRIMAR Nr. 136999/29.08.2007 GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T Privind propunerea de modificare a Organigramei, Statului de Func ii i a Func iilor publice la

Direc ia de Eviden a Persoanelor Timi oara .

I. În cadrul func iilor publice ocupate existente în Statul nostru de Func ii au intervenit unele modific ri consecin a aplic rii legisla iei aferente func ionarilor publici, dup cum urmeaz :

- promovarea în condi iile art.9 alin.(2) i (3) din O.G.nr.6/2007 a unui func ionar public încadrat pe o func ie cu nivel de studii inferior (referent cls.III gr.sup.- la Biroul Buget Contabilitate) , care a absolvit studii de nivel superior în specialitatea în care î i desf oar activitatea ( Fac. de tiin e Economice ) prin transformarea postului în consilier gr.principal cu avizul A.N.F.P. Bucure ti. (Avizul favorabil nr. 136999/29.08.2007) .

- Avansarea în treapta de salarizare imediat superioar , prin transformarea posturilor ocupate de cei care îndeplinesc condi iile de avansare, instituite de art.33 al O.G.nr.6/2007.

Raportat la cele de mai sus, propunem ca aceste modific ri (transform ri) intervenite la nivelul func iilor publice –( cu Avizul A.N.F.P. sau comunicate acestei institu ii), s se reg seasc implicit i în Statul de Func ii, propus spre aprobare (Anexa 1) :

- transformarea func iei publice de referent cls.III gr.sup.tr.1 în consilier cls.I gr.principal, tr.1 – din cadrul Biroului Buget Contabilitate ;

- transformarea treptelor (prin avansare ) de salarizare aferente urm toarelor func ii publice de execu ie :

- consilier I gr.principal tr. 2 în consilier I gr.principal tr. 1 i respectiv referent III gr. asistent tr. 2 în referent III gr. asistent tr. 1 - la Serviciul Stare Civil ; - consilier juridic I gr. sup. tr. 3 în consilier juridic I gr. sup. tr.2 ; consilier juridic I gr.asistent tr. 3 în consilier juridic I gr. asistent tr. 2 i respectiv consilier I gr. superior tr. 3 în consilier I gr. superior tr. 2 la Biroul Juridic Resurse Umane .

II. Totodat se impune suplimentarea cu un nr. de 7 func ii contractuale (referent gr. I A ) la Serviciul de Eviden a Persoanelor motivat de volumul mare de activitate , nr. solicit rilor de eliberare a C.I., respectiv C.I.P. zilnice dep ind în medie 400, iar nr. de adrese privind comunicarea unor date cu caracter personal, formulate de institu iile i autorit ile abilitate de lege în acest sens , dep ind de multe ori ( mai ales în cazul solicit rilor informa iilor formulate de Direc ia Fiscal privind debitorii ) 500/zi .

III. Suplimentarea cu 1 func ie contractual de inspector de specialitate gr. I A la Biroul Buget Contabilitate, - suplimentare ce se impune a fi efectuat , datorit inten iei noastre de a demara procedura de transformare a func iilor contractuale în func ii publice în vederea aplic rii art. 111 al. (1) i (3) la Legea nr. 188/1999 – privind Statutul Func ionarilor Publici – (r2) , care instituie obligativitatea autorit ilor de a identifica posturile de natur contractual care presupun în desf urarea activit ilor, exercitarea unor prerogative de

putere public . Întrucât potrivit dispozi iilor reglementate de alin. 3 al aceluia i art., ocupan ii posturilor de conducere vor fi numi i în func ii publice de execu ie iar în cazul nostru în cadrul Biroului Buget Contabilitate nu exist o func ie contractual vacant pe care s se fac numirea efului biroului Buget Contabilitate se impune creerea acesteia, respectiv suplimentarea cu 1 post – Inspector de specialitate I A - la Biroul Buget Contabilitate.

Ca atare, supunem spre aprobare Consiliului Local modific rile men ionate mai sus în cadrul func iilor publice (cu men inerea, nr. existent al func iilor publice, avizate de A.N.F.P.) i suplimentarea Organigramei, respectiv al Statului de Func ii cu un nr.de 8 func ii contractuale de execu ie, astfel : - 7 posturi de referent I A la Serviciul de Eviden a Persoanelor ; - 1 post de Inspector de specialitate I A la Biroul Buget Contabilitate .

Anex m prezentului referat : - Anexa 1 – Stat de Func ii ; - Anexa 2 – Organigrama ; - H.C.L.M.T.nr.43/2007 (Anexele 1 i 2 ) ; - Aviz A.N.F.P.(nr.136999/29.08.2007)- transformare f-c ie public (din referent III în

consilier I ) .

DIRECTOR EXECUTIV EF SERVICIU JURIDIC VASILE T RCIATU MIRELA LASUSCHEVICI

CONSILIER JURIDIC MEDINA MARINESCU

REFERENT ADRIANA DR GOESCU