keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 289/28.07.2017 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru Filarmonica Banatul Timişoara

28.07.2017

Hotararea Consiliului Local 289/28.07.2017
privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru Filarmonica Banatul Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017 - 17893/19.07.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Referatul nr.2630/18.07.2017 al Filarmonicii Banatul Timişoara, înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2017 - 017893/18.07.2017 şi aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit .a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii pentru Filarmonica Banatul Timişoara, conform Anexei nr. 1 şi Anexei nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Filarmonica Banatul Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
MOŞIU SIMION
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: filarmonica.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA SERVICIUL RESURSE UMANE 5C2017-17893/19.07..2017 APROBAT PRIMAR Nicolae Ra REFERAT privind susţinerea proiectului de hotărâre privind modificarea şi aprobarea organigramei si a statului de functii pentru Filarmonica „Banatul” Timişoara Având în vedere referatul Filarmonicii „BANATUL” Timisoara înregistrată cu nr. SC2017-17893/18.07.2017 privind modificarea şi aprobarea organigramei si a statului de funcţii; Având în vedere prevederile art.36 alin.(2) lit.a și alin.(3) litb din Legea nr.215/2001 a administrației publice locale; Propunem susținerea proiectului de hotărâre privind modificarea şi aprobarea organigramei si a statului de functii , conform anexelor nr.l si 2 prezentate de Filarmonica “BANATUL Timisoara. Avizat juridic, Sef Serviciu Resurse Umane, Rodica Aurelia — 5 leg FO-53-01 ver.1

Consiliul Local al Municipiului Timişoara Filarmonica Banatul Timişoara Bv. C.D.Loga nr.2 Tel.: 0040 (0) 256 492521 RO — 300022 TIMIŞOARA 0040 (0) 256 495012 www.filarmonicabanatul.ro Fax,: 0040 (0) 256 499127 FE-mail: Nr.inreg. 2.630/ 18.07.2017 pre aa m pn n rr Privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de funcţii pentru - a a „Filarmonica ” Banatul” Timişoara a Prin prezentul referat propunem spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara modificarea Organigramei și a Statului de funcţii al Filarmonicii ” Banatul” Timişoara instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Ţinând cont de faptul că, în anul 2021, Timişoara este Capitală Culturală Europeană şi Filarmonicia ” Banatul” Timişoara este una din instituțiile implicate direct în aceasta activitate; În vederea eliminării disfuncționalităților constatate in domeniul pazei şi stingerii încendiilor, precunii și pentru asigurarea fincțiorății în bune OAdiți CA activitații-institației; în Organigrama şi Statul de funcţii pe anul 2015 se propun următoarele modificări: l, Infiinţarea Biroului Resurse Umane, Comunicare; 2. Suplimentarea numărului de posturi cu un post de Secretar PR, care să asigure comunicarea cu presa şi cu scrierea de proiecte pentru accesarea de fondurie europene nerambursabile, studii superioare, grad profesional I, 3. Suplimentarea numărului de posturi cu un post de portar, cu atribuții suplimentare de pompier, la Serviciului Auxiliar Scenă, treaptă profesională 1, studii medii. Având în vedere vacantarea începând cu data de 01.07.2015 a unofi posturi de Artist instrumentist si Artist liric; _ : m ES Având în vedere necesitatea organizării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, propunea următoarele modificări în Organigrama şi Statul de funcții pe anul 2017: . Tran de Artist Instiimentist , grad profesiona rmarea unui post NI superioare, într-un post de Sef Orchestră, grad profesional [, studii superioare . 2, Transf ea a 4 posturi vacante'de Artist Instrumentist , grădprofesional 1; studii superioare, în 4 posturi de Artist Instrumentist, grad profesional ll. EI 3 Transformarea a 2 posturi vacante de Artist liric; grad profesionat-k; studii superioare, -- în 2 posturi de Artist liric, grad profesional IA, studii superioare. 4. Transforimărea unui post vacant de Artist liric', grad profesional 1, studii superioare, _ într-un post de Artist liric, grad profesional ll, studii superioare .

