keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 204/25.05.2010 privind respingerea modificarii indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010 si respingerea devizului estimativ pentru finalizare investitie "Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor, din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11"

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 204/25.05.2010
privind respingerea modificarii indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010 si respingerea devizului estimativ pentru finalizare investitie "Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor, din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 11483 / 12.05.2010 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul Verbal al şedinţei în plen a Consiliului Local din data de 25.05.2010;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.b), c) si alin. (4) lit. d) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere faptul că Proiectul de hotărîre privind aprobarea modificarii indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010 si aprobarea devizului estimativ pentru finalizare investitie "Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor, din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11", nu a întrunit condiţiile impuse de prevederile art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se respinge devizul lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei "Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor din Timisoara, Bv. M. Eminescu (fost I.V. Lenin), nr. 11", determinat de societatea S.C. ZAM GRUP SRL, in valoare de 2.621.231,36 lei, inclusiv TVA, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se respinge modificarea indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

la Hotararea_____________ DENUMIRE : CASA CASATORIILOR SI SEDIU BIROU EVIDENTA PERSOANELOR BENEFICIAR : PRIMARIA TIMISOARA TOTAL VALOARE RON / EURO = 4.1 lei/Euro

DEVIZ GENERAL

RECTIFICAT 2010

IN RON / EURO LA CURSUL EURO/RON = 4.09 Nr. Crt

DENUMIREA CAPITOLELOR SI

SUBCAPITOLELOR DE CHELTUIELI

VALOARE ACTUALA

INCLUSIV TVA VALOARE INITIALA

INCLUSIV TVA

TOTAL TOTAL RON EURO

4.1 lei/Eur RON EURO

3.3463 lei/eur 1 2 3 4 5 6 1

PARTEA I

CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului

1.1

Obtinerea terenului

-

-

-

-

1.2

Amenajarea terenului

-

-

-

-

1.3

Amenajari pentru protectia mediului

-

-

-

-

CAPITOLUL 2 Cheltuiei pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ( in afara incintei )

CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare

si asistenta tehnica

3.000

3.1

Studii de teren ,topo,geo,hidro

3000 -

3.2

Obtinere de acorduri avize si autorizatii

1.000

1000 -

-

3.3

Proiectare si engineering

285.000 285.000 -

-

3.4

Organizarea procedurilor de achizitie publica

-

-

3.5

Dirigentie de santier – persoane angajate cu contract

50.000 50.000 -

3.6

Asistenta tehnica

10.000 10.000 -

CAPITOLUL 4 CHELTUIELI PTR. INVESTITIA DE BAZA

4

Constructii si instalatii

4.1.1

DO 1 – CORP NOU

3.888.379,13

3.629.100

1.084.511

4.1.2

DO 2 – AMENAJARE CORP EXISTENT

440.475

282.610

114.338

4.1.3

DO 3 – LUCRARI EXTERIOARE

246.064

406.200

121.388

4.2

Montaj utilaje tehnologice *valoare cuprinsa in devizele pe categorii de lucrari

-

-

-

-

4.3

Utilaje tehnologice 400.105,37 466.070 139.279

TOTAL CAPITOL 4

CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli

5.1

Organizare de santier 5.1.1 Lucrari de constructii 1%

43.288,54

10.558

44.179

13.202

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 0,5 %

21.644,275

5.279

22.089,55

6.601,18

5.2

Comisioane , taxe , cote legale , costuri de finantare

5.2.1 Taxa Inspectia in Constructii 0,8 %

34.630,83

9.227

35.343.28

10.561,89

5.2.2 Fond Casa Sociala a Constructorilor 0,5 %

21.644,27

5.279

22.089,55

6.601,18

5.3

Cheltuieli diverse si neprevazute 5%

216.442,71

52.790

244.199

72.975,82

CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare

6.1

Pregatirea personalului de exploatare

-

-

-

-

6.2

Probe tehnologice

-

-

-

-

TOTAL GENERAL - INCLUSIV TVA

5.130.610,13

1.251.368,32

5.600.880,00

1.673.753,24

Din care C+M 4.328.854,13 1.055.818,08 4.462.089,10 1.333.439,65

  • ANEXA 2
  • la Hotararea_____________
  • DENUMIRE : CASA CASATORIILOR SI SEDIU BIROU EVIDENTA PERSOANELOR
    • TOTAL VALOARE RON / EURO = 4.1 lei/Euro
    • DEVIZ GENERAL
  • IN RON / EURO LA CURSUL EURO/RON = 4.09
    • VALOARE ACTUALA
    • VALOARE INITIALA
    • INCLUSIV TVA
    • TOTAL
    • RON
    • PARTEA I
    • CAPITOLUL 1
  • Obtinerea terenului
    • CAPITOLUL 2
    • CAPITOLUL 3
    • Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
  • Proiectare si engineering
  • Asistenta tehnica
    • CAPITOLUL 4
  • Constructii si instalatii
  • DO 1 – CORP NOU
  • Utilaje tehnologice
  • TOTAL CAPITOL 4
    • CAPITOLUL 5
  • Alte cheltuieli
  • Cheltuieli diverse si neprevazute 5%
    • CAPITOLUL 6
  • Probe tehnologice
  • Din care C+M

Atasament: Anexa_1.pdf

FORMULAR F1 ANEXA 1 LA HOTARAREA______________

Obiectiv: Continuare si finalizare CONSTRUIRE CASA CASATORIILOR

Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv

Valoarea chel exclus

tuielilor/obiect ivTVA

Din care C+M Nr. Crt.

Nr.cap./subcap. deviz general

Denumirea capitolelor de cheltuieli

MM lei Mii euro Mii lei Mii euro 0 1 2 3 4 5 6

1 1.2 Amenajarea terenulu 2 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducere 3 2 Realizarea utilitatilor necesare obiectivul 4 3.1 Studii de teren e teren 0.000 0.000 5 3.3 Proiectare Proiectare 0.000 0.000 6 4 CONSTRUIRE CASA CASATORIILOR 6.01 CORP NOU 1769.748 432.395 1433.525 350.247 6.02 AMENAJARE CORP EXISTENT 225.475 55.089 205.026 50.093 6.03 LUCRARI EXTERIOARE 206.777 50.521 206.777 50.521 7 5.1 Organizare de santie TOTAL VALOARE ( exclusiv TVA): 2202.000 538.005 1845.327 450.861 Taxa pe valoarea adaugat 418.380 102.221 350.612 85.664 TOTAL VALOARE (inclusiv TVA): 2620.380 640.226 2195.940 536.524

Cursul de referinta = 4.0929 lei/euro din data de 15.03.201

Proiectant

SC Zam Grup SRL

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat DIRECŢIA PATRIMONIU P R I M A R, SERVICIUL TEHNIC-EDILITATE Dr.ing. Gheorghe Ciuhandu Nr. SC2010 – 11483 / 12.05.2010

REFERAT Privind aprobarea modificarii indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea

Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010 si aprobarea devizului estimativ pentru finalizare investitie „Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V.

Lenin), nr. 11”

Prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 a fost aprobata valoarea pentru realizarea investitiei, cu indicatorii tehnici specificati in anexe la hotarare, respectiv realizarea investitiei la o valoare totala de 7.807.775 lei, inclusiv TVA

Din deviziul general al investitiei, componenta a proiectului realizat de SC Pronirox SRL, a rezultat ca valoarea totala a investitiei se poate reduce, prin solutiile adoptate, reducandu-se la valoarea de C+M in valoare de 4.462.089,10 lei, inclusiv TVA, la care se adauga valoarea utilajelor cu montaj, in valoare de 466.070 lei, inclusiv TVA, rezultand o valoare de contractare totala de 4.883.980 lei, inclusiv TVA

Prin contractul de executie cu numarul. 5/21.02.2008, incheiat cu SC NISEUS CONSTRUCT SRL, au fost achizitionate lucrarile de realizare a investitiei cu suma totala de 3.022.819,54 lei, inclusiv TVA.

