keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 289/30.05.2013 privind aprobarea Statului de funcţii si a Organigramei pentru Filarmonica Banatul Timişoara

30.05.2013

Hotararea Consiliului Local 289/30.05.2013
privind aprobarea Statului de funcţii si a Organigramei pentru Filarmonica Banatul Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013 - 11285/10.05.2013 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Referatul nr.SC2013 - 011285/22.04.2013 al Filarmonicii Banatul Timişoara, aprobat de domnul Primar Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi ale Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2), lit.a) şi alin.(3), lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii şi Organigrama pentru Filarmonica Banatul Timişoara, prezentate în Anexele 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Filarmonica Banatul Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Mediu;
- Direcţiei Instituţii Şcolare , Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări diverse;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Filarmonicii Banatul Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

APROBAT CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR FILARMONICA"BANATUL"TIMIŞOARA NICOLAE ROBU ANEXA NR.1 LA Referat nr,1.226/21.04.2013

1

3 4 10 1 7

3 4 10 1 7

12

12

92 59

92 59 Total , din care: 191 conducere 3

execuţie 176 deservire 12

ORGANIGRAMA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

1

COMPARTIMENT RESURSE

UMANE,JURIDIC,S ECRETARIAT,

SERVICIUL FUNCŢII

ARTISTICE

SERVICIUL AUXILIAR SCENĂ

COMPARTIMENT ORGANIZARE MARKETING

DIRECTOR ADJUNCT 1 CONTABIL SEF

ORCHESTRĂ COR

COMPARTIMENT AUDIT INTERN

SERVICIUL FINANCIAR-

CONTABILITATE

PRIMAR

DIRECTOR GENERAL

    Atasament: Anexa_2.pdf

    CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

    NICOLAE ROBU

    Denumirea functiei gradul profesional

    I. Conducere 1 Director General S 1 II 2 Director adjunct S 1 II 3 Contabil şef S 1 II

    TOTAL 3 II. Serviciul Functii Artistice

    4 Dirijor orchestra S 2 IA 5 Dirijor cor S 1 IA 6 Consultant artistic S 1 IA 7 Consultant artistic S 1 I 8 Solist concertist S 4 IA 9 Bibliotecar M 1 IA

    TOTAL 10 III.Orchestră

    10 Concert maestru S 2 IA 11 Şef partidă S 13 IA 12 Artist instrumentist S 33 IA 13 Artist instrumentist S 23 I 14 Artist instrumentist S 18 II 15 Instrumentist M 3 I

    TOTAL 92 IV. Cor

    16 Şef partidă S 4 IA 16 Corist S 10 IA 17 Corist S 26 I 18 Corist S 16 II 19 Corist M 3 I

    TOTAL 59 V.Serviciul Financiar -Contabil

    20 Economist S 2 IA 21 Consilier juridic S 1 IA 22 Referent S 1 I 23 Referent M 1 IA IA 24 Casier M/G 1 I

    APROBAT FILARMONICA" BANATUL" TIMIŞOARA PRIMAR ANEXA NR.2 LA Referat nr,1.226/21.04.2013

    STAT DE FUNCŢII FILARMONICA BANATUL TIMIŞOARA

    Nr. crt

    Nivel studii

    Nr. posturi propuse Grad Treapta

    25 Curier M 1 I TOTAL 7

    26 Economist S 2 IA 27 Consilier juridic S 1 IA 28 Referent S 1 I

    TOTAL 4 VI.Compartiment Audit intern

    29 Auditor S 1 I TOTAL 1

    30 Referent S 3 I TOTAL 3 VIII. Serviciul Auxiliar Scenă

    31 Operator imagine -sunet S 1 I 32 Recuziter M/G 3 I 33 Muncitor din activ.specifica inst.de spect.si concerte M/G 2 I 34 Garderobier M/G 1 I 35 Plasator sală M/G 3 I 36 Portar M/G 2 I

    TOTAL 12 TOTAL GENERAL 191

    Nr.total de posturi din care: 191 F-ctii de conducere 3

    de executie 176 muncitori 12

    Director General Compartiment Resurse Umane Garboni Ioan Coriolan Ec.Hanghicel Firuca

    VI.Compartiment Resurse Umane , Juridic,Secretariat

    VII Compartiment Organizare-Marketing

    Atasament: Referat.pdf

    APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU Referat

    Privind modificarea si aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru Filarmonica ˝ Banatul˝ Timişoara

    Statul de funcţii pe anul 2012, cuprinde un număr de 191 de posturi, structurate pe servicii şi compartimente , în funcţie de activitatea desfăşurată în instituţie. Menţionăm că numărul de posturi din Statul de funcţii pe anul 2013 rămâne neschimbat faţă de anul 2012, astfel cum au fost aprobate prin HCL nr.57/28.02.2012,aşadar propunem doar transformarea unor posturi din cadrul Statului de functii ,în vederea promovării personalului conform Legii 284/ 2010. În Organigrama şi Statul de funcţii pe anul 2013 se fac următoarele modificări:

    1. Înfinţarea unui Compartiment de Audit intern, pentru respectarea prevederilor Legii nr.672/19.12.2012 privind auditul public intern ( actualizată) şi art.3 din OMFP nr.946/2005 privind Codul Controlului intern, republicat, ţinând cont de adresa nr.8677 / 28.03.2013 a Biroului Audit din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara,precu şi transformarea postului vacant de referent, grad profesional I ,studii superioare, din cadrul Compartimentului Organizare-Marketing in auditor , grad profesional I, studii superioare, în cadrul Compartimentului Audit intern;

    2. Transformarea postului vacant de referent treapta IA , studii medii, din cadrul Serviciului Financiar-Contabil in referent, grad profesional I, studii superioare;

    3. Transformarea a 2 posturi vacante de Artist instrumetist , grad profesional IA, studii superioare in posturi de Şef partidă;

    4. Transformarea a un 1 post vacant de Artist instrumetist , grad profesional I, studii superioare in post de Şef partidă;

    5. Transformarea a 10 posturi vacante de Artist instrumetist , grad profesional II, studii superioare in posturi de Şef partidă;

    6. Transformarea a 4 posturi vacante de Corist, grad profesional II, studii superioare, în Sef partida ,grad profesional IA, studii superioare;

    7. Transformarea a 10 posturi de Corist, grad profesional II, studii superioare, în Corist, grad profesional IA, studii superioare, în vederea promovării personalului din cadrul compartimentului Cor, conform Legii 284 /2010.Mentionăm faptul că, ultima promovare a personalului din cadrul compartimentului Cor a fost în anul 2008.

    Consiliul Local al Municipiului Timişoara Filarmonica Banatul Timişoara Bv. C.D.Loga nr. 2 Tel.: 0040 (0) 256 492521 RO – 300022 TIMIŞOARA 0040 (0) 256 495012 www.filarmonicabanatul.ro Fax.: 0040 (0) 256 499127 E-mail: [email protected] Nr.inreg. 1.226/ 21.04.2013

    Pentru aceste considerente, propunem modificarea şi aprobarea formei actuale a Organigramei şi Statul de funcţii al Filarmonicii ˝ Banatul˝, conform anexei nr.1 şi anexei nr.2. Director General Consilier Juridic Compartiment Resure Umane Ioan Coriolan Garboni Haulica Diana Hanghicel Firuca