keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 19/26.02.2002 privind modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara

26.02.2002

Hotararea Consiliului Local 19/26.02.2002
privind modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002- 2783/15.02.2002 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică,amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, învăţământ, turism , sport şi culte şi Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială , ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 7/29.01.2001 - pentru modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.4/29.01.2002 - pentru înfiinţarea serviciului public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială - Timişoara";
În conformitate cu prevederile art.38 lit.(e) şi art.68 lit. (ţ) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ;
În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara şi a numărului de posturi, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Personalul existent la Serviciul Social şi Serviciul Administrare Locuinţe se transferă în interesul serviciului la Serviciul Public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială Timişoara", respectiv Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.

Art.3: Personalul existent la Compartimentul Utilităţi (11) se transferă în interesul serviciului la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.
Personalul existent la Baze Sportive (7) se transferă în interesul serviciului la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.

Art. 4: Se transferă în interesul serviciului, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, electricianul şi fotograful din cadrul Serviciului Administrativ.

Art. 5: Se transferă la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, operatorul xerox din cadrul Serviciului Administrativ şi două casiere de la Direcţia Economică, Compartimentul Încasări Chirii S.A.D., Locuinţe.

Art. 6: Se desfiinţează activităţile de pază şi curăţenie din cadrul Serviciului Administrativ şi Compartimentul Gardieni Publici. Contractul de muncă al persoanelor încadrate pe aceste posturi va fi desfăcut conform prevederilor art.130 alin. 1 lit. "a" din Codul Muncii.

Art.7 : Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 01.04.2002.

Art. 8: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.9: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Centrului Comunitar de Asistenţă Socială Timişoara;
- Casei de Cultură a Municipiului Timişoara;
- S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.;
- Serviciului de Administrare Locuinţe;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PAVEL ŢEPENEU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI