Hotararea Consiliului Local 262/22.05.2018 privind prelungirea Contractului de inchiriere nr. 1494/20.07.2007, incheiat cu CASA JUDETEANA DE PENSII TIMIŞ Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC 2018-8380/13.04.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC 2018-8380/13.04.2018 al Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 24.04.2018 - Anexa la Raportul de specialiate nr. SC2018 - 8380/13.04.2018; Având în vedere Adresa nr. CT2018-103/12.01.2018 a CASEI JUDETENE DE PENSII TIMIS; Avand in vedere Extrasul din Procesul Verbal al şedinţei din data de 15.02.2018 a Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin HCLMT nr. 12/26.06.2012 şi modificată prin HCLMT nr. 386/2014, HCL 543/2014, HCL 91/01.03.2016, HCL nr. 21/2016 si HCL nr. 250/27.06.2017; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aproba prelungirea Contractului de inchiriere nr. 1494/20.07.2007 si incheierea unui act aditional cu CASA JUDETEANA DE PENSII TIMIS, pentru spatiul din Timisoara, Piata Mitropolit Alexandru Sterca - Sulutiu nr. 2, SAD, pe o perioada de 3 ani, incepand cu data de 28.02.2018 pana la data de 27.02.2021. Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se incredinteaza Directia Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|