keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 30/31.01.2020 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara

31.01.2020

Hotararea Consiliului Local 30/31.01.2020
privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara


Având în vedere Referatul de aprobarea a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu cu nr. SC2019 - 32525/13.12.2019;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2019 - 75374 din data de 13.12.2019 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 23.01.2020 - Anexă la Raportul de specialitate nr.IF2019 - 75374/13.12.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism , ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ.


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Generală de Urbanism
- Direcţiei Dezvoltare ;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN IONESCU
Contrasemneaza
SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: Referat_de_aprobare_a_pr._de_hot..pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR Nr.SC2019- 03 ),5485_/_/0 2.2013. REFERAT DE APROBARE A PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE Sectiunea 1 Tirlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara Sectiuneaa2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situaţiei actuale Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara își desfăşoară activitatea în strânsă legătură cu domeniul de aplicare al Codului Fiscal şi a Codului de Procedură Fiscală, având prevăzut în statul de funcţii un număr de 155 de salariaţi + In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara trei functionari publici debutanti si- a finalizat perioada de stagiu; 2. Schimbări preconizate şi rezultate așteptate Având în vedere prevederile art. 388 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 475 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ este necesară transformarea a 3 funcţii publice de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional debutant de la: Biroul Impuneri Mijloace de Transport, Serviciul Impuneri Persoane Juridice si Serviciul Colectare si Executare Silita Persoane Juridice, în functii publice de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularilor acelor posturi. Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobate la nivelul DEMT, ci se modifica doar Statul de functii aprobat prin H.C.L. nr. 431/2019. DD Era cui Cod FO 53-03, ver. 3

3. Alte informaţii Organigrama și Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămân în forma aprobată prin H.C.L. nr. 422/2018, respectiv prin H.C.L. nr. 79/2017. 4. Concluzii Raportat la cele prezentate mai sus propunem: - modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta expunere de motive. PRIMAR VICEPRIMAR NICOLAE ROBU FARKAS IMRE DIRECTOR EXECUTIV ADRIAN BODO NOTĂ: Elementele de natură tehnică, de detaliu, se vor regăsi în raportul de specialitate și, dacă se impune, în nota de fundamentare. 2 21 Timişoara 2021 Capitală Europeană a Culturii Cod FO 53-03, ver. 3

Atasament: Raport_de_SPECIALITATE.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA NR. IF 2019 — 75374/13.12.2019 RAPORT DE SPECIALITATE privind proiectul de hotarare pentru modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara Avand in vedere Referatul de aprobare al proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara prin care se propune modificarea și aprobarea Statului de funcții, Facem urmatoarele precizari: Direcţia Fiscale a Municipiului Timişoara îşi desfăşoară activitatea în strânsă legătură cu domeniul de aplicare al Codului Fiscal şi a Codului de Procedură Fiscală, având prevăzut în statul de funcţii un număr de 155 de salariaţi In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara trei functionari publici debutanti si-au finalizat perioada de stagiu. In conformitate cu art. 388 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 475 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ este necesară transformarea a 3 posturi: - 1 funcţie publica de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional debutant de la Biroul Impuneri Mijloace de Transport, în functia publica de executie de consilier, clasa l, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularului acelui post; - 1 funcţie publica de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional debutant de la Serviciul Impuneri Persoane Juridice, în functia publica de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularului acelui post; - 1 funcţie publica de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional debutant de la Serviciul Colectare si Executare Silita Persoane Juridice, în functia publica de executie de consilier, clasa l, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularului acelui post; Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobat la nivelul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara. Organigrama instituţiei nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin HCL nr. 422/ 13.09.2018, și de asemenea nici Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămâne în forma aprobată prin prin H.C.L. nr. 79/14.03.2017 Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara indeplineste conditiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobarii plenului consiliului local. DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE CC id e Timişoara 2021 2 21 SOARE EU Cod FO 53-01, ver. 2

Atasament: ANEXA_I_-_STATUL_DE_FUNCTII.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa | la HCL nr. APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCŢII IT şi Ea Nivel Nr.ert Denumirea funcţiei n al studii A. Funcţii publice de conducere [Director executiv Ss 1 II 2 [Sef serviciu sS_Ț_s ŢTŢTN Şef birou 4 II 3 Total functii publice de conducere B. Funcţii publice de execuţie 4 |Consilier [ss 13 l Ţ superior S |Consilier Ss T- 30 I principal | [6 ]Consilier E 10 1 [asistent 7 |Consilier Se ŢI debutant 8 [Consilier juridic Ss 5 I superior | 9 [Consilier juridic Ss [1 1 | principal 10 [Consilier juridic Ss 0 [1 asistent 11__|Consilier juridic s um 1 1 [| debutant = [Referent M n ur superior | Referent [M 0 NI rincipal E [Referent M 0 If asistent _| Referent M mi 0 TI II Anti funcţii publice de execuţie Total functii publice” [| ȚEL Funcţii personal contractual conducere 14 ef birou rsonal contractual de conducere C2 Funcţii personal contractual execuţie Inspector de specialitate 15 Referent Total personal contractual TOTAL GENERAL 16 [Inspector de specialitate II ] E Referent sI rsonal contractual de execuţie Ss Mm M din care Număr total posturi —— 1. Funcţii publice - de conducere 1 10 - de execuţie 137 2. Personal contractual 8 - de conducere Ia 1 - de execuţie 7 DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE ADRIAN BODO PAUN FLOARE