keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 226/23.11.2012 pentru modificarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 101/24.03.2009

23.11.2012

Hotararea Consiliului Local 226/23.11.2012
pentru modificarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 101/24.03.2009


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012 - 28269/23.11.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere propunerile înregistrate la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2012-003053/31.08.2012, RE2012-003201/13.09.2012, RE2012-003365/20.09.2012 şi RE2012-003664/10.10.2012 a Sindicatului Independent al Taximetriştilor Egali de Pretutindeni, Camerei Naţionale a Taximetriştilor din România - Filiala Timiş, Asociaţiei Taximetriştilor Independenţi ,,Volanul" şi SC VT TUDO SRL de modificare a Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiului Local nr. 101/24.03.2009;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 101/24.03.2009 - privind aprobarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul-verbal de şedinţă încheiat în data de 21.11.2012 cu ocazia consultării asociaţiilor profesionale reprezentative din domeniul taximetriei şi camerele taximetriştilor cu privire la propunerea de modificare şi completare a Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipuilui Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.101/2009 şi înregistrat cu numărul SC2012-27907/21.11.2012;
În conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) lit. e), art. 13 si art. 14 din Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi si în regim de închiriere, cu modificarile si completarile ulterioare şi prevederile art. (6) din Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi si în regim de închiriere aprobate prin Ordinul Ministerului Internelor si Reformei Administrative nr. 356/2007;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin (2) lit. d), alin (6) lit. a) pct. 14 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată.


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă modificarea şi completarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 101/24.03.2009, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 101/24.03.2009 rămân nemodificate.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
` - Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municpiului Timisoara
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare;
- Directiei de Mediu;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: referat_modificare_regulament_taxi.pdf

ROMÂNIA Se aprobă JUDEŢUL TIMIŞ Primar, MUNICIPIUL TIMIŞOARA Nicolae Robu DIRECŢIA TEHNICĂ SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE BIROUL TRANSPORT ŞI SIGURANŢA CIRCULAŢIEI NR. Bd.C.D.Loga nr 1,300030 Timisoara,tel:+40256 490 635 e-mail:[email protected] internet:www.primariatm.ro

REFERAT pentru modificarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de

transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin HCLMT nr. 101/24.03.2009

Prin Hotărârea nr. 101/24.03.2009, Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat Regulamentul pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, în care sunt reglementate principiile şi obiectivele efectuării serviciului de taximetrie, dotarea autovehiculelor destinate acestui tip de transport, condiţiile privind emiterea autorizaţiilor de transport, autorizaţiilor taxi şi a autorizaţiilor de dispecerat taxi, precum şi modalitatea şi condiţiile de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii pentru transportul de persoane în regim de taxi, siguranţa rutieră, drepturile şi obligaţiile transportatorilor autorizaţi, ale taximetriştilor, precum şi ale utilizatorilor acestui tip de serviciu.

De asemenea, au fost reglementate condiţiile de prelungire a autorizaţiilor taxi atribuite pentru prima dată, criteriile de departajare şi punctajele aferente, în ceea ce priveşte atribuirea autorizaţiilor taxi, condiţiile prin care un autovehicul care prestează serviciul de transport în regim de taxi poate fi înlocuit cu alt autovehicul, răspunderi şi sancţiuni, precum şi culoare galbenă a autovehiculelor taxi în conformitate cu art. 31 alin. (3) din Legea nr. 38/2003 pentru personalizarea acestuia în trafic.

Totodată a fost reglementat şi punctajul minim pentru îndeplinirea condiţiilor de calitate şi siguranţă pentru executarea serviciului de transport în regim de taxi, precum şi restricţii, interdicţii privitoare la transportul de persoane în regim de taxi, sancţiunile care se impun, etc. Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată, care la art. 3 alin. (1) precizează faptul că serviciile de transport în regim de taxi sunt parte integarantă din sfera serviciilor comunitare de utilitate publică şi că acestea se desfăşoară sub conducerea, controlul sau coordonarea autorităţilor administraţiei publice locale şi se efectuează numai de către transportatori autorizaţi de către Autoritatea de Autorizare.

De asemenea, art. 3 din Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere aprobate prin Ordin nr. 356/2007 prevede următoarele: ,, Autorităţile administraţiei publice locale au competenţe, în condiţiile Legii nr. 38/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentelor norme metodologice, în ceea ce priveşte înfiinţarea, reglementarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea şi controlul executării serviciilor de transport în regim de taxi sau în regim de închiriere”.

În cadrul atribuţiilor de coordonare a activităţilor privind transportul în regim de taxi sau transportul în regim de închiriere, autorităţile administraţiei publice locale sau ale municipiului Bucureşti, după caz, emit reglementări referitoare la (art. 13 din Legea nr. 38/2003): a) regulamentul de organizare şi executare a transportului de persoane, mărfuri sau bunuri pe teritoriul localităţii respective, în conformitate cu reglementările generale în vigoare; b) nivelul tarifelor de distanţă maximale, astfel cum sunt definite la art. 49 alin. (1) lit. a), în cazul transportului de persoane în regim de taxi;

Cod FP 53-02, ver. 1

c) programele de lucru obligatorii în funcţie de fluctuaţia cerinţelor de transport zilnice; d) asigurarea continuităţii serviciului pe durata celor 24 de ore ale zilei; e) interdicţiile şi restricţiile privind activitatea în regim de taxi şi în regim de închiriere; f) locurile de aşteptare a clienţilor sau de staţionare a taxiurilor; g) obligaţiile transportatorilor autorizaţi, ale dispeceratelor taxi, ale taximetriştilor şi ale clienţilor privind desfăşurarea serviciului de transport; h) controlul activităţii autovehiculelor pe traseu; i) taxele şi impozitele locale ce se impun; j) norma privind gradul de asigurare a numărului de locuri de aşteptare a clienţilor în raport cu numărul de autorizaţii taxi emise, stabilite prin studii de specialitate; k) alte prevederi necesare bunei organizări şi executări a serviciilor de transport în regim de taxi sau de transport în regim de închiriere.

Prin adresele înregistrate la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2012- 003053/31.08.2012, RE2012-003201/13.09.2012, RE2012-003365/20.09.2012 şi RE2012- 003664/10.10.2012, Sindicatul Independent al Taximetriştilor Egali de Pretutindeni, Camera Naţională a Taximetriştilor din România - Filiala Timiş, Asociaţia Taximetriştilor Independenţi ,,Volanul” şi SC VT TUDO SRL au solicitat modificarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin HCLMT nr. 101/24.03.2009.

Având în vedere procesul-verbal de şedinţă încheiat în data de 21.11.2012 cu ocazia consultării asociaţiilor profesionale reprezentative din domeniul taximetriei şi camerele taximetriştilor cu privire la propunerea de modificare şi completare a Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipuilui Timişoara aprobat prin H.C.L. nr.101/2009 şi înregistrat cu numărul SC2012-27907/21.11.2012. Ţinând cont de cele de mai sus propunem modificarea Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul Municipiului Timişoara, aprobat prin HCLMT nr. 101/24.03.2009, astfel:

Art. 8 alin. (1) şi (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (1) Transportul de persoane în regim de taxi se efectuează numai cu vehicule rutiere destinate prin construcţie tipului respectiv de transport şi dotate cu aparate de taxat, staţii radio de emisie-receptie şi lampa taxi - toate în stare de funcţionare şi are însemne, înscrisuri şi elemente de culoare ale caroseriei - integral alb din anul 2014/galben (până la data de 01.03.2015), în conformitate cu reglementările în vigoare. (2) a). autovehiculele taxi care vor fi înlocuite de către transportatorii autorizaţi vor avea culoarea alb. b). începând cu data de 01.03.2014 autovehiculele taxi vor avea culoarea integral alb sau galben până la data de 01.03.2015. După data de 01.03.2015 toate autovehiculele taxi vor avea obligatoriu culoarea alb. c). transportatorii autorizaţi pot să schimbe culoarea autovehiculului, în alb, la cerere.

Art. 10 alin. (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (2) Pe portierele din faţă ale taxiului se aplică înscrisuri exterioare privind valorile tarifelor de distanţă (lei/km), practicate pe timp de zi şi pe timp de noapte de dimensiunea unui format A4 cu înălţimea de 210 mm şi inscripţionat cu negru pe fond alb, cu caractere având înălţimea de 30 mm, vizibile de la cel puţin 5 metri, conform Anexei 5 la prezentul Regulament.

Art. 13 alin. (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (2) Listele vor fi prezentate, în dublu exemplar, pentru verificare şi ştampilare la Autoritatea de Autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. După verificare şi ştampilare se returnează un exemplar solicitantului, iar un exemplar se păstrează la dosarul transportatorului autorizat însoţit de contractul de dispecerizare (s-a eliminat cuvântul ,,copia”).

Cod FP 53-02, ver. 1

La art. 20 alin. din Regulament se introduc 4 noi alineate, alin. (5), (6), (7) şi (8) care vor avea următorul conţinut: (5) Tarifele de distantă pentru serviciul de transport public local de persoane în regim de taxi se modifică sau se ajustează de către transportatorii autorizaţi conform Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori mărfuri în regim de taxi, aprobate prin Ordinul nr. 243/2007. (6) Transportatorii autorizaţi arondaţi unui dispecerat taxi autorizat, vor solicita acestuia modificarea/ajustarea tarifelor de distanţă practicate. (7) În urma solicitărilor transportatorilor autorizaţi, dispeceratele taxi autorizate vor convoca transportatorii autorizaţi arondaţi, iar în urma întrunirii părţilor se va conveni tariful de distanţă modificat/ajustat care trebuie să fie unic pe dispecerat. (8) Orice modificare/ajustare a tarifelor de distanţă practicate va avea loc în baza unei înştiinţări adresată Autorităţii de Autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, a procesului verbal de şedinţă încheiat în urma întrunirii prevăzută la alin. 7, semnat şi stampilat de majoritatea transportatorilor autorizaţi arondaţi dispeceratului şi în conformitate cu Normele metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori mărfuri în regim de taxi, aprobate prin Ordinul nr. 243/2007.

Art. 21 alin. (5) lit. d) din Regulament se modifică astfel:

(5) La încheierea contractului cu un transportator autorizat, dispeceratul trebuie să-i solicite acestuia următoarele documente, pentru fiecare autovehicul autorizat, ce urmează a fi dispecerizat:

a) copia certificatului de atestare profesională al taximetristului; b) copia permisului de conducere; c) copia actului de identitate; d) copia contractului de muncă înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor

conform HG nr. 500/2011; e) cazierul de conduită profesională, în original; f) copia autorizaţiei taxi şi a autorizaţiei de transport vizată la zi de Autoritatea de Autorizare,

valabile; g) documente doveditoare a provenienţei şi a datelor de identificare a staţiei radio de emisie-

recepţie; h) copia cărţii de identitate a autovehiculului; i ) copia certificatului de înmatriculare al autovehiculului cu viza ITP valabilă. Art. 21 alin. (6) din Regulament se modifică şi se completează astfel:

(6) După încheierea contractelor de dispecerizare obligaţia valabilităţii documentelor prevăzute la aliniatul precedent rămâne în sarcina transportatorului autorizat arondat dispeceratului, nerespectarea acestor prevederi se sancţionează cu ameda cuprinsă între 1500 şi 2000 lei. Documentele specificate la aliniatul precedent vor fi păstrate în mod obligatoriu la sediul dispeceratului şi vor fi prezentate Autorităţii de Autorizare la cerere. Neprezentarea acestor documente se sancţionează cu ameda cuprinsă între 1500 şi 2000 lei.

Art. 30 alin. (1) lit. h) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut:

h) să fundamenteze si să supună Autoritaţii de Autorizare tarifele ce vor fi utilizate in activitatea de transport public in regim de taxi, cu respectarea prevederilor art. 20 alin. (5), (6), (7) şi (8) din prezentul regulament;

Art. 43 din Regulament se modifică astfel: Cesionarea parţială sau totală, după caz, a unui/unor contract/contracte de atribuire a gestiunii serviciului de transport taxi de către titularul/titularii acestora unuia sau mai multor transportatori va avea loc în condiţiile impuse de Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată. Cod FP 53-02, ver. 1

Art. 45 alin. (2) din Regulament se modifică astfel: (2) În cazul transportatorilor autorizati, persoane juridice, autorizaţia taxi sau orice copie conformă a autorizaţiei de transport se va retine la emitent pană când acesta face dovada fapului ca are cel puţin 1 conducător auto angajat pentru fiecare autovehicul în parte pentru care s-a emis o autorizaţie taxi. Pentru aceasta, se va prezenta contractul de muncă înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor conform HG nr. 500/2011 al fiecarui conducator auto angajat, inclusiv certificatul de atestare profesională a acestuia, valabil, emis de ARR.

Art. 46 alin. (1) din Regulament se modifică astfel:

Autorizatia taxi se va prelungi în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată.

Art. 51 din Regulament se completează astfel: Se interzice implicarea cu bună ştiinţă a autovehiculelor destinate executării serviciului de

transport persoane în regim de taxi, în evenimente cu caracter antisocial, transporturi de substanţe interzise sau periculoase, trafic de persoane, acte de prostituţie. Nerespectarea acestor prevederi atrage sancţionarea acestora cu amenda cuprinsă între 2000-2500 lei.

Art. 53 din Regulament se completează cu un nou alineat, alin. (2), astfel:

(2) Contravenţiile se vor sancţiona conform articolelor precizate de Legea nr 38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată şi prezentul regulament adoptat prin hotărârea Consiliului Local a municipiului Timişoara, de către reprezentanţii Direcţiei Tehnice, agenţii Poliţiei Locale şi agenţi ai Poliţiei Rutiere, precum şi de alte persoane precizate de Legea 38/2003.

VICEPRIMAR,

SORIN GRINDEANU

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

ŞEF BIROU, CONSILIER, CRISTINA GAVRA JR. NASTASIA MIRCEA

AVIZAT JURIDIC,

Cod FP 53-02, ver. 1

Atasament: PROPUNERE_modificare_regulament_taxi_cu_amendamente.pdf

Anexa la HCL________/_____________ (cu amendamente)

Modificarea şi completarea prevederilor Regulamentului pentru organizarea şi executarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi pe teritoriul

Municipiului Timişoara aprobat prin H.C.L. Timişoara nr. 101/24.03.2009

Art. 8 alin. (1) şi (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut:

(1) Transportul de persoane în regim de taxi se efectuează numai cu vehicule rutiere destinate prin construcţie tipului respectiv de transport şi dotate cu aparate de taxat, staţii radio de emisie- receptie şi lampa taxi - toate în stare de funcţionare şi are însemne, înscrisuri şi elemente de culoare ale caroseriei - integral alb din anul 2014/galben (până la data de 01.03.2015), în conformitate cu reglementările în vigoare. (2) a). autovehiculele taxi care vor fi înlocuite de către transportatorii autorizaţi vor avea culoarea alb. b). începând cu data de 01.03.2014 autovehiculele taxi vor avea culoarea integral alb sau galben până la data de 01.03.2015. După data de 01.03.2015 toate autovehiculele taxi vor avea obligatoriu culoarea alb. c). transportatorii autorizaţi pot să schimbe culoarea autovehiculului, în alb, la cerere.

Art. 10 alin. (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (2) Pe portierele din faţă ale taxiului se aplică înscrisuri exterioare privind valorile tarifelor de distanţă (lei/km), practicate pe timp de zi şi pe timp de noapte şi exterior de dimensiunea unui format A4 cu înălţimea de 210 mm şi inscripţionat cu negru pe fond alb, cu caractere având înălţimea de 30 mm, vizibile de la cel puţin 5 metri, conform Anexei 5 la prezentul Regulament. La Anexa 5 se va introduce si tariful de exterior.

Art. 13 alin. (1) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (1) Taxiul trebuie să aibă afişat în interior la loc vizibil, o lista care să poată fi consultată de către client, cuprinzând titularul legal al autorizaţiei taxi şi tarifele de distantă, de stationare şi de pornire, pe timp de zi şi pe timp de noapte şi de exterior, purtând ştampila Autorităţii de Autorizare, precum şi un ecuson cuprinzând numele şi fotografia conducatorului auto.

Art. 13 alin. (2) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut: (2) Listele vor fi prezentate, în dublu exemplar, pentru verificare şi ştampilare la Autoritatea de Autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. După verificare şi ştampilare se returnează un exemplar solicitantului, iar un exemplar se păstrează la dosarul transportatorului autorizat însoţit de contractul de dispecerizare (s-a eliminat cuvântul ,,copia”).

La art. 20 alin. din Regulament se introduc 4 noi alineate, alin. (5), (6), (7) şi (8) care vor avea următorul conţinut: (5) Tarifele de distantă pentru serviciul de transport public local de persoane în regim de taxi se modifică sau se ajustează de către transportatorii autorizaţi conform Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori mărfuri în regim de taxi, aprobate prin Ordinul nr. 243/2007. (6) Transportatorii autorizaţi arondaţi unui dispecerat taxi autorizat, vor solicita acestuia modificarea/ajustarea tarifelor de distanţă practicate. (7) În urma solicitărilor transportatorilor autorizaţi, dispeceratele taxi autorizate vor convoca transportatorii autorizaţi arondaţi, iar în urma întrunirii părţilor se va conveni tariful de distanţă modificat/ajustat care trebuie să fie unic pe dispecerat. (8) Orice modificare/ajustare a tarifelor de distanţă practicate va avea loc în baza unei înştiinţări adresată Autorităţii de Autorizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, a procesului verbal de şedinţă încheiat în urma întrunirii prevăzută la alin. 7, semnat şi stampilat de majoritatea transportatorilor autorizaţi arondaţi dispeceratului şi în conformitate cu Normele metodologice de

stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori mărfuri în regim de taxi, aprobate prin Ordinul nr. 243/2007.

Art. 21 alin. (5) lit. d) din Regulament se modifică astfel:

(5) La încheierea contractului cu un transportator autorizat, dispeceratul trebuie să-i solicite acestuia următoarele documente, pentru fiecare autovehicul autorizat, ce urmează a fi dispecerizat:

a) copia certificatului de atestare profesională al taximetristului; b) copia permisului de conducere; c) copia actului de identitate; d) copia contractului de muncă înregistrat în registrul general de evidenţă a

salariaţilor conform HG nr. 500/2011; e) cazierul de conduită profesională, în original; f) copia autorizaţiei taxi şi a autorizaţiei de transport vizată la zi de Autoritatea de

Autorizare, valabile; g) documente doveditoare a provenienţei şi a datelor de identificare a staţiei radio de

emisie-recepţie; h) copia cărţii de identitate a autovehiculului; i ) copia certificatului de înmatriculare al autovehiculului cu viza ITP valabilă. Art. 21 alin. (6) din Regulament se modifică şi se completează astfel:

După încheierea contractelor de dispecerizare obligaţia valabilităţii documentelor prevăzute la aliniatul precedent rămâne în sarcina transportatorului autorizat arondat dispeceratului, nerespectarea acestor prevederi se sancţionează cu ameda cuprinsă între 1500 şi 2000 lei. Documentele specificate la aliniatul precedent vor fi păstrate în mod obligatoriu la sediul dispeceratului şi vor fi prezentate Autorităţii de Autorizare la cerere. Neprezentarea acestor documente se sancţionează cu ameda cuprinsă între 1500 şi 2000 lei.

Art. 30 alin. (1) lit. h) din Regulament se modifică şi va avea următorul conţinut:

h) să fundamenteze si să supună Autoritaţii de Autorizare tarifele ce vor fi utilizate in activitatea de transport public in regim de taxi, cu respectarea prevederilor art. 20 alin. (5), (6), (7) şi (8) din prezentul regulament;

Art. 43 din Regulament se modifică astfel: Cesionarea parţială sau totală, după caz, a unui/unor contract/contracte de atribuire a gestiunii serviciului de transport taxi de către titularul/titularii acestora unuia sau mai multor transportatori va avea loc în condiţiile impuse de Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată.

Art. 45 alin. (2) din Regulament se modifică astfel: (2) În cazul transportatorilor autorizati, persoane juridice, autorizaţia taxi sau orice copie conformă a autorizaţiei de transport se va retine la emitent pană când acesta face dovada fapului ca are cel puţin 1 conducător auto angajat pentru fiecare autovehicul în parte pentru care s-a emis o autorizaţie taxi. Pentru aceasta, se va prezenta contractul de muncă înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor conform HG nr. 500/2011 al fiecarui conducator auto angajat, inclusiv certificatul de atestare profesională a acestuia, valabil, emis de ARR.

Art. 46 alin. (1) din Regulament se modifică astfel:

Autorizatia taxi se va prelungi în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, modificată şi completată.

Art. 51 din Regulament se completează astfel: Se interzice implicarea cu bună ştiinţă a autovehiculelor destinate executării serviciului de transport persoane în regim de taxi, în evenimente cu caracter antisocial, transporturi de substanţe interzise sau periculoase, trafic de persoane, acte de prostituţie. Nerespectarea acestor prevederi atrage sancţionarea acestora cu amenda cuprinsă între 2000-2500 lei.

Art. 53 din Regulament se completează cu un nou alineat, alin. (2), astfel:

(2) Contravenţiile se vor sancţiona conform articolelor precizate de Legea nr 38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată şi prezentul regulament adoptat prin hotărârea Consiliului Local a municipiului Timişoara, de către reprezentanţii Direcţiei Tehnice, agenţii Poliţiei Locale şi agenţi ai Poliţiei Rutiere, precum şi de alte persoane precizate de Legea 38/2003.