Pe parcursul executiei lucrarilor au fost constatate lucrari neprevazute, specificate de catre proiectant prin dispozitii de santier si aprobate de beneficiar, a caror valoare a fost estimata la suma de 1.387.578,75 lei, tinand cont de preturile ofertate initial, precum si necesitatea renuntarii la o parte din lucrarile preconizate initial, renuntari a caror valoare a fost estimata la cuantumul de 623.888, 41 lei.

Ca o consecinta, valoarea ramasa de suplimentat, aprobata de beneficiar si proiectant, ca diferenta intre lucrarile suplimentare si cele la care se renunta, a ramas de 763.690.34 lei, pentru care trebuia inceputa procedura de achizitie prin negociere din unica sursa si aprobarea suplimentarii valorii contractate pana la valoarea de 3.786.509,88 lei (inclusiv TVA).

Din valoarea totala de 3.786.509,88 lei, contractate si constatate ca si necesar de executat pana la finalizarea lucrarii, au fost executate lucrari in valoare de 2.107.728,14 lei, inclusiv TVA.

Datorita incapacitatii societatii executante de a mai continua lucrarile contractate, beneficiarul Municipiul Timisoara, prin adresa nr.SC2010 – 3133/09.02.2010, a reziliat contractul de executie inainte de finalizarea lucrarilor care au facut parte din procedurile de achizitie precum si a restului de executat din lucrarile suplimentare.

Analizand stadiul lucrarilor realizate pana la data de 01.03.2010, data relizierii contractului, precum si documentatia de executie pentru realizarea investitiei, coroborata cu proiectul intocmit de proiectantul SC PRONIROX SRL, s-a constatat ca lucrarile pentru obiectiv au fost realizate in proportie de aproximativ 55 % si s-a stabilit necesarul de lucrari de executat pana la finalizarea investitiei, atat pentru edificarea corpului nou de cladire cat si pentru reabilitarea corpului existentde cladire, revizuite cu lucrarile necuprinse in documentatia initiala.

Valoarea lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei, cuprinzand valoarea actualizata a cantitatilor ramase de executat din contractul initial precum si valoarea lucrarilor suplimentare ramase de executat, a fost determinata de societatea SC ZAM GRUP SRL la valoarea totala de 2.621.231,36, inclusiv TVA), explicitarea modalitatii de determinare a valorii lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei, plecand de la stadiul actual realizat, fiind explicitat in Anexa 3 la prezentul.

Valoarea calculata de societatea abilitata pentru intocmirea devizelor estimative a lucrarilor ce urmeaza a fi contractate de catre Municipiul Timisoara, pentru cantitatile ramase de executat, este calculata prin actualizarea preturilor la zi pentru diferenta de 45 % rest de executat precum si cu includerea valorii lucrarilor suplimentare ramase de executat, stabilite impreuna cu proiectantul lucrarii, avand componenta devizului de lucrari asa cum este specificata in formularul centralizator Anexa 1 la prezentul.

Tinand cont de cele prezentate, valoarea Devizului General al investitiei, aprobat prin H.C.L. 597/19.12.2006 la suma de 7.807.775 lei, inclusiv TVA, se isi va modifica capitolele repezentand valoarea C+M si achizitie de utilaje cu montaj, tinand cont de valoarea lucrarilor propuse initial, contractate la valoarea de 3.022.819,54 lei, inclusiv TVA, corelate cu notele de lucrari suplimentare si notele de renuntare, aprobate pe parcursul executiei lucrarilor, rezultand o valoare de C+M si utilaje cu montaj de: 4.728.959,50 lei, inclusiv TVA.

In consecinta: PROPUNEM

1. Aprobarea devizului lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei „Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11”, determinata de societatea SC ZAM GRUP SRL, in valoare de 2.621.231,36 lei, inclusiv TVA, conform centralizatorului Anexa 1 la prezentul.

2. Aprobarea modificarii indicatorilor tehnico-economici aprobati prin Hotararea Consiliului Local nr. 597/19.12.2006 cu indicatorii conform Devizului General modificat 2010, din Anexa 2 la prezentul

VICEPRIMAR, Ing. Adrian Orza DIRECTOR DIRECTIA ECONOMICA, DIRECTOR DIRECTIA PATRIMONIU, ec. Smaranda Haracicu ec. Nicuşor C-tin Miuţ ŞEF SERVICIU, ing. Lucian Ciobanu

Întocmit : ing.Duma Marius

AVIZAT JURIDIC MIRELA LASUSCHEVICI

Red. M.D. Dact. M.D. Ex.2.

ANEXA 1

La referatul SC2010 – 11483 / 12.05.2010 Devizul lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei „Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor din

Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11”

Valoarea chel

exclus tuielilor/obiect ivTVA

Din care C+M Nr. Crt.

Nr.cap./subcap. deviz general

Denumirea capitolelor de cheltuieli MM lei Mii euro Mii lei Mii euro

0 1 2 3 4 5 6 1 1.2 Amenajarea terenulu 2 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducere 3 2 Realizarea utilitatilor necesare obiectivul 4 3.1 Studii de teren

e teren 0.000 0.000 5 3.3 Proiectare

Proiectare 0.000 0.000 6 4 CONSTRUIRE CASA CASATORIILOR 6.01 CORP NOU 1769.748 432.395 1433.525 350.247 6.02 AMENAJARE CORP EXISTENT 225.475 55.089 205.026 50.093 6.03 LUCRARI EXTERIOARE 206.777 50.521 206.777 50.521 7 5.1 Organizare de santie TOTAL VALOARE ( exclusiv TVA): 2202.000 538.005 1845.327 450.861 Taxa pe valoarea adaugat 418.380 102.221 350.612 85.664 TOTAL VALOARE (inclusiv TVA): 2620.380 640.226 2195.940 536.524

Cursul de referinta = 4.0929 lei/euro din data de 15.03.2010

ANEXA 2

LA REFERATUL SC2010 – 11483 / 12.05.2010 DENUMIRE : CASA CASATORIILOR SI SEDIU BIROU EVIDENTA PERSOANELOR BENEFICIAR : PRIMARIA TIMISOARA TOTAL VALOARE RON / EURO = 4.1 lei/Euro

DEVIZ GENERAL

RECTIFICAT 2010

IN RON / EURO LA CURSUL EURO/RON = 4.09 Nr. Crt

DENUMIREA CAPITOLELOR SI

SUBCAPITOLELOR DE CHELTUIELI

VALOARE ACTUALA

INCLUSIV TVA VALOARE INITIALA

INCLUSIV TVA

TOTAL TOTAL RON EURO

4.1 lei/Eur RON EURO

3.3463 lei/eur 1 2 3 4 5 6 1

PARTEA I

CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului

1.1

Obtinerea terenului

-

-

-

-

1.2

Amenajarea terenului

-

-

-

-

1.3

Amenajari pentru protectia mediului

-

-

-

-

CAPITOLUL 2 Cheltuiei pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ( in afara incintei )

CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare

si asistenta tehnica

3.1

Studii de teren ,topo,geo,hidro

3.000 3000

-

3.2

Obtinere de acorduri avize si autorizatii

1.000

1000 -

-

3.3

Proiectare si engineering

285.000 285.000 -

-

3.4

Organizarea procedurilor de achizitie publica

-

-

3.5

Dirigentie de santier – persoane angajate cu contract

50.000 50.000 -

3.6

Asistenta tehnica

10.000 10.000 -

CAPITOLUL 4 CHELTUIELI PTR. INVESTITIA DE BAZA

4

Constructii si instalatii

4.1.1

DO 1 – CORP NOU

3.888.379,13

3.629.100

1.084.511

4.1.2

DO 2 – AMENAJARE CORP EXISTENT

440.475

282.610

114.338

4.1.3

DO 3 – LUCRARI EXTERIOARE

246.064

406.200

121.388

4.2

Montaj utilaje tehnologice *valoare cuprinsa in devizele pe categorii de lucrari

-

-

-

-

4.3

Utilaje tehnologice 400.105,37 466.070 139.279

TOTAL CAPITOL 4

CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli

5.1

Organizare de santier 5.1.1 Lucrari de constructii 1%

43.288,54

10.558

44.179

13.202

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 0,5 %

21.644,275

5.279

22.089,55

6.601,18

5.2

Comisioane , taxe , cote legale , costuri de finantare

5.2.1 Taxa Inspectia in Constructii 0,8 %

34.630,83

9.227

35.343.28

10.561,89

5.2.2 Fond Casa Sociala a Constructorilor 0,5 %

21.644,27

5.279

22.089,55

6.601,18

5.3

Cheltuieli diverse si neprevazute 5%

216.442,71

52.790

244.199

72.975,82

CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare

6.1

Pregatirea personalului de exploatare

-

-

-

-

6.2

Probe tehnologice

-

-

-

-

TOTAL GENERAL - INCLUSIV TVA

5.130.610,13

1.251.368,32

5.600.880,00

1.673.753,24

Din care C+M 4.328.854,13 1.055.818,08 4.462.089,10 1.333.439,65

ANEXA 3 LA REFERATUL SC2010 – 11483 / 12.05.2010

Explicitarea modalitatii de determinare a valorii lucrarilor ramase de executat pentru finalizarea investitiei „Construire Casa casatoriilor si sediu pentru Directia de Evidenta a Persoanelor

din Timisoara, Bv. M. Eminescu(fost I.V. Lenin), nr. 11”

Valoare investitie aprobata prin HCL 597/19.12.2006: - 7.807.775 lei, inclusiv TVA Valoare C+M si Utilaje cu montaj, (rezultata din devizul general intocmit de proiectant) - 4.883.980 lei, inclusiv TVA Valoare C+M si Utilaje cu montaj, contractata: - 3.022.819,54 lei, inclusiv TVA Valoare lucrari suplimentare, necuprinse in devizul initial (calculate la preturile contractate) - 763.690.34 lei, inclusiv TVA TOTAL LUCRARI DE EXECUTAT: (lucrari contractate si lucrari suplimentare constatate pe durata executiei) - 3.786.509,88 lei, inclusiv TVA Valoare lucrari constatate ca nefiind cuprinse in proiect (supraveghiere video si retea VDI) - 55.085,10 lei, inclusiv TVA TOTAL : - 3.841.594,98 lei, inclusiv TVA Valoare lucrari executate in cadrul contractului incheiat cu SC NISEUS CONSTRUCT SRL, pana la data rezilierii contractului este de - 2.107.728,14 lei, inclusiv TVA, Valoare lucrari ramase de executat (actualizate la preturi 2010) - 2.621.231,36 Din care: C+M - 2.221.125,99 lei Utilaje cu montaj: - 400.105,37 lei Cumuland valorile decontate si cele actualizate la preturi 2010 rezulta:

TOTAL LUCRARI C+M - 4.328.854,13 lei, inclusiv TVA TOTAL UTILAJE cu momtaj - 400.105,37 lei, inclusiv TVA TOTAL GENERAL C+M si utilaje cu montaj: 4.728.959,50 lei, inclusiv TVA

Intocmit Ing.Marius Duma

  • ANEXA 2
  • LA REFERATUL SC2010 – 11483 / 12.05.2010
  • DENUMIRE : CASA CASATORIILOR SI SEDIU BIROU EVIDENTA PERSOANELOR
    • TOTAL VALOARE RON / EURO = 4.1 lei/Euro
    • DEVIZ GENERAL
  • IN RON / EURO LA CURSUL EURO/RON = 4.09
    • VALOARE ACTUALA
    • VALOARE INITIALA
    • INCLUSIV TVA
    • TOTAL
    • RON
    • PARTEA I
    • CAPITOLUL 1
  • Obtinerea terenului
    • CAPITOLUL 2
    • CAPITOLUL 3
    • Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
  • Proiectare si engineering
  • Asistenta tehnica
    • CAPITOLUL 4
  • Constructii si instalatii
  • DO 1 – CORP NOU
  • Utilaje tehnologice
  • TOTAL CAPITOL 4
    • CAPITOLUL 5
  • Alte cheltuieli
  • Cheltuieli diverse si neprevazute 5%
    • CAPITOLUL 6
  • Probe tehnologice
  • Din care C+M