fost aprobațe prin HCL] nr,28/29.07.2016.... În conformitate cu prevederile HG nr.286/ 2011, pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,cu modificările şi completarile ulterioare; - "Pentru încadrarea personalului pe grade / trepteprofesionale imediat superioare, în urma examenului de promovare organizat şi desfășurat În în data de 26 î iunie ie 2017, 2. Transformarea a 10 posturi de Artist liric , grad profesional studii superioare, în ..... post de Artist liric, gtad profesional IA, studii superioare... ..- Statul de funcţii pe anul 2016, cuprindea un număr de 191 de posturi, structurate pe servicii şi compartimente ,„ în funcţie de activitatea desfăşurată în instituţie, astfel cum au Organigrama şi Statul de funcţii înaintate spre “aprobare. structurează organigrama astfel încât ajustarea şi reaşezarea structurii funcționale să permită, îndeplinirea cu eficiență și în coridiții de legalitate a atribuțiilor instituționale." Numărul fotal de funcții propuse - 194 din care: - e Funcţii contractuale de conducere — 4; + Funcţii contractuale de execuţie — 187, e Funcţii contractuale de deservire — 3, ă de „cele de „mai, SUS, Vă „rugăm să aprobați iniţi i proiectului de hotărâre de Banatul Timișoara în forma Compartiment Resure Umane Ec.Hanghicel Firuca i -într-un post:de Artist si Instrumentist; grad: IAş stadii d i ELE

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIUL TIMIŞOARA FILARMONICA ANEXA NR.1 La Referat nr.2.630/18.07.2017 ORGANIGRAMA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA ! COMPARTI- | MENT | JURIDIC- (CONTENCIOS COMPARTI- LI] MENT AUDIT INTERN |] BIROU RESURSE UMANE, COMUNICARE UXILIAR i “SCENĂ | 10| Total, din care: | | E 91 ct TITI | COR NEI Iu a n n nm APROBAT CONTABIL SEF | SERVICIUL FINANCIAR- CONTABIL II i

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA APROBAT FILARMONICA" BANATUL" TIMIŞOARA PRIMAR ANEXA NR.2 La Referat nr.2.630/18.07.2017 * LH NICOLAB ROBU „=>. STATDEFUNCŢII ..... 7. PESE FILARMONICA BANATUL TIMI d „IN. crt ss a: Conducere * at 1 Director General 2 Director adjunct Contabil şef * |Sef Birou Resiirse Umane-Comunicare TOTAL | --1I, Functii Artistice =— Cr Ru a [Fisier orchestra n Ț Dirijor cor anu 00| OO oo SIP BIB SIE == SE SIE Za ei dia SE ti | ND Solist concertist 10 /Bibliotecar TOTAL — Concert maestru Artist instrumentist 14 _|Artist instrumentist IN 15 lArtist instrumentist 16 |Instrumentist TOTAL IV. Cor [17 __|$ef partidă == (18 [Artist liric NNE 19 [Artist lirie 20 [Artist liric “|Referent de specialitate 25 [Referent

- |Sef orchestră TOTAL .. >=: E VII Compartiment Juridic Contencios IMV.Compartiment Audit intern Auditor TOTAL... 34... [Referent de specialitate TOTAL X. Auxiliar Scenă - --.... IX Compartiment Organizare-Marketing 33 |Operator sunet 1 36 JRecuziter M/G 3 I 37 __|Muncitor din activ specifica inst.de spect si concerte 2 pn I | 38 |Garderobier M/G 11 I 39 [Plasator sală M/G 3 l mm d tre e Ni — TOTAL ET BI | —|TOTAL GENERAT — — —— ——194—- a Nr.total de posturi din care: F-ctii de conducere de executie muncitori iregtor General Resurse Umane Ec.Hanghi A