keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 128/14.05.2002 privind aprobarea Statului de funcţii pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara şi a numărului maxim de titulari pentru fiecare clasă

14.05.2002

Hotararea Consiliului Local 128/14.05.2002
privind aprobarea Statului de funcţii pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara şi a numărului maxim de titulari pentru fiecare clasă


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002-7151/29.04.2002 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică,amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, învăţământ, turism , sport şi culte şi Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială , ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.19/26.02.2002 - privind modificarea Organigramei aparatului propriu al Primăriei Municipiului Timişoara;
În baza prevederilor art.66 alin.5 din Legea nr.188/1999 - privind Statutul funcţionarilor publici, modificată;
În conformitate cu prevederile art.38 lit.(e) şi art.68 lit.(ţ) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ;
În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Se aprobă numărul maxim de titulari pentru fiecare clasă în raport cu efectivul total al funcţionarilor publici pentru anul 2002 , conform Anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
ADRIANA BLAJ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI